konrdaw111 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Witam, mam prośbę o sprawdzenie tych logów, czy wszystko w samochodzie jest jak należy. Mam nadzieje że loga są dobrze zrobione bo logowałem dopiero drugi raz :> Statystyczne: 007-013-014 001-003-004 BS: 011 004 003 Dynamiczne: 011-010 008-011 008-010 003-010 001-004 Z góry dziękuje za ocenę[br]Dopisany: 10 Kwiecień 2010, 16:20_________________________________________________Jeszcze jedno czy ten kąt wtrysku powinien być na minusie jak jest w moich logach?[br]Dopisany: 12 Kwiecień 2010, 18:56_________________________________________________Chyba brak znawców silników AKN Czyżby loga były nieprawidłowo wykonane?? Pozdrawiam
Patrykbor Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Poczekaj przecież nikt ze ze znawców nie oblega forum 24/h
SebMis Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 logi spoko, ale jest jakiś madafaka virus, kto robił program, nieznajomy z allegro za 199,99 [br]Dopisany: 14-04-2010, 21:03:00_________________________________________________kąt wtrysku wzorowy, minus oznacza za pewne że 1st za GZP czyli idealnie
konrdaw111 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Dziękuję za ocenienie kąta wtrysku. VIRUS po czym można to sprawdzić? Auto mam ponad roczek, jak była w boschu na naprawie VP 44 to mechanicy mówili mi, że A4 jeszcze nie mieli żeby tak zapie...; pytali się czy ona ma jakiegoś chipa. [br]Dopisany: 14 Kwiecień 2010, 21:33_________________________________________________ logi spoko, ale jest jakiś madafaka virus, kto robił program, nieznajomy z allegro za 199,99 [br]Dopisany: 14-04-2010, 21:03:00_________________________________________________kąt wtrysku wzorowy, minus oznacza za pewne że 1st za GZP czyli idealnie Czy 1st za GZP to oznacza, że kąt jest 1st Przed GMP, czy 1st za GMP?
SebMis Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 1 st za chipa poznajesz między innymi po: 008 dawki paliwa są spoooooro za duże powinno być ok. 40 Ty masz 55mG - czyli maxxxx 011 masz doładowanie 2450 powinno być ok. 2000 - czyli maxxx, przy 2500 jest notlauf powiem tak: chip hardcore ja bym troszkę odpuścił, ale rób jak chcesz, jeździsz na granicy
konrdaw111 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2010 O kurcze "notlauf", czyli tryb awaryjny? Dobrze że wstawiłem loga na forum do oceny, nigdy bym nie pomyślał, że w moim aucie dzieje się coś takiego. Auto nie ma na vagu żadnych błędów, czy notlauf powinnien objawać się błędem na vagu? Proszę o wskazówki w jaki sposób można to pozmieniać żeby silniek nie pracował na pograniczach wytrzymałości? Pozdrawiam
SebMis Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 jak jeździsz z głową to pojeździ, ale pojedziesz do naszych zachodnich sąsiadów i się przejedziesz z 40 minut autobanem na full to wątpie żeby dał radę najlepiej pojedź na dobry program do kogoś kto potrafi to zrobić, niestety będziesz czuł że auto słabiej się zbiera, ale za to w duszy będziesz miał spokój
konrdaw111 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2010 A czy resztę logów jest w normie? ile może kosztować taki program?
SebMis Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 jak jeździłeś rok i nic się nie stało to jeździj dalej, za program zapłacisz kilka(naście) stówek a nie będziesz zadowolony bo teraz mułowo jeździ [br]Dopisany: 16-04-2010, 09:30:19_________________________________________________oceniam go na 200+ KMów
konrdaw111 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Pojadę z ciekawości na hamownie sprawdzić ile ma faktycznie KM i Nm Znalazłem hamownie w Poznaniu: http://chiptuning.poznan.pl/Hamownia.html http://www.gekocars.pl/hamownia.htm
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się