Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AKN] Prośba o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam prośbę o sprawdzenie tych logów, czy wszystko w samochodzie jest jak należy. Mam nadzieje że loga są dobrze zrobione bo logowałem dopiero drugi raz :>

Statystyczne:

007-013-014

2f8cb7b4028bb1cdm.jpg

001-003-004

045442065b31308cm.jpg

BS:

011

82d6238bd23df774m.jpg

004

633772a318a27a51m.jpg

003

d7c2d293b9af928fm.jpg

Dynamiczne:

011-010

0d27d8a725a5f47am.jpg

008-011

2f2496ea2368c7e2m.jpg

008-010

951a3aba70d86273m.jpg

003-010

2ca86a5bc11550bem.jpg

001-004

03602ed2210dbb95m.jpg

Z góry dziękuje za ocenę[br]Dopisany: 10 Kwiecień 2010, 16:20_________________________________________________Jeszcze jedno czy ten kąt wtrysku powinien być na minusie jak jest w moich logach?[br]Dopisany: 12 Kwiecień 2010, 18:56_________________________________________________Chyba brak znawców silników AKN :)

Czyżby loga były nieprawidłowo wykonane??

Pozdrawiam

Opublikowano

Poczekaj przecież nikt ze ze znawców nie oblega forum 24/h :cool1:

Opublikowano

logi spoko, ale jest jakiś madafaka virus, kto robił program, nieznajomy z allegro za 199,99 :evil:[br]Dopisany: 14-04-2010, 21:03:00_________________________________________________kąt wtrysku wzorowy, minus oznacza za pewne że 1st za GZP czyli idealnie :)

Opublikowano

Dziękuję za ocenienie kąta wtrysku.

VIRUS :naughty: po czym można to sprawdzić?

Auto mam ponad roczek, jak była w boschu na naprawie VP 44 to mechanicy mówili mi, że A4 jeszcze nie mieli żeby tak zapie...; pytali się czy ona ma jakiegoś chipa.

[br]Dopisany: 14 Kwiecień 2010, 21:33_________________________________________________

logi spoko, ale jest jakiś madafaka virus, kto robił program, nieznajomy z allegro za 199,99 :evil:[br]Dopisany: 14-04-2010, 21:03:00_________________________________________________kąt wtrysku wzorowy, minus oznacza za pewne że 1st za GZP czyli idealnie :)

Czy 1st za GZP to oznacza, że kąt jest 1st Przed GMP, czy 1st za GMP?

Opublikowano

1 st za

chipa poznajesz między innymi po:

008 dawki paliwa są spoooooro za duże powinno być ok. 40 Ty masz 55mG - czyli maxxxx

011 masz doładowanie 2450 powinno być ok. 2000 - czyli maxxx, przy 2500 jest notlauf

powiem tak: chip hardcore ja bym troszkę odpuścił, ale rób jak chcesz, jeździsz na granicy :confused4:

Opublikowano

dowalone ile wlezie ... :evil:

Opublikowano

O kurcze "notlauf", czyli tryb awaryjny?

Dobrze że wstawiłem loga na forum do oceny, nigdy bym nie pomyślał, że w moim aucie dzieje się coś takiego.

Auto nie ma na vagu żadnych błędów, czy notlauf powinnien objawać się błędem na vagu?

Proszę o wskazówki w jaki sposób można to pozmieniać żeby silniek nie pracował na pograniczach wytrzymałości?

Pozdrawiam

Opublikowano

jak jeździsz z głową to pojeździ, ale pojedziesz do naszych zachodnich sąsiadów i się przejedziesz z 40 minut autobanem na full to wątpie żeby dał radę :kwasny:

najlepiej pojedź na dobry program do kogoś kto potrafi to zrobić, niestety będziesz czuł że auto słabiej się zbiera, ale za to w duszy będziesz miał spokój

Opublikowano

A czy resztę logów jest w normie?

ile może kosztować taki program?

Opublikowano

jak jeździłeś rok i nic się nie stało to jeździj dalej, za program zapłacisz kilka(naście) stówek a nie będziesz zadowolony bo teraz mułowo jeździ :evil:[br]Dopisany: 16-04-2010, 09:30:19_________________________________________________oceniam go na 200+ KMów :kox:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...