Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] Prośba o analizę logów Passat B5 AHU


dario12

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Proszę o analizę logów jest to Passat mojego kolegi. Auto jeździ całkiem sprawnie ale czasami traci moc (najczęściej na 5 biegu w trakcie przyspieszania pedał w podłodze)

Oto błędy:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 028 906 021 GK

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 00SG 1445

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 48861

5 Faults Found:

65535 - Internal Control Module Memory Error

37-10 - Faulty - Intermittent

01265 - Exhaust Gas Recirculation Valve (N18)

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

00575 - Intake Manifold Pressure

17-10 - Control Difference - Intermittent

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-00 - -

01268 - Quantity Adjuster (N146)

35-10 - - - Intermittent

Po wykasowaniu pojawiły się te:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 028 906 021 GK

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 00SG 1445

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 48861

3 Faults Found:

65535 - Internal Control Module Memory Error

37-10 - Faulty - Intermittent

01265 - Exhaust Gas Recirculation Valve (N18)

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

00575 - Intake Manifold Pressure

17-00 - Control Difference

Logi statyczne:

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/dario12_10551.html

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/dario12_10548.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/dario12_10549.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/dario12_10546.html

Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/dario12_10552.html

Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/dario12_10547.html

Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/dario12_10550.html

BS:

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/dario12_10553.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/dario12_10554.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/dario12_10555.html

Dynamiczne:

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/dario12_10559.html

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/dario12_10562.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/dario12_10557.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/dario12_10560.html

Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/dario12_10558.html

Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/dario12_10556.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/dario12_10561.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze się nie spotkałem by na Śląsku było takie niskie ciśnienie jak u Ciebie w grupie 010 ale z pewnością będzie to wina sterownika i jego błędu 65535, EGR ma z pewnością odpiętą wtyczkę od N18 bo nie jest wcale sterowany a po ciśnieniu doładowania nie widzę by coś szwankowało w sterowaniu zaworem upustowym bo ciśnienie doładowania jest prawidłowe wiec wychodzi na usterkę sterownika a zwłaszcza czujnika barometrycznego.

Kąt wyprzedzenia wtrysku (statyczny) jest zbyt opóźniony (wskazanie w polu 2 od lewej w grupie 000 BS) więc mogą być problemy z rozruchem zimnego silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za analizę!

Zimny silnik odpala bez problemu nawet podczas tegorocznych mrozów nie było problemu. N75 jest nowy więc stąd może i ciśnienie jest prawidłowe. Sprawdzę wtyczkę od N18. Czyli zostaje wymiana sterownika? A czy przepływomierz jest ok?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik cisnienia atmosferycznego bedzie do wymiany... a nie caly komputer...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...