matik Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Witam. Koledzy mam pytanko dziś troszke mocno padało wiedz trzeba było włączyć najszybszy bieg wycieraczek. Pochodziły chwilę aż nagle staneły nic sie nie ruszało, myslałem że bezpiecznik lecz wszystkie sprawne. Po jakichś 5 minutach zadziałało ale tylko na najszybszym biegu i tak działają. Moje pytanko co mogło się stać że działa tylko najszybszy bieg z góry dzięki
.Pablo. Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Na moje oko manetka do rozebrania i przeczyszczenia i wszystko powinno wrócić do normy
matik Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Aha manetka tzn. cały mechanizm pod maską
scuzz Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Aha manetka tzn. cały mechanizm pod maską Nie manetka znaczy przełącznik przy kierownicy. Na najszybszym biegu kręci normalnie szybko czy "powolnie"?
matik Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Aha. wycieraczki zaczeły chodzić od nie dawna powoli jutro postaram po pracy za to sie zabrac. Jerszcze jedno pytanko jak odkrece srubki odchodzi gorna pokrywa czy to tylko wystarczy czy od dolu jeszcze trzeba wykrecic zeby miec swobodne dojscie
.Pablo. Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Poszukaj w dziale zrób to sam tam jest dokładny opis jak krok po kroku wyjąć całą manetkę i wyczyścić
matik Opublikowano 10 Maja 2010 Autor Opublikowano 10 Maja 2010 Witam wkoncu znalazlem troche czasu i sie za to zabralem okazało sie ze w silniku poszly szczotki i silniczek byl zasyfialy + do tego byly prawie zatarte trzpienie w wycieraczkach koszt jaki mnie wyszedl u elektro mechaniora 120 zł i wszystko smiga jak cacy
SylverStone Opublikowano 11 Maja 2010 Opublikowano 11 Maja 2010 Podepne sie pod temat bo jakos tutaj bardziej sie rozwinął:)u mnie wszystko działa prucz najszybszego biegu.Wczesniej objawy były takie ze najszybszy chodzil tak jak szybki ale po psikaniu w mechanizm pod maską i w manetke sprayem do styków problem mijał ale teraz wogóle szybki nie działa.Czy da sie jakos domowym sposobem sprawdzic czy to manetka?a takze czy element manetki jest osobny czy musze kupic cały układ z swiatłami i kierunkami?Pozdrawiam
zdzis Opublikowano 11 Maja 2010 Opublikowano 11 Maja 2010 Manetkę rozbierz jak na moje oko wpieprz tam kontakta żeby przeczyściło. Rozbierz mechanizm wycieraczek, nasmaruj czymś dobrym i masz 10 lat bez zaglądania wycieraczki z głowy
SylverStone Opublikowano 12 Maja 2010 Opublikowano 12 Maja 2010 Mechanizm wycieraczek mówisz ale na co zwrócic szczególną uwage? są w podszybiu te ramiona,te sworznie,a jeśli chodzi o silnik napędzajacy to tez cos jest do wyczyszczenia bądz nasmarowania? Pozdrawiam
zdzis Opublikowano 12 Maja 2010 Opublikowano 12 Maja 2010 No ośki od tego mechanizmu, w silniczku raczej nie pogrzebiesz więc odkręć ramiona wycieraczek, wywal mechanizm na stół i jazda... Wiesz jak są suchome części i w dodatku na łożyskach ślizgowych to ma prawo się zatrzeć. a nawet jak masz zwykłe łożyska
SylverStone Opublikowano 12 Maja 2010 Opublikowano 12 Maja 2010 ok to teraz tylko zaopatrzyc sie w dobry smar i weekend bede działał.Dzieki koledzy za pomoc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się