talesbite Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Witam, Jak narazie tylko logi statyczne z czasem bedzie reszta... Troche przygladalem sie wynikom i jak narazie wpadlo mi w oko czujnik temperatury paliwa i chyba dziwny kat wtrysku. Prosze o analize: LOG-01-000: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3ff14ac1c184662d.html LOG-01-001-003-004: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/76d86df66339644d.html LOG-01-007-013-014: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8b0651b4942516ad.html LOG-01-018-023: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/86e9646428247f85.html LOG-01-000BS: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cec69beb36c764f8.html LOG-01-003BS: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6bb0293b5bcb5e18.html LOG-01-004BS: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/98192ba01124e260.html LOG-01-011BS: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f803cd0c5da98799.html
przemik Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Statyczny kąt wtrysku do regulacji. EGR - OK Czujnik temperatury paliwa - OK Termostat - lichy. Korekcje - OK. Czy w tym samochodzie byl wymieniany lub bedzie wymieniany rozrząd ? Czym prędzej zrob dynamiczne. Pozdrawiam
talesbite Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Rozrzad byl wymieniany przed zima, a mialem nadzieje ze nie bedzie trzeba korygowac. Dynamiczne beda pod koniec tygodnia. PS. Przemik, o jakie korekcje konkretnie chodzi?
przemik Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Rozrzad byl wymieniany przed zima, a mialem nadzieje ze nie bedzie trzeba korygowac. Dynamiczne beda pod koniec tygodnia. PS. Przemik, o jakie korekcje konkretnie chodzi? Czy małe koło rozrządu na wale bylo sprawdzane? Korekcje - dawki korekcyjne grupa 013 - stabilizacja obrotów biegu jałowego.
talesbite Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Rozumiem, ze nie chodzi Ci o zebate kolo pasowe - nie bylo wymieniane. Sprawdzane jeszcze bylo jakies mniejsze,ale tez nie wymienial mechanik bo stwierdzil ze jest oki, (najwyrazniej nie).
banshee Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Chodzi kolego o to, że powinien je zdemontować i sprawdzić czy klina na wale nie ucięło oraz czy dobrze dokręcone, bo u ciebie strasznie skacze wartość kąta wtrysku. Może źle napięty pasek, lub luzy wewnętrzne w pompie.
talesbite Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Domyslam sie ze stwierdziliscie to po grupie 01-000 w kolumnie drugiej. roznica 10 jednostek (51-61). Jak dobrze doczytalem to powinno byc okolo 50, a jaka tolerancja? Jesli sie myle to prosze o poprawe i lece do mechanika
banshee Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 49-54 najlepiej sprawdzić na rozgrzanym aucie w TDI TIMING - tam masz wykres. Wartość pokazana musi dochodzić do środkowej linii wykresu.
talesbite Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Fajne, dzieki chlopaki za wyjasnienia. Jak zrobie jeszcze TDI timing i dynamike to poprosze o komentarz.[br]Dopisany: 13 Kwiecień 2010, 19:32_________________________________________________ Rozrzad byl wymieniany przed zima, a mialem nadzieje ze nie bedzie trzeba korygowac. Dynamiczne beda pod koniec tygodnia. PS. Przemik, o jakie korekcje konkretnie chodzi? Czy małe koło rozrządu na wale bylo sprawdzane? Korekcje - dawki korekcyjne grupa 013 - stabilizacja obrotów biegu jałowego. Mam rozumiec, ze chodzi o kolo paska zebatego przymocowane do pompy?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się