piter865 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Witam. Podczas zapalania gdy silnik już kręci zapala się kontrolka ABS-u i gaśnie gdy silnik odpali, dodam że podczas jazdy kontrolka do ABS-u sie nie zapala. Prześwietlone wszystko VAG-iem i zero błędów. Jaka może być przyczyna zapalania?? pzdr
Stichy Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Sprawdz akumulator Pewnie masz wyladowany - nie ma pelnej mocy ... podladuj lub pomysl o zakupie nowego
Dev Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 masz znaczny spadek napiecia do sprawdzenia rozrusznik, alternator i akumulator
neni Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 nie doładowany akumulator lub do wymiany też to miałem, przy rozruchu napięcie spadało do 7V i ABS się zapalał żadnych błędów
duluki Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 pewnie na desce rozdzielczej masz voltomierz sprawdz sobie tam jaki masz prąd ładowania akumulatora
Orange Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 pewnie na desce rozdzielczej masz voltomierz sprawdz sobie tam jaki masz prąd ładowania akumulatora voltomierzem nie sprawdzisz prądu.. jedynie napięcie jakie daje regulator na alternatorze co do aku to trzeba podjechać najlepiej do elektryka żeby go zmierzył pod obciażeniem
osax Opublikowano 2 Października 2011 Opublikowano 2 Października 2011 U mnie było to samo. Sprawdziłem i okazało się że wewnątrz aku sahara ... Musiałem dolać 1,2 litra wody destylowanej. Teraz trochę pojeżdzę i mam nadzieję, że aku się doładuje do pełna i problem zniknie. Niestety nie mam możliwości podłączyć prostownika na noc. Brat zrobił pomiary miernikiem i na aku mam 12,7 V. Prąd ładowania pokazało mu około 14,1 V. Czy te parametry są prawidłowe ? Mam nadzieję, że regulator napięcia jest ok
Dev Opublikowano 2 Października 2011 Opublikowano 2 Października 2011 wszystko jest ok zwykle akku ma 12V
osax Opublikowano 2 Października 2011 Opublikowano 2 Października 2011 A prąd ładowania nie jest zbyt niski ? Z tego co czytałem to powinno być 14,4 V
przepychacz Opublikowano 2 Października 2011 Opublikowano 2 Października 2011 ....14V-14.4V jest dobrze...sprawdzałeś ładowanie pod obciążeniem??
Dev Opublikowano 2 Października 2011 Opublikowano 2 Października 2011 jak jest 13.8 to też nie ma krzywdy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się