sebo77 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 witam mimo wielu chwil spedzonych na czytaniu o turbinie nie doszlem co moze byc przyczyna zapiekania sie kierownic w mojej turbinie dwa razy ja czyscilem za drogim razem wywalilem kata i obiawy sa takie same ja za pierwszym tak i drugim razem jakis czas jest ok sztaga chodzi w pelnym zakresie a po jakims czasie zaczyna chodzic cierzko a szczegolnie na zimno to do gory idzie ale nadól juz nie wraca prawie wcale na cieplym silniku jest troche lepiej w wezu ktory idzie do czesci zimniej z tej dolnej rory jest olej chcialem kupic turbo po regeneraci ale koles doradzil aby najpier znalezc przyczyne zapiekania sie kierownic bo z nowa turbina moze byc to samo i jeszcze jedno czy sztanga powina chodzic leciutko przez caly czas bo na poczatku po czyszczeniu chodzi leciutko a potem coraz gorzej,prosze o rady jakie moga byc przyczyny zapiekania sie tych nieszczesnych kierownic,i czy sztaga powina chodzic w pelnym zakresie przez caly czas czyli z dolo do gory prosze o rady i dziekuje z góry.
H_S_B Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 hm malo sie na tym znam.. ale czy jest mozliwe ze to odma powoduje ze turbo sie zapieka? tzn ze zostaje w niej olej/nie odprowadza go ? czy wymiana odmy moze pomoc ?
krzysztof61 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 sztanga powinna chodzic lekko w pelnym zakresie , co do zapiekania sie turbiny to juz bylo to opisane wiele razy .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się