paulmiller Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Witam wszystkich od kilku dni posiadam Audi a4 b5 z silnikiem 1.8 125 km Mam mały problem... sprawdzałem wszystkie bezpieczniki i nie wiem jak to zrobiłem żle wlozyłem bezpiecznik od pompy paliwa.. Autko nie chcialo odpalic [ wiadomo bezpiecznika nie bylo ].. potem doszedlem do tego ze tak moglem zrobic .. Wlozylem bezpiecznik na swoje miejsce i od tamtego czasu mam dziwne zachowanie auta.. dziwnie go szarpie na 1rwszym i 2gim biegu..jakby mu moc zabierało.. wiecie co to moze byc? myslalem zeby wybrac sie na komputer bo mogl sie jakis bład pojawic Pozdrawiam
chudineze Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Mam mały problem... sprawdzałem wszystkie bezpieczniki i nie wiem jak to zrobiłem żle wlozyłem bezpiecznik od pompy paliwa.. Jak można źle włożyć bezpiecznik?
paulmiller Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2010 po prostu wlozyłem jeden slot wyzej..bo tam miałem wolny.. wracajac do tematu... co to może byc ?
chudineze Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 po prostu wlozyłem jeden slot wyzej..bo tam miałem wolny.. wracajac do tematu... co to może byc ? Ale to nie ma znaczenia jeśli był wolny to nie powinno być tam jakiś styków. Po drugie pewnie jak wyjmowałeś bezpieczniki to rozłączyłeś obwód i dlatego masz jakieś problemy, bo coś się mogło rozregulować np. przepustnica ale nie musi. Pierwsza rzecz to podłącz do VAG-a.
paulmiller Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2010 no to nic... trzeba udac sie na komputer...
jedrus1 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Często różne dziwne przypadłości mijają po odłączeniu na chwilę akumulatora.
paulmiller Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2010 pokazało 2 błedy sterownika silnika i cos z przepływomierzem zostały wykasowane ale po od;aneniu przewyplomierz został jest lepiej ale zobacze na zimnym silniku bo z rana to tragedia
chudineze Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Jeżeli został błąd przepływomierza to należało by go zaadaptować jak to zrobić jest opisane na forum
paulmiller Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2010 mozesz podac link do strony ? bo nie moge znalesc byłbym wdzieczny
chudineze Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 http://www.a4-klub.pl/smf/faq_forum_silniki_benzynowe-t105048.0.html Szukaj poprzez wyszukiwarkę forum wystarczyło wpisać adaptacja
endriuu Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Jeżeli został błąd przepływomierza to należało by go zaadaptować jak to zrobić jest opisane na forum przepływomierza sie nie adaptuje.
paulmiller Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2010 wiec tak problem sie nasilil... obroty szaleja.. na zimnym silniku sie dlawi... przerywa.. trzeba mu depnac zeby poszedl
chudineze Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Przepustnica do adaptacji nie przepływomierz tu mnie dobrze poprawił endriuu ale to z rozpędu czasami się tak napisze :doh1:
paulmiller Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2010 myslisz ze to bedzie to ?
chudineze Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Tak myślę ale podłącz VAG-a i będzie wiadomo
paulmiller Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2010 sprawa rozwiazana brak napiecia w przepływomierzu...
daro125 Opublikowano 27 Maja 2010 Opublikowano 27 Maja 2010 jak sobie poradziles z tym brakiem napiecia... bo dzis bylem na kompie i mam ten sam problem mianowicie brak napiecia przepływomierza..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się