Bart-S Opublikowano 5 Lutego 2014 Autor Opublikowano 5 Lutego 2014 W bloku pomiarowym 007 widzisz czy MK reaguje na wciskanie przycisków pilota.
kamilos90 Opublikowano 5 Lutego 2014 Opublikowano 5 Lutego 2014 I jeżeli bedzie reagował to ma się rozumiesz ze mk jest sprawny ?
Bart-S Opublikowano 5 Lutego 2014 Autor Opublikowano 5 Lutego 2014 I jeżeli bedzie reagował to ma się rozumiesz ze mk jest sprawny ? Nie - póki co szukamy przyczyny. Może być uwalony MK - ale najpierw sprawdź czy w momencie gdy centralny nie reaguje, masz reakcję na przycisk. Jeśli będzie reakcja to znak że MK nie steruje poprawnie zamkami (przyczyn może być kilka - najbardziej prawdopodobna to uwalony moduł).
kamilos90 Opublikowano 5 Lutego 2014 Opublikowano 5 Lutego 2014 właśnie sprawdziłem blok 007 i pilot reaguje ,w dwóch pierwszych polach zmieniają sie wartości podczas wciskania przycisków , ale centralny z pilota ani rusz
Kazik123 Opublikowano 5 Lutego 2014 Opublikowano 5 Lutego 2014 pewnie sprawdzałeś czy centralny działa kluczykiem.. nie masz gdzie pożyczyć na próby MK , nawet inny symbol tylko żeby częstotliwość się zgadzała, bo 200zł drogą nie chodzi
kamilos90 Opublikowano 5 Lutego 2014 Opublikowano 5 Lutego 2014 Z kluczyka otwiera , no właśnie nie miałem skąd pożyczyć :/ zamówiłem moduł ale wrazie czego bede mógł zwrócić ...
Bart-S Opublikowano 5 Lutego 2014 Autor Opublikowano 5 Lutego 2014 Z kluczyka otwiera , no właśnie nie miałem skąd pożyczyć :/ zamówiłem moduł ale wrazie czego bede mógł zwrócić ... Jeśli widzi przyciski pilota = komunikacja ze zdalnym jest = nieprawidłowe sterowanie zamkami = 99% uwalony MK.
kamilos90 Opublikowano 6 Lutego 2014 Opublikowano 6 Lutego 2014 Ok jutro przyjdzie moduł to zobaczymy ---------- Post dopisany 06-02-2014 at 15:45 ---------- Poprzedni post napisany 05-02-2014 at 22:36 ---------- przyszedł moduł i kolejny kluczyk i znowu to samo , zapisałem od nowa dwa klucze , zapisały się zakodowałem , w bloku 007 reagują . wszytsko wyglada ok , a i tak z pilota nie otwierają ---------- Post dopisany at 16:08 ---------- Poprzedni post napisany at 15:45 ---------- od czasu odłaczenia akumulatora centralny z pilota przestał działąć na amen , nic nie dało kodowanie na różne sposoby wymiana modułu komfortu,dokupiłem nawet dwa kluczyki... wizyty u elektryków też nic nie dały , każdy sądził ze to mk walnięty , ale jak widać dokupiłem drugi mk zakodowałem klucze i nic dodam jeszcze ze odłączenie akumulatora było spowodowane zmianą manetki pod fełen fis , manetka pochodziłą z avanta a ja mam sedana , myslę ze to nie ma nic wspólnego do centralnego zamka ale od tamtej pory przestał działać centralny po odłaczeniu aku ;/ nie wiem juz sam gdzie szukać przyczyny ;/
Bart-S Opublikowano 6 Lutego 2014 Autor Opublikowano 6 Lutego 2014 Ok jutro przyjdzie moduł to zobaczymy ---------- Post dopisany 06-02-2014 at 15:45 ---------- Poprzedni post napisany 05-02-2014 at 22:36 ---------- przyszedł moduł i kolejny kluczyk i znowu to samo , zapisałem od nowa dwa klucze , zapisały się zakodowałem , w bloku 007 reagują . wszytsko wyglada ok , a i tak z pilota nie otwierają ---------- Post dopisany at 16:08 ---------- Poprzedni post napisany at 15:45 ---------- od czasu odłaczenia akumulatora centralny z pilota przestał działąć na amen , nic nie dało kodowanie na różne sposoby wymiana modułu komfortu,dokupiłem nawet dwa kluczyki... wizyty u elektryków też nic nie dały , każdy sądził ze to mk walnięty , ale jak widać dokupiłem drugi mk zakodowałem klucze i nic dodam jeszcze ze odłączenie akumulatora było spowodowane zmianą manetki pod fełen fis , manetka pochodziłą z avanta a ja mam sedana , myslę ze to nie ma nic wspólnego do centralnego zamka ale od tamtej pory przestał działać centralny po odłaczeniu aku ;/ nie wiem juz sam gdzie szukać przyczyny ;/ Złap mnie na PW.
kamilos90 Opublikowano 7 Lutego 2014 Opublikowano 7 Lutego 2014 Wielkie podziękowania dla Bart-S za poświęcony czas ten koleś ma głowę na karku Niestety nie udało nam się nic poradzic ,problem chyba musi byc gdzies głębiej .... no cóż mam pecha do samochodów wiem to nie od dzisiaj , nawet mi przez myśl nie przeszło ze bedę musiał jechac do ASO , mam nadzeję ze coś jeszczę wymysle i obejdzie się bez tego ....
Bart-S Opublikowano 7 Lutego 2014 Autor Opublikowano 7 Lutego 2014 Wielkie podziękowania dla Bart-S za poświęcony czas ten koleś ma głowę na karku Niestety nie udało nam się nic poradzic ,problem chyba musi byc gdzies głębiej .... no cóż mam pecha do samochodów wiem to nie od dzisiaj , nawet mi przez myśl nie przeszło ze bedę musiał jechac do ASO , mam nadzeję ze coś jeszczę wymysle i obejdzie się bez tego .... Jeszcze coś mi do głowy przyszło - zadzwoń jak będziesz przy aucie.
kamilos90 Opublikowano 8 Lutego 2014 Opublikowano 8 Lutego 2014 jak bede miał tylko dostep do kompa to dzwonię ..
domin79 Opublikowano 8 Lutego 2014 Opublikowano 8 Lutego 2014 jak bede miał tylko dostep do kompa to dzwonię .. podjedz do mnie to ogarniemy temata:decayed:
ucho.77 Opublikowano 8 Lutego 2014 Opublikowano 8 Lutego 2014 Witam Panowie mam problem z dopisaniem kluczyka tj. auto z MK pierwszej generacji kluczyk z B7 z końcówką K(MK go nie widzi) próba z innym kluczykiem z B7 z końcówką Q wszystko OK Dziś próba z dopisaniem tego samego kluczyka z końcówką Q i pojawił się problem bo kluczyk zamiast zmieniać wartości między 1/2/3,pojawia się tylko wartość 4(panik) W czym jest problem że raz jest wszystko ok raz nie??
Mat.Rynio Opublikowano 9 Lutego 2014 Opublikowano 9 Lutego 2014 Witam. Ja akurat mam problem z automatycznym zamykaniem się drzwi w aucie. Dotychczas miałem funkcję że zaraz po ruszeniu zamykały mi się wszystkie zamki, ale mogłem normalnie je otworzyć przyciskiem w tapicerce drzwi. Od niedawna mam problem, że gdy powiedzmy zatrzymuję się po kogoś, i chcę otworzyć drzwi przyciskiem w tapicerce drzwi, to nie chcą się one otworzyć. Musze to zrobić ręczne podwójnie ciągnąc za klamkę ( wiadomo za 1 odblokowuje się zamek, dopiero za 2 otwiera drzwi). Dodam, że problem trwa jakoś 2 miechy, i poprzednio wszystko normalnie działało. Może być, że ten moduł się rozkodował?
wrclaguna Opublikowano 9 Lutego 2014 Opublikowano 9 Lutego 2014 Sprawdz jakie masz błedy i oczywiscie kodowanie .
olo3s Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 Siema Mam pytanie posiadam moduł 8E0907279K A4 B7 z 2005 avant Sam odblokowywałem fis-a z pomocą Naszego forum Wszystko gra jak należy.Dołożyłem czujnik od płynu spryskiwaczy i zaczynam dalej uzbrajać Moją Czwóreczkę.Mam w planach parę rzeczy:cz.zmierzchu,deszczu,montaż bixenonów.I mam takie pyt. czy ten moduł podoła???
Bart-S Opublikowano 10 Lutego 2014 Autor Opublikowano 10 Lutego 2014 Siema Mam pytanie posiadam moduł 8E0907279K A4 B7 z 2005 avant Sam odblokowywałem fis-a z pomocą Naszego forum Wszystko gra jak należy.Dołożyłem czujnik od płynu spryskiwaczy i zaczynam dalej uzbrajać Moją Czwóreczkę.Mam w planach parę rzeczy:cz.zmierzchu,deszczu,montaż bixenonów.I mam takie pyt. czy ten moduł podoła??? Akurat nie ten wątek. Podany przez Ciebie sterownik to moduł centralnej elektryki a nie MK. Odpowiadając jednak na zadane przez Ciebie pytanie - MCE masz do wymiany. Wersja K to moduł LOW - potrzebny jest J, KL lub N.
olo3s Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 Ale żeby to działało to muszę wymienić i MCE i MK??
wrclaguna Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 Ale żeby to działało to muszę wymienić i MCE i MK?? Samo MCE 09 .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się