szymongt Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Witajcie Jak w temacie. Jak odpalam po nocy stania to przez chwile po odpaleniu wszystko ok ale po chwili zaczyna mocno falować na obrotach przez ok 15 sek. Podczas jazdy nie ma wogóle siły jechać, i potrafi zgasnąć. Na postoju rzuca całym autem. A gdzieś tak po 15-20 sek wszystko wraca do normy i jest ok. Jaka może być przyczyna?? Dodam że ostatnio wymieniłem świece i cewki zapłonowe. Pozdr.
ardian6 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 A może dostaje gdzieś lewego powietrza?? Objawów może być wiele ale pierwsze co to podpiąć pod vaga i spisać błędy.
szymongt Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Właśnie na VAGu nie ma żadnych błędów. Ale jak by dostawał powietrza to by chyba cały czas tak chodził??
ardian6 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 No właśnie nie cały czas.U mnie też tak prycha/strzela jak odpalę auto(po dodaniu gazu) aż do momentu jak mi się przełączy na gas. Wiem że mam kilka nieszczelności w dolocie i muszę je uszczelnić.komputer się sam przestawia po czasie tak aby nadrobić tą mieszanką powietrza i paliwa Też może to być wina przepustnicy - ja przy niej grzebałem dokładnie przy potencjometrze no i sądzę że to też może być przyczyną. daj znak jak do czegoś dojdziesz
szymongt Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2010 hmmm... no ok będe miał chwile to sobie po dłubie Tyle że u mnie tak jest tak jak napisałem przez ok 15 sek. W tym czasie nie zdąrzy sie przełączyć na gaz. Potem na benzynie jest dobrze.
abc123 Opublikowano 6 Maja 2010 Opublikowano 6 Maja 2010 Witam Mam takie same objawy, czy ktoś poradził sobie z tym problemem. Po przełączeniu na gaz auto chodzi jak zegarek. Po odpaleniu po dłuższym postoju autem trzęsie, nie ma siły jechać, przy ruszaniu trzeba gazować żeby nie zgasł VAG: początkowo błędy przepustnicy, po skasowaniu i przejechaniu kilkuset km, błędów nie ma.
ardian6 Opublikowano 10 Maja 2010 Opublikowano 10 Maja 2010 Te objawy są do zwalczenia. Ale zacznijmy od początku... Pierw przeczyść przepustnice i ładnie ją zaadoptuj.Jeżeli to nie pomaga idziemy dalej. Odłącz przepływkę i wtedy odpal auto- jeżeli nie będzie prychać to już wiesz że to przepływka.Jeżeli dalej prycha to: sprawdzić świece bo zdarza się że któraś nie działa na zimnym-dopiero po rozgrzaniu się załącza. Może też zdarzyć się jakaś nieszczelność- pisałem wyżej pod kolektorem często jest pękniecie (rura odpowietrzająca silnik), której z reguły nie widać. Zapchany katalizator też się zdarza- łatwo to można sprawdzić przy dopaleniu auta powinno z rury rytmicznie dmuchać-to jest poprawny objaw. Zapchany filter benzyny.Jeżeli dawno nie był wymieniany to na pewno nic się nie stanie jak go wymienisz. Przeczyść też wtryski jakimś dodatkiem do benzyny bo mogą być lekko zapchane SONDA LAMBDA chyba najpopularniejsza przy gazie Jak widzisz objawów może być wiele.Najlepiej zacząć od VAG.Jaki ten błąd przepustnicy Ci pokazał?? Sądzę że to są najbardziej prawdopodobne problemy z prychaniem na zimnym.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się