Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Brak mocy


dzielo11

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie już mam dosyć mojej audiki, przy 3tyś brakuje mocy, włączę i wyłączę zapłon i jest Ok, aż do kolejnego odcięcia. Turbo wyczyszczone, przewody sprawdzone, zawór ciśnienia Turbiny niby też. Mechanik sprawdził błedy KTSem wyskoczyło: "Ciśnienie doładowania - przekroczona granica regulacji" i bez gaszenia silnika i wykasowania tego błędu włożył mi nowy ZAWÓR CIŚNIENIA TURBINY, kazał się przejechac. Wcisnąłem gaz do dechy i przy 3tyś. znowu odcięcie mocy, ale wyłączyłem i włączyłem silnik i znowu gaz do dechy i było zupełnie inaczej ani razu mi nie odcięło turbiny. Wróciłęm do niego i mu tłumacze co i jak, ale on podłączył KTSa i pojawił się mu znowu tamten błąd. Stwierdził, że musi rozebrać turbo i tam jest niby jakaś śrubka która się coś reguluje, żeby łopatki turbiny się nie przycinały. Nie wiem sam, nie znam się na tym, ale Kostek chce 300zł za naprawę.Nie wiem czy nie chce mnie naciągnąć, wiem że taki zawór pierburga kosztuje 125 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrob logi dynamiczne VAG iem... 011,010,008,003 i 000 oraz 011 Basic Settings

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W żadnym wypadku nie daj mu regulować długości sztangi zmiennej geometrii przy turbinie bo rozreguluje ją całkowicie a przyczyny i tak się nie pozbędzie w ten sposób. Proponuję zmienić tego mechanika jak jego podejście jest takie by nie usuwać przyczyny przeładowania tylko ją zmniejszać poprzez wydłużanie sztangi siłownika podciśnieniowego. Do niczego dobrego ten zabieg nie doprowadzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach