dzielo11 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Panowie już mam dosyć mojej audiki, przy 3tyś brakuje mocy, włączę i wyłączę zapłon i jest Ok, aż do kolejnego odcięcia. Turbo wyczyszczone, przewody sprawdzone, zawór ciśnienia Turbiny niby też. Mechanik sprawdził błedy KTSem wyskoczyło: "Ciśnienie doładowania - przekroczona granica regulacji" i bez gaszenia silnika i wykasowania tego błędu włożył mi nowy ZAWÓR CIŚNIENIA TURBINY, kazał się przejechac. Wcisnąłem gaz do dechy i przy 3tyś. znowu odcięcie mocy, ale wyłączyłem i włączyłem silnik i znowu gaz do dechy i było zupełnie inaczej ani razu mi nie odcięło turbiny. Wróciłęm do niego i mu tłumacze co i jak, ale on podłączył KTSa i pojawił się mu znowu tamten błąd. Stwierdził, że musi rozebrać turbo i tam jest niby jakaś śrubka która się coś reguluje, żeby łopatki turbiny się nie przycinały. Nie wiem sam, nie znam się na tym, ale Kostek chce 300zł za naprawę.Nie wiem czy nie chce mnie naciągnąć, wiem że taki zawór pierburga kosztuje 125 zł.
przemik Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Zrob logi dynamiczne VAG iem... 011,010,008,003 i 000 oraz 011 Basic Settings
Sztomel Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 W żadnym wypadku nie daj mu regulować długości sztangi zmiennej geometrii przy turbinie bo rozreguluje ją całkowicie a przyczyny i tak się nie pozbędzie w ten sposób. Proponuję zmienić tego mechanika jak jego podejście jest takie by nie usuwać przyczyny przeładowania tylko ją zmniejszać poprzez wydłużanie sztangi siłownika podciśnieniowego. Do niczego dobrego ten zabieg nie doprowadzi.
dzielo11 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Panowie ale czy możliwe jest,żeby ten mechanik nie wykasowując błedu, podpiął nowy ZAWÓR CIŚNIENIA TURBINY i po osiągnięciu 3tyś. pojawiło się odcięcie mocy i dopiero po wyłączeniu i włączeniu silnika i ponownym osiągnęciu 3tyś a nawet 4tyś obrotów było wszystko ok? Chodzi mi o to, że on nie gasząc silnika i nie wykasowując błedu zmienił zawór, ale kiedy wyłączam auto to resetuje komputer. czy mechanik nie popełnił błedu? Może chcemnie naciągnącna ten zawór twierdzi,że kosztuje 300zł, a na allegro Pierburga kosztuje 125zł.
spanky Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 nie ma roznicy czy wykasuje czy nie ... blad to tylko informacja gdzie teoretycznie szukac przyczyny ....
zdzis Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 :/ nie daj się naciągnąć klapkowi... Biorą dużą kasę za to że wyjdzie do ciebie z laptopem upierdzieli tapicerke i powie "uuu panie tu zaworek do wymiany, i czujnik, a może nawet turbina się sypła". Ja wymieniłem 2 zaworki czujnik, i jakieś tam pierdółki a przyczyna leżała w przepalonej ścieżce w komputerku. Więc radze poszukać gościa znającego się na rzeczy a nie co tylko kasę liczy. Mnie za naprawe kompa podliczyl 200zł... może się nie znam:/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się