v1ck Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Witam, mam u siebie prawdopodobnie do wymiany uszczelke pod glowica ( samochod po 5km grzeje sie do 120st. ) chcialbym poznac orientacyjne koszty takiej naprawy. Czy to jest tylko koszt uszczelki, planowania glowicy i robocizna czy cos jeszcze? a moze ktos zna w toruniu kogos kto robi dobrze i tanio ? 1
kamil8519 Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Witam u mnie koszt wymiany uszczelki to: uszczelka głowicy silnika 120zł + płyn chłodniczy 43zł +szlif głowicy 70zł + robocizna 250zł no i jak bys chciał jeszcze termostat orginał 40zł+wymiana 30zł tyle mnie skasował! pozdrawiam.
szogun0 Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Za 40 zł to miałeś oryginalnie podrabiany termostat albo dobrej jakości zamiennik.
sołtys85 Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Witam, mam u siebie prawdopodobnie do wymiany uszczelke pod glowica ( samochod po 5km grzeje sie do 120st. ) chcialbym poznac orientacyjne koszty takiej naprawy. Czy to jest tylko koszt uszczelki, planowania glowicy i robocizna czy cos jeszcze? a moze ktos zna w toruniu kogos kto robi dobrze i tanio ? A co sie jeszcze dzie, że uszczelkę chcesz wymienać? Ubywa płyn chłodniczy? Może poprostu wymiana termostatu i tyle?
kamil8519 Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Kolego zamiennik kosztuje 9.80zł a orginał 38zł wiem jak wyglada zamiennik a orginał przynajmniej u mnie tyle kosztuje a w duzym miescie moze i nawet 150zł w ASO a w aso płacisz kilkanascie złotych wiecej a funkcje pełni ta samą!!!!!!!!!!! Jedyna róznica jaka jest odczuwalna to w twojej kieszeni!!![br]Dopisany: 27 Kwiecień 2010, 19:35_________________________________________________Ja bym narazie wymienił tylko termostat nie szukaj sobie kosztów!!! pozdrawiam
zegarmistrz Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Do tego jeszcze doliczyć śruby głowicy.. bo jak ma być dobrze zrobione to należy je też wymienić..
sołtys85 Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Do tego jeszcze doliczyć śruby głowicy.. bo jak ma być dobrze zrobione to należy je też wymienić.. Jak ma być dobrze zrobione to jeszcze tyle rzeczy trzeba by doliczyć, że szok: komplet uszczelek pod kolektory (dolotowy, wydechowy), planowanie kolektorów, wymiana uszczelniaczy popychaczy zaworowych, sprawdzenie szczelnosci głowicy, docieranie zaworów, uszczelki od turbiny termiczne, płyn chłodniczy, uszczelka pod dekiel zaworów i pewnie by sie jeszcze coś przypomniało jak by sie zastanowić.
arek87 Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Do tego jeszcze doliczyć śruby głowicy.. bo jak ma być dobrze zrobione to należy je też wymienić..Jak ma być dobrze zrobione to jeszcze tyle rzeczy trzeba by doliczyć, że szok: komplet uszczelek pod kolektory (dolotowy, wydechowy), planowanie kolektorów, wymiana uszczelniaczy popychaczy zaworowych, sprawdzenie szczelnosci głowicy, docieranie zaworów, uszczelki od turbiny termiczne, płyn chłodniczy, uszczelka pod dekiel zaworów i pewnie by sie jeszcze coś przypomniało jak by sie zastanowić. uszczelka pod napinacz łańcucha , filtry i nowy olej ewentualnie nowe świece(only platyna )
Buba Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Kolego zamiennik kosztuje 9.80zł a orginał 38zł wiem jak wyglada zamiennik a orginał przynajmniej u mnie tyle kosztuje a w duzym miescie moze i nawet 150zł w ASO a w aso płacisz kilkanascie złotych wiecej a funkcje pełni ta samą!!!!!!!!!!! Jedyna róznica jaka jest odczuwalna to w twojej kieszeni!!![br]Dopisany: 27 Kwiecień 2010, 19:35_________________________________________________Ja bym narazie wymienił tylko termostat nie szukaj sobie kosztów!!! pozdrawiam biore 10szt jezeli ma nr 050 121 113 C i jest ori
v1ck Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2010 oj oj oj chlopaki chyba nie bede musial tego robic. Mialem ostatnio samochod u jednego magika ktory robil mi rozdzad, tak spierdzielil robote ze mialem rolke napinacza z rozrzadu z 94r ! a nowy pasek po 20km wygladal jakby mial juz przejechane 120kkm. Oczywiscie wmowil mi ze pompa jest cala i ze nie musial jej wymieniac i ze samochod juz dziala.. z nadzieja pojechalem do domu ( 30km ) a samochod znowu zaczyna sie gotowac ;/ dlatego myslalem ze uszczelka, ale jak sie okazuje facet byl oszustem.. dalem od razu do innego mechaniora, gdzie znowu musze wymieniac rozrzad i pompe wody...
Buba Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 oj oj oj chlopaki chyba nie bede musial tego robic. Mialem ostatnio samochod u jednego magika ktory robil mi rozdzad, tak spierdzielil robote ze mialem rolke napinacza z rozrzadu z 94r ! a nowy pasek po 20km wygladal jakby mial juz przejechane 120kkm. Oczywiscie wmowil mi ze pompa jest cala i ze nie musial jej wymieniac i ze samochod juz dziala.. z nadzieja pojechalem do domu ( 30km ) a samochod znowu zaczyna sie gotowac ;/ dlatego myslalem ze uszczelka, ale jak sie okazuje facet byl oszustem.. dalem od razu do innego mechaniora, gdzie znowu musze wymieniac rozrzad i pompe wody... dlatego dobrze jest samemu kupowac czesci i dawac do wymiany
RafalskiMarcin Opublikowano 3 Listopada 2012 Opublikowano 3 Listopada 2012 Chyba mam uszczelke głowicy do wymiany.Na miarce oleju widać malutkie pechezyki jak by to był płyn i trochę słabsze jest auto.Jaki jest koszt naprawy i co wymienić tylko uszczeleke czy jeszcze coś a bez planowania się nie obeidzie
pioteros Opublikowano 3 Listopada 2012 Opublikowano 3 Listopada 2012 nikt ci nie powie jaki masz stan silnika czyli to cz y musisz planowac czy nie, zabielic zawsze delikatnie mozna koszt reszty uszczelek w silniku (kolektorow, pokrywy zaworow, glowicy, uszczelniaczy) to ok 250-300zł, do tego czy napinacz ma juz dosyc sporo nalatane, jesli tak to kolejne 500zł, kolejna sprawa to obrobka glowicy bo jak juz bedzie sciagnieta to warto zrobic (chodzi o zawory i gniazda) i tu kolejne 200zł - to tyle jesli reszta i dół silnika jest wporzadku, ahaa do tego nowy olej, filtr i plyn ok 250, i czy rozrzad w miare swiezy czy nie (z pompa ok 400-500zł), nowe sruby glowicy to kolejne 50-100zł robocizna roznie - 300 i w gore musisz liczyc przynajmniej 2000 za dobrze wykonany remont glowicy silnika - tak z grubsza naturalnie, na nowych czesciach, no i zalezy czy czesc z w/w rzeczy miales juz robione kiedys
arts_ch1 Opublikowano 3 Listopada 2012 Opublikowano 3 Listopada 2012 Chyba mam uszczelke głowicy do wymiany.Na miarce oleju widać malutkie pechezyki jak by to był płyn i trochę słabsze jest auto.Jaki jest koszt naprawy i co wymienić tylko uszczeleke czy jeszcze coś a bez planowania się nie obeidzie Sprawdz odrazu szczelnosc glowicy, moze poprostu pekla...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się