vronka Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Witam, po wizycie w Dynosoft Wroclaw wyszly takie cuda: Z modów to lajcikowo: wycięty katalizator, zaślepiony egr i nadkole od s4. W trakcie modyfikacji wyszedł wynik troche lepszy ale puszczał zdrową chmurę dymu więc trzeba było troche ująć. Wrażenia bezcenne... Pozdrawiam Dynosoft!
jnx Opublikowano 5 Maja 2010 Opublikowano 5 Maja 2010 jaki masz przebieg że wywalenie kata tak pomogło serii ?
vronka Opublikowano 6 Maja 2010 Autor Opublikowano 6 Maja 2010 no więc chyba nie miało to aż takiego wpływu na serię. Przebieg 180tys - pewny na 99,99% a kat "na oko" nie wygladal zle choc nie wiele tam widac. Z reszta po wycieciu nie poczulem praktycznie zadnej roznicy. Wydaje mi sie ze wplyw na serie miaal niska temperatura no i dobry "bonus" od fabryki - ponoc sie zdazaly, szczegolnie pod koniec produkcji.
jnx Opublikowano 6 Maja 2010 Opublikowano 6 Maja 2010 słyszałem że zaślepienie egr i nadkole od S4 to też w sumie kosmetyczne sprawy... - prawda to ?
vronka Opublikowano 7 Maja 2010 Autor Opublikowano 7 Maja 2010 nadkole od s4 to w zasadzie troche kosmetyka. Lepsze to niz nic no i niedrogie, a zawsze troche wiecej tego powietrza przeleci jak ma gdzie latwo uciec. Warunek jeden - trzeba czesciej myc intercooler - normalnie z weza w kratke zderzaka - bo przez te otwory w nadkolu bloto sie dostaje no i wtedy efekt moze byc odwrotny. Zaslepienie EGR ma swoich wrogow i zwolennikow - ja uwazam, ze to ma tylko plusy. Kolektor nie obrasta sadza, silnik spala czyste, chlodniejsze powietrze. Mysle ze "grinpis" by mnie za jaja powiesilo, ale ja wole miec czyste sumienie ze moja niunia nie "lyka wlasnych smrodow" tylko powietrze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się