Tomek 40 0 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Witam , kupiłem ten zamiennik katalizatora http://www.allegro.pl/item1000048119_katalizator_zamiennik_audi_a4_a6_vw_passat_19tdi.html , ale okazało się że nie pasuje w moim A4 nie ma tej flanszy za katalizatorem , jest jednolita rura aż do złącza przed tłumikiem . Spotkał się ktoś z was z czymś takim ? Nic w Polsce nie było robione z wydechem , czyżby niemiaszki coś namieszali ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zgredek27 1 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Ktos wspawał cała rure i to jest odpowiedz. Utnij koncowke i wspawaj tak jak jest ewenetualnie po Bozemu byloby dorwac druga taka koncowke lacznika i zrobic to jak nalezy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lapek85 2 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 silnik z PD chyba mają jednolitą rurę, bynajmniej w passacie b5 FL tak jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejski 1 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 AVF/AWX nie maja jednolitej rury, jest dokladnie tak (laczenie sruby+flansze) turbo -> rura z siatka tlumiaca drgania + katalizator (to sie nazywa downpipe jakby co ) -> i juz dalej wszystko jest w jednym kawalku, srodkowy i koncowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daimos 2 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Witam , kupiłem ten zamiennik katalizatora http://www.allegro.pl/item1000048119_katalizator_zamiennik_audi_a4_a6_vw_passat_19tdi.html , ale okazało się że nie pasuje w moim A4 nie ma tej flanszy za katalizatorem , jest jednolita rura aż do złącza przed tłumikiem . Spotkał się ktoś z was z czymś takim ? Nic w Polsce nie było robione z wydechem , czyżby niemiaszki coś namieszali ? wszystko masz ori, u mnie też tak jest, do zamiennika musisz dokupić fragment rury z flanszą lub wykorzystać/dospawać rurę ze starego kata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaja77 1 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 witam ,u mnie było to samo czyli jednolita rura odpowiednie docięcie i spawanie i jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek 40 0 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Dziękuję wszystkim za odpowiedzi , okazało się że wszystko jest oryginalne i ten model tak ma. Skontaktował się też ze mną p. Gruchot producent tych zamienników i zaoferował pomoc w rozwiązaniu problemu . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dizell 0 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Dziękuję wszystkim za odpowiedzi , okazało się że wszystko jest oryginalne i ten model tak ma. Skontaktował się też ze mną p. Gruchot producent tych zamienników i zaoferował pomoc w rozwiązaniu problemu . Witam, Ja montowałem dziś zamiennik od Pana Gruchota do AJM-a i pasowało wszystko w 100% bez spawania, wszystko na śruby. Tak więc nie każdy egzemplarz z tego modelu tak ma . A dźwięk turbawki bez kata , bezcenny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris_lpgcars 1 Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 powoli zaczynam nie rozumiec jedni wywalaja kata inni znowu chca go miec za wszelka cene gdzie tu jest sens Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzygit 0 Opublikowano 20 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 tylko jak bedzie sama rurka bez kat kto ci zarejestruje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAGIC87 7 Opublikowano 20 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 tylko jak bedzie sama rurka bez kat kto ci zarejestruje 99% polskich stacji diagnostycznych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ambro 0 Opublikowano 20 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 Najlepiej wypruć kata w środku i wspawać rurę do środka. Z zewnątrz bez przypałowo, wewnątrz przelotowo :naughty: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ambro 0 Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 Oczywiście że tak. ...ale jeśli ktoś sam będzie spawał rurę to patent z wspawaniem jej w kata zapewnia że na pewno będzie wszystko pasować no i nie trzeba nic mierzyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pretor 8 Opublikowano 24 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 Oczywiście że tak. ...ale jeśli ktoś sam będzie spawał rurę to patent z wspawaniem jej w kata zapewnia że na pewno będzie wszystko pasować no i nie trzeba nic mierzyć. Z tego co mówisz wynika, że nigdy tego nie robiłeś i nie masz o tym zielonego pojęcia. Żeby wspawać w puszkę po kacie rurkę musisz albo porozcinać puszkę z każdej strony i później tą puszkę pospawać (będzie to wyglądało okropnie), lub wyciąć puszkę, wspawać rurkę, rozciąć od dołu puszkę, nałożyć na rurkę i pospawać wszystko do kupy. Dlatego uważam, że nie watro bawić się w wstawianie rurki w puszkę. Poza tym nie miejcie diagnostów za debili, przecież oni sprawdzają dziennie dziesiątki aut i dobrze wiedzą jak wygląda kat w danym aucie i widzą czy coś było z nim robione, w dodatku po wjeździe na kanał wali z wydechu, że aż w oczy szczypie. Jak już ktoś wcześniej powiedział, na stacjach diagnostycznych nie doczepiają się jeżeli nie ma kata więc nie widzę sensu cudowania z wydechem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariodario 1 Opublikowano 24 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 A ja z innej beczki. Chcę wymienić plecionke. Ale że mieszkam gdzie mieszkam taka usługa by mnie kosztowała 150 euro. Ale jak sam się do tego zabiore tzn odkręce kat i wezmę do pracy to te plecionke wymienia za kawę. I tu moje pytanie. Czy łatwo to odkręcić?jak najłatwiej ją wyciągnąć wymontowac?dzięki za odpowiedzi. I przepraszam jak był już taki temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ambro 0 Opublikowano 24 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 Ja jak wymieniałem to mi ją wycieli i wspawali nową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mech15 2 Opublikowano 24 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 A ja z innej beczki. Chcę wymienić plecionke. Ale że mieszkam gdzie mieszkam taka usługa by mnie kosztowała 150 euro. Ale jak sam się do tego zabiore tzn odkręce kat i wezmę do pracy to te plecionke wymienia za kawę. I tu moje pytanie. Czy łatwo to odkręcić?jak najłatwiej ją wyciągnąć wymontowac?dzięki za odpowiedzi. I przepraszam jak był już taki temat. musisz syto popsikać jakimś odrdzewiaczem, bo tak to ciężko odkręcić, no i najlepszy i jedyny dostęp jest z poziomu kanału Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ambro 0 Opublikowano 24 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 Bez kanału lub podnośnika to chyba ciężko to zrobić o ile w ogóle się da Nie bawiłbym się w odkręcanie. Ciachaj i tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daimos 2 Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 Bez kanału nie da rady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariodario 1 Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 a tak po kolei to od czego zaczac i jak to rozbierac? kanalu nie mam pod domem tylko podnosnik dosc wysoki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się