Wąski Opublikowano 4 Października 2009 Opublikowano 4 Października 2009 A jak rozwiazaliscie problem za krotkiego kabla od strony pasazera..? Macie naciagniety..? Ja mysle nad przedluzka.. ale nie chce ciac kabli.. Moze by sie dalo kupic wtyczki i zrobic dopinke..? Co o tym myslicie..? ja naciągałem dało rady a montowałem już kilka kompletów
ykk Opublikowano 4 Października 2009 Opublikowano 4 Października 2009 Wąski. tez mam naciagniete ale chcialbym po prostu zeby kabel mial jakas rezerwe.. Bieniek skoro wtyczki to nie problem to podaj mi nr wtyczki meskiej i zenskiej bo jakos nikt do tej pory nie dal rady znalezc odpowiednich
Bieniek Opublikowano 4 Października 2009 Opublikowano 4 Października 2009 Żenskie napewno wystepuja bo sam kupowalem,ale nr nie posiadam.Co do meskich to nie wiem.
Wąski Opublikowano 5 Października 2009 Opublikowano 5 Października 2009 Wąski. tez mam naciagniete ale chcialbym po prostu zeby kabel mial jakas rezerwe.. Bieniek skoro wtyczki to nie problem to podaj mi nr wtyczki meskiej i zenskiej bo jakos nikt do tej pory nie dal rady znalezc odpowiednich i mam rezerwę zostało jeszcze troszkę -ale nie we wszystkich tak jest
malik Opublikowano 5 Października 2009 Opublikowano 5 Października 2009 Wtyczki nie problem kolo 30zl kosztuja.Hmm i tak musze je wymienic wiec od razu mozna by przedluzyc.Jakie macie pomysly? jak dokładasz bi-ksy to tracisz możliwość sterowania, trza kupić przejściówkę i masz sprawę załatwioną myślę o tym: http://www.kufatec.de/shop/product_info.php/info/p469_Adapter-Xenon-Scheinwerfer-Audi-A4-B6-mit-B7-Scheinwerfer.html Ale konkretnie jakie sterowanie potrzebne jest Wam do bixenonów???? Ani w xenonach ani w bixenonach nie ma żadnego sterowania z kabiny. Korekcja góra-dół realizowana jest automatycznie przez czujniki poziomowania. Jak już piszecie takie "porady" to podawajcie konkretnie, że chodzi Wam o upgrade zwykłych lamp soczewkowych do xenonów/bixenonów. Później ktoś kto ma xenony chce sobie zrobić upgrade do bixenonów i czyta takiego babola, że straci "sterowanie". Co do kabla od strony pasażera wystarczy sięgnąć ręką głębiej w kierunku nadkola i rozciąć fabryczną "trytytkę". Uwolniony kabel zyska 2-3cm. Pozwoli to już bez problemu wpiąć wtyczkę w lampę bixenonową.
alex181266 Opublikowano 5 Października 2009 Opublikowano 5 Października 2009 Ale konkretnie jakie sterowanie potrzebne jest Wam do bixenonów???? takie z kabiny, czytaj cały post Jak już piszecie takie "porady" to podawajcie konkretnie, że chodzi Wam o upgrade zwykłych lamp soczewkowych do xenonów/bixenonów. Później ktoś kto ma xenony chce sobie zrobić upgrade do bixenonów i czyta takiego babola, że straci "sterowanie". jak "ktoś" czyta post ze zrozumieniem to wie o co chodzi
ykk Opublikowano 5 Października 2009 Opublikowano 5 Października 2009 Wąski. tez mam naciagniete ale chcialbym po prostu zeby kabel mial jakas rezerwe.. Bieniek skoro wtyczki to nie problem to podaj mi nr wtyczki meskiej i zenskiej bo jakos nikt do tej pory nie dal rady znalezc odpowiednich i mam rezerwę zostało jeszcze troszkę -ale nie we wszystkich tak jest Ja mam tak naciagniete, ze dziwie sie ze na wiekszej dziurze jeszcze to nie wypadlo.. Żenskie napewno wystepuja bo sam kupowalem,ale nr nie posiadam.Co do meskich to nie wiem. I wlasnie o to chodzi
malik Opublikowano 5 Października 2009 Opublikowano 5 Października 2009 Ale konkretnie jakie sterowanie potrzebne jest Wam do bixenonów???? takie z kabiny, czytaj cały post Jak już piszecie takie "porady" to podawajcie konkretnie, że chodzi Wam o upgrade zwykłych lamp soczewkowych do xenonów/bixenonów. Później ktoś kto ma xenony chce sobie zrobić upgrade do bixenonów i czyta takiego babola, że straci "sterowanie". jak "ktoś" czyta post ze zrozumieniem to wie o co chodzi Uwielbiam takie zdawkowe odpowiedzi kogoś komu wytyka się błędy i nie potrafi znaleźć argumentów aby je obronić. Powtórzę. Sterowanie reflektorami z kabiny montowane jest tylko w autach ze zwykłymi soczewkami. Nie potrzebne jest ono ani do instalacji xenonowej ani do bixenonowej. Nie rozumiem w takim razie argumentu, że przy wymianie xenonów na bixenony traci się tą funkcjonalność. Ale ufam, że nas wszystkich oświecisz co miałeś na myśli. Co do linku z przejściówką, który wkleiłeś to dotyczy ona sytuacji kiedy ktoś do B6 chciałby zamontować lampy z modelu B7. Napisane jak wół Xenon/HID Headlights-Adapter-Audi A4 B6 with A4 B7 Headlight I kto tu nie potrafi czytać ze zrozumieniem?
Bieniek Opublikowano 5 Października 2009 Opublikowano 5 Października 2009 Chodzilo pewnie o to ze przy przejsciu z soczewek na xenony lub bi nie mamy regulacji.Ja przechodzilem stopniowo do bi i zrozumialem z tego posta tyle,ze po zamontowaniu tej przejsciowki powroci mi sterowanie z kabiny nawet przy reflektorach bixenonowych.No,ale jak widac nic z tego nie bedzie.
alex181266 Opublikowano 5 Października 2009 Opublikowano 5 Października 2009 Ale konkretnie jakie sterowanie potrzebne jest Wam do bixenonów???? takie z kabiny, czytaj cały post Jak już piszecie takie "porady" to podawajcie konkretnie, że chodzi Wam o upgrade zwykłych lamp soczewkowych do xenonów/bixenonów. Później ktoś kto ma xenony chce sobie zrobić upgrade do bixenonów i czyta takiego babola, że straci "sterowanie". jak "ktoś" czyta post ze zrozumieniem to wie o co chodzi Uwielbiam takie zdawkowe odpowiedzi kogoś komu wytyka się błędy i nie potrafi znaleźć argumentów aby je obronić. Powtórzę. Sterowanie reflektorami z kabiny montowane jest tylko w autach ze zwykłymi soczewkami. Nie potrzebne jest ono ani do instalacji xenonowej ani do bixenonowej. Nie rozumiem w takim razie argumentu, że przy wymianie xenonów na bixenony traci się tą funkcjonalność. Ale ufam, że nas wszystkich oświecisz co miałeś na myśli. Co do linku z przejściówką, który wkleiłeś to dotyczy ona sytuacji kiedy ktoś do B6 chciałby zamontować lampy z modelu B7. Napisane jak wół Xenon/HID Headlights-Adapter-Audi A4 B6 with A4 B7 Headlight I kto tu nie potrafi czytać ze zrozumieniem? ponieważ jak wół pisze (pozwolę sobie zacytować autora postu) mam u siebie zwykłe reflektory a chce założyć ksenony post ten jest o zmianie lamp soczewkowych (których wysokość świecenia reguluje się z kabiny) na lampy bi-xenonowe, gdzie traci się możliwość sterowania z kabiny. Dlatego twierdziłem, że nie czytałeś całego postu. Podałem ten link przykładowo, bo kupując tą przejściówkę masz gniazdo i wtyk połączone kablami, czyli przejściówkę i problem krótkich ori kabli z głowy. Dalej zostaje jeszcze problem ze sterowaniem. Ja też szarpnąłem kable i założyłem bez przedłużki, ale tylko, dlatego bo kupiłem czujniki na wahacze i sterownik i miałem zamiar zrobić to tak jak być powinno. Teraz z perspektywy czasu mogę Wam powiedzieć z całą pewnością, że nie jest to takie proste. Mam wszystko, ale nie jestem w stanie tego elektrycznie ogarnąć. I tutaj sam sobie mogę wytknąć błąd, że od razu nie zrobiłem tej przedłużki-przejściówki i nie zostałem na ręcznej regulacji z kabiny. Mam auto z początku produkcji gdzie elektryka jest w wersji lowline. Może kolega malik zamiast się mądrzyć pomoże w sprawie sterowania po zmianie lamp soczewkowych na bi-xenon
Bieniek Opublikowano 5 Października 2009 Opublikowano 5 Października 2009 No i kolejny problem :naughty: JAk dokreciliscie srubke z tylu lampy??Teraz tam nie ma miejsca na nic... I jeszcze jeden powazniejszy : Jakie nr z etki/elsy czy czegos tam maja piny w kostce do lampy?Zabralem sie za wymiane kostek i cos mi nie poszlo .Teraz chce przedluzyc kable ,ale potrzebuje te piny.[br]Dopisany: 05 Październik 2009, 20:43_________________________________________________To chyba te: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=740046818
letallec Opublikowano 5 Października 2009 Opublikowano 5 Października 2009 No i kolejny problem :naughty: JAk dokreciliscie srubke z tylu lampy??Teraz tam nie ma miejsca na nic... U mnie bylo wysarczajaco duzo miejsca
Bieniek Opublikowano 5 Października 2009 Opublikowano 5 Października 2009 Od strony kierowcy jest zbiorniczek plynu hamulcowego jak pamietam,a od pasazera pucha filtra powietrza.. :mysli:
ykk Opublikowano 5 Października 2009 Opublikowano 5 Października 2009 Od strony kierowcy jest zbiorniczek plynu hamulcowego jak pamietam,a od pasazera pucha filtra powietrza.. :mysli: Dokladnie tak Zbiorniczek musisz poluzowac..
Wąski Opublikowano 6 Października 2009 Opublikowano 6 Października 2009 Podstawa to dobry klucz długi i cienki
KOval81 Opublikowano 6 Października 2009 Opublikowano 6 Października 2009 Od strony kierowcy jest zbiorniczek plynu hamulcowego jak pamietam,a od pasazera pucha filtra powietrza.. :mysli: Dokladnie tak Zbiorniczek musisz poluzowac.. Eeeeeee :doh1: żadnego zbiorniczka ruszać nie trzeba - długi TORX i nie ma najmniejszego problemu, żeby śrubę poluzować. Ma się tą wprawę już, jak się wymieniało postojówkę w jednej lampie 11 razy w ciągu 3 miechów [br]Dopisany: 06 Październik 2009, 09:43_________________________________________________A dziś pięknie leje deszcz, to znów się spaliła przednia prawa postojówka i tylna prawa stop Nosz kurna, żeby nie powiedzieć inaczej będę znów stał na mokrym i jeszcze uszczelniał bix'y
Bieniek Opublikowano 6 Października 2009 Opublikowano 6 Października 2009 Juz wszystko zrobione.Przedluzylem kable,dalem nowe kostki i jest bajera.
Wąski Opublikowano 6 Października 2009 Opublikowano 6 Października 2009 Juz wszystko zrobione.Przedluzylem kable,dalem nowe kostki i jest bajera. możne napisz nr.części dla innych
Bieniek Opublikowano 6 Października 2009 Opublikowano 6 Października 2009 Nr??Za duzo nie ma... Piny kupilem w elektronicznym(50gr sztuka) drugiej strony poprostu przelozylem do nowej kostki. Przewody?Mialem troche o roznej srednicy.Do tego lutownica i koszulki termokurczliwe. A nr kostki nie pamietam.Dla kogos kto chce tylko przedluzyc kable niepotrzebna nowa kostka.[br]Dopisany: 06 Październik 2009, 16:53_________________________________________________MOje soczewki sa jakby "brudne".NA zdj moze slabo widac,ale wyglada tak jakby byly zakurzone mocno.No i jak swieca to rzucaja widoczne cienie.Co z tym zrobic? [br]Dopisany: 06 Październik 2009, 20:25_________________________________________________No i znalazlem: http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t60974.0.html;highlight=zmatowia%C5%82e+soczewki Czeka mnie teraz czyszczenie :disgust:
HiRide Opublikowano 6 Października 2009 Opublikowano 6 Października 2009 Nr??Za duzo nie ma... Piny kupilem w elektronicznym(50gr sztuka) drugiej strony poprostu przelozylem do nowej kostki. Przewody?Mialem troche o roznej srednicy.Do tego lutownica i koszulki termokurczliwe. A nr kostki nie pamietam.Dla kogos kto chce tylko przedluzyc kable niepotrzebna nowa kostka.[br]Dopisany: 06 Październik 2009, 16:53_________________________________________________MOje soczewki sa jakby "brudne".NA zdj moze slabo widac,ale wyglada tak jakby byly zakurzone mocno.No i jak swieca to rzucaja widoczne cienie.Co z tym zrobic? [br]Dopisany: 06 Październik 2009, 20:25_________________________________________________No i znalazlem: http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t60974.0.html;highlight=zmatowia%C5%82e+soczewki Czeka mnie teraz czyszczenie :disgust: do tego czeka cie regeneracja odblysnikow i parowanie lamp tez cie czeka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się