Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Bixenon Xenon od A do Z


poziek

Rekomendowane odpowiedzi

A jak rozwiazaliscie problem za krotkiego kabla od strony pasazera..? Macie naciagniety..? Ja mysle nad przedluzka.. :mysli: ale nie chce ciac kabli.. Moze by sie dalo kupic wtyczki i zrobic dopinke..? Co o tym myslicie..?

ja naciągałem :) dało rady a montowałem już kilka kompletów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wąski. tez mam naciagniete :) ale chcialbym po prostu zeby kabel mial jakas rezerwe.. :mysli:

Bieniek skoro wtyczki to nie problem to podaj mi nr wtyczki meskiej i zenskiej bo jakos nikt do tej pory nie dal rady znalezc odpowiednich :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wąski. tez mam naciagniete :) ale chcialbym po prostu zeby kabel mial jakas rezerwe.. :mysli:

Bieniek skoro wtyczki to nie problem to podaj mi nr wtyczki meskiej i zenskiej bo jakos nikt do tej pory nie dal rady znalezc odpowiednich :wink4:

i mam :) rezerwę zostało jeszcze troszkę -ale nie we wszystkich tak jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtyczki nie problem kolo 30zl kosztuja.Hmm i tak musze je wymienic wiec od razu mozna by przedluzyc.Jakie macie pomysly?

jak dokładasz bi-ksy to tracisz możliwość sterowania, trza kupić przejściówkę i masz sprawę załatwioną

myślę o tym:

http://www.kufatec.de/shop/product_info.php/info/p469_Adapter-Xenon-Scheinwerfer-Audi-A4-B6-mit-B7-Scheinwerfer.html

Ale konkretnie jakie sterowanie potrzebne jest Wam do bixenonów????

Ani w xenonach ani w bixenonach nie ma żadnego sterowania z kabiny. Korekcja góra-dół realizowana jest automatycznie przez czujniki poziomowania.

Jak już piszecie takie "porady" to podawajcie konkretnie, że chodzi Wam o upgrade zwykłych lamp soczewkowych do xenonów/bixenonów. Później ktoś kto ma xenony chce sobie zrobić upgrade do bixenonów i czyta takiego babola, że straci "sterowanie".

Co do kabla od strony pasażera wystarczy sięgnąć ręką głębiej w kierunku nadkola i rozciąć fabryczną "trytytkę". Uwolniony kabel zyska 2-3cm. Pozwoli to już bez problemu wpiąć wtyczkę w lampę bixenonową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale konkretnie jakie sterowanie potrzebne jest Wam do bixenonów????

takie z kabiny, czytaj cały post

Jak już piszecie takie "porady" to podawajcie konkretnie, że chodzi Wam o upgrade zwykłych lamp soczewkowych do xenonów/bixenonów. Później ktoś kto ma xenony chce sobie zrobić upgrade do bixenonów i czyta takiego babola, że straci "sterowanie".

jak "ktoś" czyta post ze zrozumieniem to wie o co chodzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wąski. tez mam naciagniete :) ale chcialbym po prostu zeby kabel mial jakas rezerwe.. :mysli:

Bieniek skoro wtyczki to nie problem to podaj mi nr wtyczki meskiej i zenskiej bo jakos nikt do tej pory nie dal rady znalezc odpowiednich :wink4:

i mam :) rezerwę zostało jeszcze troszkę -ale nie we wszystkich tak jest

Ja mam tak naciagniete, ze dziwie sie ze na wiekszej dziurze jeszcze to nie wypadlo.. :naughty:

Żenskie napewno wystepuja bo sam kupowalem,ale nr nie posiadam.Co do meskich to nie wiem. :cool1:

I wlasnie o to chodzi :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale konkretnie jakie sterowanie potrzebne jest Wam do bixenonów????

takie z kabiny, czytaj cały post

Jak już piszecie takie "porady" to podawajcie konkretnie, że chodzi Wam o upgrade zwykłych lamp soczewkowych do xenonów/bixenonów. Później ktoś kto ma xenony chce sobie zrobić upgrade do bixenonów i czyta takiego babola, że straci "sterowanie".

jak "ktoś" czyta post ze zrozumieniem to wie o co chodzi

Uwielbiam takie zdawkowe odpowiedzi kogoś komu wytyka się błędy i nie potrafi znaleźć argumentów aby je obronić.

Powtórzę. Sterowanie reflektorami z kabiny montowane jest tylko w autach ze zwykłymi soczewkami. Nie potrzebne jest ono ani do instalacji xenonowej ani do bixenonowej. Nie rozumiem w takim razie argumentu, że przy wymianie xenonów na bixenony traci się tą funkcjonalność. Ale ufam, że nas wszystkich oświecisz co miałeś na myśli.

Co do linku z przejściówką, który wkleiłeś to dotyczy ona sytuacji kiedy ktoś do B6 chciałby zamontować lampy z modelu B7.

Napisane jak wół Xenon/HID Headlights-Adapter-Audi A4 B6 with A4 B7 Headlight

I kto tu nie potrafi czytać ze zrozumieniem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzilo pewnie o to ze przy przejsciu z soczewek na xenony lub bi nie mamy regulacji.Ja przechodzilem stopniowo do bi i zrozumialem z tego posta tyle,ze po zamontowaniu tej przejsciowki powroci mi sterowanie z kabiny nawet przy reflektorach bixenonowych.No,ale jak widac nic z tego nie bedzie. :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale konkretnie jakie sterowanie potrzebne jest Wam do bixenonów????

takie z kabiny, czytaj cały post

Jak już piszecie takie "porady" to podawajcie konkretnie, że chodzi Wam o upgrade zwykłych lamp soczewkowych do xenonów/bixenonów. Później ktoś kto ma xenony chce sobie zrobić upgrade do bixenonów i czyta takiego babola, że straci "sterowanie".

jak "ktoś" czyta post ze zrozumieniem to wie o co chodzi

Uwielbiam takie zdawkowe odpowiedzi kogoś komu wytyka się błędy i nie potrafi znaleźć argumentów aby je obronić.

Powtórzę. Sterowanie reflektorami z kabiny montowane jest tylko w autach ze zwykłymi soczewkami. Nie potrzebne jest ono ani do instalacji xenonowej ani do bixenonowej. Nie rozumiem w takim razie argumentu, że przy wymianie xenonów na bixenony traci się tą funkcjonalność. Ale ufam, że nas wszystkich oświecisz co miałeś na myśli.

Co do linku z przejściówką, który wkleiłeś to dotyczy ona sytuacji kiedy ktoś do B6 chciałby zamontować lampy z modelu B7.

Napisane jak wół Xenon/HID Headlights-Adapter-Audi A4 B6 with A4 B7 Headlight

I kto tu nie potrafi czytać ze zrozumieniem?

ponieważ jak wół pisze (pozwolę sobie zacytować autora postu)

mam u siebie zwykłe reflektory a chce założyć ksenony
post ten jest o zmianie lamp soczewkowych (których wysokość świecenia reguluje się z kabiny) na lampy bi-xenonowe, gdzie traci się możliwość sterowania z kabiny. Dlatego twierdziłem, że nie czytałeś całego postu.

Podałem ten link przykładowo, bo kupując tą przejściówkę masz gniazdo i wtyk połączone kablami, czyli przejściówkę i problem krótkich ori kabli z głowy. Dalej zostaje jeszcze problem ze sterowaniem. Ja też szarpnąłem kable i założyłem bez przedłużki, ale tylko, dlatego bo kupiłem czujniki na wahacze i sterownik i miałem zamiar zrobić to tak jak być powinno. Teraz z perspektywy czasu mogę Wam powiedzieć z całą pewnością, że nie jest to takie proste. Mam wszystko, ale nie jestem w stanie tego elektrycznie ogarnąć. I tutaj sam sobie mogę wytknąć błąd, że od razu nie zrobiłem tej przedłużki-przejściówki i nie zostałem na ręcznej regulacji z kabiny. Mam auto z początku produkcji gdzie elektryka jest w wersji lowline.

Może kolega malik zamiast się mądrzyć pomoże w sprawie sterowania po zmianie lamp soczewkowych na bi-xenon

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i kolejny problem :naughty: :naughty: :naughty:

JAk dokreciliscie srubke z tylu lampy??Teraz tam nie ma miejsca na nic...

I jeszcze jeden powazniejszy :decayed: :

Jakie nr z etki/elsy czy czegos tam maja piny w kostce do lampy?Zabralem sie za wymiane kostek i cos mi nie poszlo :angry:.Teraz chce przedluzyc kable ,ale potrzebuje te piny.[br]Dopisany: 05 Październik 2009, 20:43_________________________________________________To chyba te:

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=740046818

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i kolejny problem :naughty: :naughty: :naughty:

JAk dokreciliscie srubke z tylu lampy??Teraz tam nie ma miejsca na nic...

U mnie bylo wysarczajaco duzo miejsca :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od strony kierowcy jest zbiorniczek plynu hamulcowego jak pamietam,a od pasazera pucha filtra powietrza.. :mysli: :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od strony kierowcy jest zbiorniczek plynu hamulcowego jak pamietam,a od pasazera pucha filtra powietrza.. :mysli: :mysli:

Dokladnie tak :good:

Zbiorniczek musisz poluzowac.. :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od strony kierowcy jest zbiorniczek plynu hamulcowego jak pamietam,a od pasazera pucha filtra powietrza.. :mysli: :mysli:

Dokladnie tak :good:

Zbiorniczek musisz poluzowac.. :wink4:

Eeeeeee :doh1: :naughty: żadnego zbiorniczka ruszać nie trzeba - długi TORX i nie ma najmniejszego problemu, żeby śrubę poluzować.

Ma się tą wprawę już, jak się wymieniało postojówkę w jednej lampie 11 razy w ciągu 3 miechów :polew:[br]Dopisany: 06 Październik 2009, 09:43_________________________________________________A dziś pięknie leje deszcz, to znów się spaliła przednia prawa postojówka i tylna prawa stop :polew: Nosz kurna, żeby nie powiedzieć inaczej będę znów stał na mokrym i jeszcze uszczelniał bix'y

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz wszystko zrobione.Przedluzylem kable,dalem nowe kostki i jest bajera. :good:

możne napisz nr.części dla innych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nr??Za duzo nie ma...

Piny kupilem w elektronicznym(50gr sztuka) drugiej strony poprostu przelozylem do nowej kostki.

Przewody?Mialem troche o roznej srednicy.Do tego lutownica i koszulki termokurczliwe.

A nr kostki nie pamietam.Dla kogos kto chce tylko przedluzyc kable niepotrzebna nowa kostka.[br]Dopisany: 06 Październik 2009, 16:53_________________________________________________MOje soczewki sa jakby "brudne".NA zdj moze slabo widac,ale wyglada tak jakby byly zakurzone mocno.No i jak swieca to rzucaja widoczne cienie.Co z tym zrobic?

20091006001.jpg[br]Dopisany: 06 Październik 2009, 20:25_________________________________________________No i znalazlem:

http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t60974.0.html;highlight=zmatowia%C5%82e+soczewki

Czeka mnie teraz czyszczenie :disgust: :disgust:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nr??Za duzo nie ma...

Piny kupilem w elektronicznym(50gr sztuka) drugiej strony poprostu przelozylem do nowej kostki.

Przewody?Mialem troche o roznej srednicy.Do tego lutownica i koszulki termokurczliwe.

A nr kostki nie pamietam.Dla kogos kto chce tylko przedluzyc kable niepotrzebna nowa kostka.[br]Dopisany: 06 Październik 2009, 16:53_________________________________________________MOje soczewki sa jakby "brudne".NA zdj moze slabo widac,ale wyglada tak jakby byly zakurzone mocno.No i jak swieca to rzucaja widoczne cienie.Co z tym zrobic?

20091006001.jpg[br]Dopisany: 06 Październik 2009, 20:25_________________________________________________No i znalazlem:

http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t60974.0.html;highlight=zmatowia%C5%82e+soczewki

Czeka mnie teraz czyszczenie :disgust: :disgust:

do tego czeka cie regeneracja odblysnikow i parowanie lamp tez cie czeka :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...