HiRide Opublikowano 23 Października 2009 Opublikowano 23 Października 2009 Tylko to też nie daje gwarancji, że ktoś po ślepiach nie będzie dostawał - niestety, ale radzę dorobić otwór samodzielnie wziales to na powaznie ? Bieniek auto masz z 2001 roku-wtedy nie montowali jeszcze bi xenonu do a4 b6 wiec to jest chyba powodem tego ze nie masz otworow w blotniku do regulacji takich lamp
Bieniek Opublikowano 23 Października 2009 Opublikowano 23 Października 2009 Tak wlasnie podejrzewalem.No nic jutro rezanie :gwizdanie: :gwizdanie:
HiRide Opublikowano 24 Października 2009 Opublikowano 24 Października 2009 no jest a pisales ze nie ma zadnego otworu
Cineksik Opublikowano 24 Października 2009 Opublikowano 24 Października 2009 no jest a pisales ze nie ma zadnego otworu kto pisał :?: i co Ty za orgazmy Pozkowe masz w podpisie :?:
HiRide Opublikowano 24 Października 2009 Opublikowano 24 Października 2009 no jest a pisales ze nie ma zadnego otworu kto pisał :?: i co Ty za orgazmy Pozkowe masz w podpisie :?: no ty szukales tych otworow i nawet fotki chciales jak Poziek zacznie Cie nie lubic to Twoje posty tez zaczna znikac nie wiadomo gdzie bez powodu ale to bzdura o ktorej nie warto pisac. no i chyba trzeba bedzie pociagnac sprawe dalej bo moj podpisl znikl :gwizdanie: oj nie ładnie "moderatorze" poziek czyzbys przyznawal sie do tego co mialem tam napisane? ten wpis tez z pewnoscia zniknie ale przeczyta go kilka osob potem znowu kilka itd OT w dziale technicznym / podpis został zmieniony przez admina/prezesa ponieważ był niezgodny z regulaminem (za wysoki) - nadmieniam, że moderator nie ma możliwości ingerować w podpis usera - taką możliwość ma wyłącznie admin/prezes
Wąski Opublikowano 26 Października 2009 Opublikowano 26 Października 2009 Tak wlasnie podejrzewalem.No nic jutro rezanie :gwizdanie: :gwizdanie: udało się wyrezać
Bieniek Opublikowano 26 Października 2009 Opublikowano 26 Października 2009 Niestety jeszcze nie :thumbdown: Dzis bede mial dostep do wiertarki.Wiertlo 6 tak?? MrWho jak z ta regulacja??
Wąski Opublikowano 26 Października 2009 Opublikowano 26 Października 2009 Niestety jeszcze nie :thumbdown: Dzis bede mial dostep do wiertarki.Wiertlo 6 tak?? MrWho jak z ta regulacja?? pierwsze troszkę mniejsze a potem docelowe
Bieniek Opublikowano 27 Października 2009 Opublikowano 27 Października 2009 No i znowu nie zdazylem zrobic otworow... Za godzine za to beda podlaczone spryski :naughty:
HiRide Opublikowano 27 Października 2009 Opublikowano 27 Października 2009 No i znowu nie zdazylem zrobic otworow... Za godzine za to beda podlaczone spryski :naughty: no to ladnie rezasz myslalem ze juz miales wczesniej zwykly xenon
bubers Opublikowano 6 Listopada 2009 Opublikowano 6 Listopada 2009 Koledzy piszecie o tym jak zmienic na bi-xenon a ja mam troche inne pytanie czy bedzie roznica w swiatlach drogowych (to ze dlugie sa mocniejsze i czarne w srodku to wyczytalem;) ) miedzy zwyklym xenonem a bi ? pisze bo mam zwykle xenony i zastanawiam sie nad zmiana pytanie nr 2: jesli juz bym sie decydowal to mysle kupowac cale reflektory czy w takim przypadku wystarczy przelozyc i wszystko bedzie gralo ??
truckmaniac Opublikowano 7 Listopada 2009 Opublikowano 7 Listopada 2009 Kup gołe lampy. Przetwornice i zarniki założysz swoje. Różnica w świeceniu na plus
bubers Opublikowano 7 Listopada 2009 Opublikowano 7 Listopada 2009 Kup gołe lampy. Przetwornice i zarniki założysz swoje. Różnica w świeceniu na plus wtedy bedzie troche rzezbienia ? no i pod warunkiem ze mam d1s tak ? jak to najlatwiej sprawdzic czy przypadkiem nie siedzi d2s ? (nie wiem czym sie roznia )
HiRide Opublikowano 7 Listopada 2009 Opublikowano 7 Listopada 2009 Kup gołe lampy. Przetwornice i zarniki założysz swoje. Różnica w świeceniu na plus wtedy bedzie troche rzezbienia ? no i pod warunkiem ze mam d1s tak ? jak to najlatwiej sprawdzic czy przypadkiem nie siedzi d2s ? (nie wiem czym sie roznia ) d2s ma wlasny zaplonnik tzn jest on zintegrowany z zarnikiem a d1s jest osobno
Bieniek Opublikowano 7 Listopada 2009 Opublikowano 7 Listopada 2009 Kup gołe lampy. Przetwornice i zarniki założysz swoje. Różnica w świeceniu na plus wtedy bedzie troche rzezbienia ? no i pod warunkiem ze mam d1s tak ? jak to najlatwiej sprawdzic czy przypadkiem nie siedzi d2s ? (nie wiem czym sie roznia ) d2s ma wlasny zaplonnik tzn jest on zintegrowany z zarnikiem a d1s jest osobno Odwrotnie chyba... CO do przetwornicy to nie koniecznie bedzie pasowac.Sprawdz jaka masz i porownaj z tymi w watku.
bubers Opublikowano 7 Listopada 2009 Opublikowano 7 Listopada 2009 no i wlasnie dlatego myslalem zeby kupic cale reflektory bo nie mam pojecia o czym piszecie zeby to sprawdzic musialbym odkrecic reflektory ?
Bieniek Opublikowano 7 Listopada 2009 Opublikowano 7 Listopada 2009 Otworz maske i na lampie jest naklejka jakie zastosowane sa zarowki i zarnik.
bubers Opublikowano 7 Listopada 2009 Opublikowano 7 Listopada 2009 dzieki, mam d1s http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e84232badaf3cb48.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1cb2702430d16790.html znalazlem takie lampy i chce je brac - co myslicie ? http://www.allegro.pl/item803716465_lampa_prawa_i_lewa_audi_a4_a_4_a_4_b6_bi_xenon.html
HiRide Opublikowano 7 Listopada 2009 Opublikowano 7 Listopada 2009 Kup gołe lampy. Przetwornice i zarniki założysz swoje. Różnica w świeceniu na plus wtedy bedzie troche rzezbienia ? no i pod warunkiem ze mam d1s tak ? jak to najlatwiej sprawdzic czy przypadkiem nie siedzi d2s ? (nie wiem czym sie roznia ) d2s ma wlasny zaplonnik tzn jest on zintegrowany z zarnikiem a d1s jest osobno Odwrotnie chyba... CO do przetwornicy to nie koniecznie bedzie pasowac.Sprawdz jaka masz i porownaj z tymi w watku. racja,sprawdzilem w etce ...d2s to zarnik bez zaplonnika a d1s ma zintegrowany zaplonnik
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się