Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Proszę o luknięcie na kody błędów


Grzesiekkbc

Rekomendowane odpowiedzi

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 8D - Audi A4 B5

Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 028 906 021 GG

Component: 1,9l R4 EDC 00SG 1443

Coding: 00002 (w VW T5 jak mi zaczyna migać kontrolka od świec żarowych to auto traci sporo mocy, u mnie to nie jest tak mocno odczuwalne ale często miga mi ta kontrolka miga)

Shop #: WSC 00672

1 Fault Found:

00741 - Brake Pedal Monitoring

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

Readiness: N/A

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 4D0 907 379 D

Component: ABS BOSCH 5 7402

Coding: 0265108005

Shop #: BB 37402

No fault code found.

Address 15 -------------------------------------------------------

Controller: 8A0 959 655 B

Component: Airbag V AUDI D00

Coding: 00766 Czujnik temperatury przedniego otwory went. – G12 (licznik pokazuje nie co ponad 90C a Vag pokazuje 88C)

Shop #: WSC 06319

1 Fault Found:

01025 - Trigger for On Board Diagnostic Lamp: Malfunction

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 919 033 A

Component: B5-KOMBIINSTRUMENT D07

Coding: 00140

Shop #: WSC 07777

No fault code found.

Address 25 -------------------------------------------------------

Controller: 4A0 953 234

Component: IMMO AUZ9Z0S8493640 D76

Coding: 00000

Shop #: WSC 00011

No fault code found.

End -------------------------------------------------------

Co oznaczają te błędy? Czy to może mieć jakiś wpływ na spalanie i moc silnika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czujnik pedału hamulca i świateł stop czyli F/F47 trzeba wyjąć i rozebrać gdyż będzie pewnie upalona jedna z platynek (styków), trzeba będzie nadlać warstwę cyny lutownicą a następnie lut spiłować aby styki były rozłączane/złączane równocześnie,

drugi błąd dotyczy usterki lampki sygnalizującej usterkę, gdzieś będzie miała zwarcie - trzeba zdemontować zegary i sprawdzić stan połączeń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki koledzy :good: za pomoc. Juto będę grzebać przy aucie to się tym postaram zająć. :hi:[br]Dopisany: 23 Kwiecień 2010, 17:45_________________________________________________A ten czujnik temp jest ok? Mam porównanie z T5 i powiem wam że VW po przejechaniu teraz z rana 4-5km łapie mi 90C a Audi po 10km łapie nie całe 90C bo kończy się moja podróż do pracy. Termostaty uwalony?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...