Grzesiekkbc Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 028 906 021 GG Component: 1,9l R4 EDC 00SG 1443 Coding: 00002 (w VW T5 jak mi zaczyna migać kontrolka od świec żarowych to auto traci sporo mocy, u mnie to nie jest tak mocno odczuwalne ale często miga mi ta kontrolka miga) Shop #: WSC 00672 1 Fault Found: 00741 - Brake Pedal Monitoring 27-10 - Implausible Signal - Intermittent Readiness: N/A Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 4D0 907 379 D Component: ABS BOSCH 5 7402 Coding: 0265108005 Shop #: BB 37402 No fault code found. Address 15 ------------------------------------------------------- Controller: 8A0 959 655 B Component: Airbag V AUDI D00 Coding: 00766 Czujnik temperatury przedniego otwory went. – G12 (licznik pokazuje nie co ponad 90C a Vag pokazuje 88C) Shop #: WSC 06319 1 Fault Found: 01025 - Trigger for On Board Diagnostic Lamp: Malfunction 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 919 033 A Component: B5-KOMBIINSTRUMENT D07 Coding: 00140 Shop #: WSC 07777 No fault code found. Address 25 ------------------------------------------------------- Controller: 4A0 953 234 Component: IMMO AUZ9Z0S8493640 D76 Coding: 00000 Shop #: WSC 00011 No fault code found. End ------------------------------------------------------- Co oznaczają te błędy? Czy to może mieć jakiś wpływ na spalanie i moc silnika?
cocoo24 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 01 to silnik, i masz tam tylko błąd z pedłem hamulca, reszta ok
Sztomel Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 czujnik pedału hamulca i świateł stop czyli F/F47 trzeba wyjąć i rozebrać gdyż będzie pewnie upalona jedna z platynek (styków), trzeba będzie nadlać warstwę cyny lutownicą a następnie lut spiłować aby styki były rozłączane/złączane równocześnie, drugi błąd dotyczy usterki lampki sygnalizującej usterkę, gdzieś będzie miała zwarcie - trzeba zdemontować zegary i sprawdzić stan połączeń.
Grzesiekkbc Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Dzięki koledzy za pomoc. Juto będę grzebać przy aucie to się tym postaram zająć. [br]Dopisany: 23 Kwiecień 2010, 17:45_________________________________________________A ten czujnik temp jest ok? Mam porównanie z T5 i powiem wam że VW po przejechaniu teraz z rana 4-5km łapie mi 90C a Audi po 10km łapie nie całe 90C bo kończy się moja podróż do pracy. Termostaty uwalony?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się