Vinox Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Witam, mam problem po ostatniej regulacji gazu w firmie jakieś "no name" zaczęło strzelać z rury wydechowej na gazie ( na bezos all ok ) wymieniłem świece, przewody byłem na regulacji w poważnej firmie gazowej z której stwierdzono iż z gazem jest all ok a strzela nadal. już rozwaliło środkowy tłumik aż się boje że bd dalsze koszty. Proszę o pilną pomoc co może to powodować ?? Mam zły stan tego środkowego tłumika jest ewidentnie do wymiany czy może być to problem tego strzelania?? Samochód to: Audi a4 1.8 125 KM ADR Rok 97. na gazie strzela na powyżej 3 tyś obrotów na ciepłym i zimnym silniku ( nie zawsze strzela.) przeważnie gdy są 4 tys obrotów szybko zrobię do np 2 tyś ( ostre hamowanie biegiem + oczywiście hamulec) dodaje gaz (nieraz nie dodaje) i też bum. Czy być może to wina cewki zapłonowej ? czy samochód musi jechać na oscyloskop ? kiedyś tam czyściłem przepustnicę. wczoraj gazownik zalecił to czy mam jeszcze raz czyścić ? ( to było z pół roku temu). Gaz ma około 2 tygodni.
SkierA87 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 jezeli jestes pewien ze kable i swiece sa na pewno ok i gaz tez dobrze ustawiony to moze zaplon sie przestawil??radze sprawdzic lampa..a jakie masz kable i swiece??jezeli bede dupne to tez tak bedzie..powiem ci szczerze ze ciesz sie ze nie strzala w dolot bo przeplywomierz jest o wiele drozszy jak tlumik..
Buba Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 a VAG co pokazal? przed montazem gazu cos sie dzialo?
sołtys85 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Kolego masz ewidetnie za bogatą mieszankę i nie jest ona spolona i przedostaje sie do tłumika i tam bum. Jaką masz instalację sekwencję? Zobacz dokąłdnie jak wygląda elektryka zapłonowa. Kiedy ostatnio wymieniałeś świece, przewody w ARG chyba jest jeszcze kopułka jak dobrze pamietam do niej też można zajrzeć.
juby_p Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 napisz jaka masz instalacje LPG jesli II generację to zwróc uwage czy masz opcje cutoff jesli masz to najprawdopodobniej jest nie właczona albo xle ustawiona.
Vinox Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2010 przed montażem gazu all ok sądzę że samochód dziwnie działa na obrotach 3 tyś gdy puszczam gaz powoli to obroty nagle spadają jak by tracił je. tak jakby były martwe punkty nieraz sobie jadę samochodem i dodaje gazu to szarpnie i samochód normalnie ciągnie. nieraz też nie szarpie. na 1 rzut okiem to myślę że to wina tych obrotów tych martwych punktów samochód traci obroty daje gazu mu może za duza dawka gazu gromadzi się w rurze i bum. może to cewka zapłonowa wcześniej z 1 strony było widoczne jak tracił obroty samochód gazownik podłączył z 2 strony do cewki i już niby ok nie tracił obrotów ale jeżeli 1 strona jest zła ? to może pali na 2 cylindry ?? świece kable są na 100% dobre NGK maja tydzień. Pod komputer samochodu jeszcze nie podłączałem. Instalacja to Stag 200 o ile dobrze pamiętam. 2 gazowników twierdzi że mieszanka mapy i cały gaz jest bez błędów. Proszę o pomoc czy wymienić tą cewkę zapłonową może krokowca ? [br]Dopisany: 24 Kwiecień 2010, 21:49_________________________________________________dziś strzelało b.często może ta cewka się rozgrzewa mocno i wariuje ? gdy jest zimno to wszystko jest w miarę ok raz na jakiś czas strzela?? gdy jest b.ciepło + 20 stopni. co kilka min gdy przekraczam 3 tys i puszcze gaz (hamowanie silnikiem) NA BEZYNIE TYLKO TE TAK JAKBY TRACI OBROTY NO ALE NIE STRZELA. Czy ktoś wie czy ktoś pomoże bez podłączania komputera?[br]Dopisany: 25 Kwiecień 2010, 14:15_________________________________________________pod cewką zapłonową okazało że się są 2 przewodu gumowe na świece. są popękane dziś bd je wymieniać zobaczymy czy coś to da.
Vinox Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2010 pod cewką w Silnikach ADR sa 2 przewody http://img03.allegroimg.pl/photos/oryginal/985/60/90/985609066 i ich nie wymieniłem przy zakładaniu gazu kilka dni temu rozkręciłem cewkę okazało się że przewody nie były w dobrym stanie ale to nic nie dało.. przepływomierz jest też ok!! może to ten tłumik ? jest pusty i dlatego strzela z rury na gazie ?
juby_p Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 2 przewody na swiece? nie rozumiem Pewnie jedna cewka na dwa cylindry.
Vinox Opublikowano 10 Maja 2010 Autor Opublikowano 10 Maja 2010 nom, dokładnie 1 cewka na 2 cylindry. Kiedyś gazownik pod 1 podłączył gaz to obroty gubiło było np 2500 a za chwile po dodaniu gazu na komputerze 0 obrotów i za chwile normalnie np 3000 obrotów. Pojechałem do niego podłączył gaz do 2 cewki i już nie widać tego na komputerze. Bd wymieniać tłumiki bo są puste w środku. jakoś za kilka dni to poinformuje co i jak.[br]Dopisany: 02 Maj 2010, 11:25_________________________________________________PROBLEM ROZWIĄZANY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! POWÓD PUSTY TŁUMIK ŚRODKOWY !!! Jupi.[br]Dopisany: 08 Maj 2010, 13:47_________________________________________________niestety ale strzela co prawda już mniej można powiedzieć że wcale ale czy to może być wina że nie mam katalizatora tylko strumienice ? albo podróbki tłumiki?
sołtys85 Opublikowano 10 Maja 2010 Opublikowano 10 Maja 2010 A może CI wtryskiwacze benzynowe popuszczają i zbiera sie duża dawka Pb+LPG i następuje bum.[br]Dopisany: 10 Maj 2010, 17:47_________________________________________________Można zobaczyć tak. Jak samochód przełaczy sie na LPG to wyjąć bezpiecznik 28 od pompy paliwa i zobaczyć czy jest poprawa.
Vinox Opublikowano 11 Maja 2010 Autor Opublikowano 11 Maja 2010 tzn co jest poprawne nie rozumiem ;p odłączam bezpiecznik i co sprawdzić czy nie będzie strzelać? Teraz prawie wg nie strzela np 2 dni temu strzeliło ostatnio nie miałem tras i nie goniłem samochodu ponad 140 wiec nie strzela.. no ale np jak na "4 biegu" będzie powyżej 4 tyś obrotów to mogą być cyrki.. dlatego chcę ten problem dogłębnie usunąć !
fabii Opublikowano 15 Maja 2010 Opublikowano 15 Maja 2010 witam miałem ten sam problem z gazem a zaczęło mi się to robić jak wyciąłem katalizator jeździłem do gazownika regulował gaz i było okej a za jakiś czas znowu to samo strzał z rury a najwięcej strzelało jak schodził z obrotów silnik np.z 140 km .wymieniłem wszystko kable świece sondę dalej to samo vag nic nie pokazywał zacząłem sam kopać co się okazało świece NGK były do bani i jeszcze zacząłem wyciągać kable z kostek z przepławki i kabel nie wiem jak się to nazywa tak se tyka węglowy jest przy przepławce z przepustnicy tez no i kupiłem nowe świece do gazu jak na razie autko chodzi już 5 miechów i nic się nie dzieje a przyczyna tak myślę ze świece . pozdrawiam/
Vinox Opublikowano 22 Maja 2010 Autor Opublikowano 22 Maja 2010 świece wymienione na NGK maja 2 mc, Taże przy 140 jak schodziło to strzelało mi Ale nie strzela mi teraz bo miałem przedmuchy na łączeniach, a katalizatora także nie mam, mam strumienice.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się