Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] Temperatura silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam,zauwazylem ze dolny waz od chlodnicy jest zimny,temperatura na wskazniku 90stopni a waż jest dalej zimny, pozatym gorny przewod w zbiorniczu wyrownawczym jest goracy a dolny zimny ,to chyba nie jest normalne ? dodam ze odpowietrzalem uklad przez dziurke w wezu nagrzewnicy itd..., czy problemem moze byc termostat

Opublikowano

Zaloguj VAG iem - grupe 007 w module "Engine" na zimnym i max. rozgrzanym motorze.

Opublikowano

dodam jeszcze ze sciagnalem ten ceinki gorny wezyk ze zbiorniczka i nie leci przez niego plyn

Opublikowano

witam,zauwazylem ze dolny waz od chlodnicy jest zimny,temperatura na wskazniku 90stopni a waż jest dalej zimny, pozatym gorny przewod w zbiorniczu wyrownawczym jest goracy a dolny zimny ,to chyba nie jest normalne ? dodam ze odpowietrzalem uklad przez dziurke w wezu nagrzewnicy itd..., czy problemem moze byc termostat

Nie kombinuj masz sprawny termostat i jest to prawidłowy objaw. Jak dolny wąż jest gorący to termostat nie trzyma i nadaje się do wymiany :naughty:

Opublikowano

rikardo, jezeli twierdzisz ze to normalne to ok, wiem ze nie dzieje sie nic zlego bo temp. trzyma po nagrzaniu na 90 stopni i ani grama wiecej

Opublikowano

Czy masz ogrzewanie ,czy jest ciepło w środku.

Opublikowano

mam ogrzewanie sprawne,dwa weze z nagrzewnicy gorace

Opublikowano

witam,zauwazylem ze dolny waz od chlodnicy jest zimny,temperatura na wskazniku 90stopni a waż jest dalej zimny, pozatym gorny przewod w zbiorniczu wyrownawczym jest goracy a dolny zimny ,to chyba nie jest normalne ? dodam ze odpowietrzalem uklad przez dziurke w wezu nagrzewnicy itd..., czy problemem moze byc termostat

Nie kombinuj masz sprawny termostat i jest to prawidłowy objaw. Jak dolny wąż jest gorący to termostat nie trzyma i nadaje się do wymiany :naughty:

rowniez moge to potwierdzic, wczoraj ktos nawet wrzucal na forum info z klubu A6 i rowniez to potwierdzali, ze dolny waz jest zimny :wink4:

Opublikowano

jak tak ma byc to :good: , :drunk:

Opublikowano

Pompe masz ok skoro ogrzewanie działa.Dolny wąż jest zimny bo gorąca woda wpływa do chłodnicy górą i ostudzona poprzez chłodnice zaciągana jest przez pompe wodną z dołu chłodnicy do silnika.Wiesz wszystko jest ok.

Opublikowano

A może by tak sprawdzić na klimatroniku temperaturę płynu ? :gwizdanie:

Opublikowano

jakby przez dony waz zaciagala pompa to dolny waz byłby cieply , a na klimatroniku po wpisaniu kodu 51c pokazalo po odpaleniu 35 stopni i rosło az doszlo do 90 i tak trzyma

Opublikowano

jakby przez dony waz zaciagala pompa to dolny waz byłby cieply , a na klimatroniku po wpisaniu kodu 51c pokazalo po odpaleniu 35 stopni i rosło az doszlo do 90 i tak trzyma

No to termostat ok, teraz VAG i procedura sprawdzenia czujników G2/G62
Opublikowano

jakby przez dony waz zaciagala pompa to dolny waz byłby cieply , a na klimatroniku po wpisaniu kodu 51c pokazalo po odpaleniu 35 stopni i rosło az doszlo do 90 i tak trzyma

Chyba nie byłaby gorąca ,a powinna byś zimna.Gorąca woda przepływa od góry do dołu przez chłodnice.Chłodnica ma za zadanie wystudzić płyn chłodniczy.Pompa przez dolny wąż zaciąga wystudzony płyn chłodniczy do silnika.

Opublikowano

a czy przez gorny cienki wezyk ktory wchodzi w zbiorniczek wyrownawczy powinien wplywac plyn caly czas ?

Opublikowano

a czy przez gorny cienki wezyk ktory wchodzi w zbiorniczek wyrownawczy powinien wplywac plyn caly czas ?

nie :wink4:
Opublikowano

to wszystko ok na 115,5% :> ,dzieki za pomoc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...