Jery76 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 jak mozna w miare szybko stwierdzic niewydolnosc pompy vp 44 .czy to jst wina pomp ze samochod po kilku godzinach nie odpal poniewaz pompka nie utrzymuje cisnienia w srodku?jezel odpale samochod na "plaku"po chwili odpala w wezyku widac banki z powierzem mozna caly dzien przejezdzic i jest ok! a rano juz niestety nie odpali lub tez czasmi mial tak przypadlosc ze odpali na 1 sek lub tam 2 wi i gasnie i tak caly czas!
juchas Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 załóż sobie zaworek zwrotny i się wtedy okaże
Jery76 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2010 mam juz od dawna dwa zaworki zwrotne i nic nie pomaga !
Flyer Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Plakiem mozesz tylko sobie wiekszych szkod narobic. Oddaj auto do porzadnego mechanika.
tx-didi Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Flyer dobrze napisal, warto jeszcze wspomniec ze szczelnosc polaczen (zwlaszcza przy filtrze paliwa) mozna sprawdzic samemu (nie jest to szczegolnie klopotliwe a mozna zrobic 'pod blokiem'). Dodatkowo nalezy wspomniec ze utrudniony (nawet bardzo) zaplon moze byc spowodowany 'przytkanym' filtrem paliwa... chociaz u Ciebie wyglada (z tego co zeznajesz) na 'klasyczne' zapowietrzenie, to moze (zaleznie kiedy robiles) trzeba go wymienic ? Na Twoim miejscu posluchalbym rady kolegi .... nie uzywal plaka i nie jezdzil z zapowietrzajacym sie ukladem .... w stosunkowo krotkim czasie moze (podobno - nie doswiadczylem) doprowadzic do zgonu pompy wtryskowej (zaciera sie pracujac bez smarowania)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się