przepychacz Opublikowano 1 Października 2011 Opublikowano 1 Października 2011 Czarny zaworek... chodzi o to co jest oznaczone numerem 2 na fotce ?? http://images24.fotosik.pl/17/631383b966dba490.jpg ...dokładnie nr.2 .....wyciągniesz go i będziesz widział ...
kangooros Opublikowano 7 Października 2011 Opublikowano 7 Października 2011 Witam, kupiłem filtr paliwowy FILTRON PP850, wewnątrz jest gwint a dookoła porobione są okrągłe otwory w dwóch, na przeciw siebie, z nich zamocowany jest jakiś plastik który przechodzi przez środek filtru a wewnątrz ma gumową uszczelkę (pewnie nie zadawałbym tego pytania gdybym już miał odkręcony stary filtr) i nie wiem czy ten plastik się wyjmuje z filtra czy zostawia i wkręca razem z nim. Z waszych opisów wynika że należy zdjąć wężyki i zamienić filtry. Filtr nie zawiera tej nowej kopułki do której dochodzą wężyki więc chce zamontować starą i wydaje mi się że należy jedynie poluzować opaskę trzymająca filtr i wykręcić go w lewą stronę bez ruszania wężyków. jeśli się mylę proszę o z prostowanie. FOTO: http://s1.zmniejszacz.pl/104/20111007304__385845.jpg
miro_x Opublikowano 8 Października 2011 Autor Opublikowano 8 Października 2011 kolego ale temat dotyczy AVF/AWX a AVG to inna konstrukcja. A co za tym idzie inne są filtry.
kangooros Opublikowano 8 Października 2011 Opublikowano 8 Października 2011 kolego ale temat dotyczy AVF/AWX a AVG to inna konstrukcja. A co za tym idzie inne są filtry. Przepraszam nie zauważyłem, że dotyczy to tylko wymienionych przez Ciebie modeli. W odnośnie wymiany filtra dla AVG nie znalazłem informacji. Jeśli jednak ktoś byłby w stanie coś o AVG powiedzieć albo przenieść wątek w dobre miejsce byłoby super.
mariuszsn Opublikowano 14 Października 2011 Opublikowano 14 Października 2011 Wczoraj wymieniałem filtr paliwa bez zalewania go ON i odpalił ale po chwili zgasł. Sporo nakręciłem się rozrusznikiem nim ponownie odpalił. Sprawdzałem paliwo w filtrze było ale nie chciał zaskoczyć, jak ściągałem zaworek to zawsze było syknięcie. Już miałem nawet ciągnąć autko do mechaniora. W przyszłości prawdopodobnie będę zalewał filtr ON aby nie męczyć rozrusznika.
MarianekZg Opublikowano 2 Listopada 2011 Opublikowano 2 Listopada 2011 Wczoraj wymieniałem filtr paliwa bez zalewania go ON i odpalił ale po chwili zgasł. Sporo nakręciłem się rozrusznikiem nim ponownie odpalił. Sprawdzałem paliwo w filtrze było ale nie chciał zaskoczyć, jak ściągałem zaworek to zawsze było syknięcie. Już miałem nawet ciągnąć autko do mechaniora. W przyszłości prawdopodobnie będę zalewał filtr ON aby nie męczyć rozrusznika. do samego filtra wchodzi sporo ON (ja wlałem ok 0,6L i jeszcze spokojnie mógłbym dolać) lepiej zawsze zalać paliwem - wymieniałem kilka dzionków temu, zalałem, autko zagadało bez problemu i chodzi bez problemów
przepychacz Opublikowano 2 Listopada 2011 Opublikowano 2 Listopada 2011 kolego ale temat dotyczy AVF/AWX a AVG to inna konstrukcja. A co za tym idzie inne są filtry. Przepraszam nie zauważyłem, że dotyczy to tylko wymienionych przez Ciebie modeli. W odnośnie wymiany filtra dla AVG nie znalazłem informacji. Jeśli jednak ktoś byłby w stanie coś o AVG powiedzieć albo przenieść wątek w dobre miejsce byłoby super. ...w AVG filtr mocowany jest podobnie jak filtr filtr oleju (nie chodzi mi o wkład)...po prostu odkręcasz go w lewo zalewasz nowy i zakręcasz...nie musisz żadnych wężyków luzować....
sebul Opublikowano 3 Listopada 2011 Opublikowano 3 Listopada 2011 Koledzy, a powiedzcie mi , czy filtron warto brac czy to pasc ? Ile trzeba dac za zestaw dobrych filtrow ?
przepychacz Opublikowano 3 Listopada 2011 Opublikowano 3 Listopada 2011 ..ja osobiście to filtrona niekiedy biorę powietrza i oleju, natomiast paliwa tylko mann...
sebul Opublikowano 3 Listopada 2011 Opublikowano 3 Listopada 2011 Nie ma sensu sprawdzac filtra paliwa, tylko z miejsca go wymieniac , prawda ?
YATES Opublikowano 6 Listopada 2011 Opublikowano 6 Listopada 2011 Mam pytanko do właścicieli AJM-a ? Jaki trzeba kupić klucz do odkręcenia kopułki filtra oleju bo na allegro są 74mm i 76mm ? Który z tych będzie na 100% pasował ? http://allegro.pl/listing.php/search?string=klucz+oleju+audi&category=0&sg=0
adriand Opublikowano 12 Listopada 2011 Opublikowano 12 Listopada 2011 wczoraj wymieniłem olej i komplet czterech filtrów- wszystko tak, jak opisane w poradniku- z tym, że ja robiłem to na podnośniku. filtr kabinowy był dwa razy brudniejszy od filtra powietrza. jakie są zalecane okresy wymian dla obu tych filtrów? czy to już wedle uznania?
ROBERT Opublikowano 12 Listopada 2011 Opublikowano 12 Listopada 2011 Ja wymieniam cały kpl. co 10 kkm i jest ok
lemak Opublikowano 12 Grudnia 2011 Opublikowano 12 Grudnia 2011 a co Panowie sądzicie o takim filtrze http://czesci-sumerc.pl/filtr-powietrza-k-n-filters-33-2209.html ktoś może testował są jakieś za /wieczny/ i przeciw /poza ceną/ wpływ jaiś odczuwalny podczas jazdy bądz osiągi
adriand Opublikowano 12 Grudnia 2011 Opublikowano 12 Grudnia 2011 a co Panowie sądzicie o takim filtrze http://czesci-sumerc.pl/filtr-powietrza-k-n-filters-33-2209.html ktoś może testował są jakieś za /wieczny/ i przeciw /poza ceną/ wpływ jaiś odczuwalny podczas jazdy bądz osiągi do diesla nie polecają, osiągów raczej nie zwiększy, a może uwalić przepływkę. ja używam K&N, ale... w motocyklu:)
1977andrzej Opublikowano 28 Grudnia 2011 Opublikowano 28 Grudnia 2011 Jestem właśnie po wymianie oleju. Zastanawiam się czy jest konieczne wciskanie nowego filtra oleju do obudowy? W moim przypadku włożyłem filtr razem z deklielkiem i podczas zakręcania był on wciskany stopniowo w obudowę. Pytanie tylko czy do końca się tak wcisnął?
A4_Dominik_WAW Opublikowano 29 Grudnia 2011 Opublikowano 29 Grudnia 2011 Panowie a powiedzcie mi co sądzicie o wymianie filtra powietrza na zimę ? Czy pora roku tutaj nie ma znaczenia - niech diesel dostanie nowy filtr ?
MarianekZg Opublikowano 29 Grudnia 2011 Opublikowano 29 Grudnia 2011 Panowie a powiedzcie mi co sądzicie o wymianie filtra powietrza na zimę ? Czy pora roku tutaj nie ma znaczenia - niech diesel dostanie nowy filtr ? wydaje mi się, że chyba nie ma znaczenia pora roku jeśli filtr brudny to do wymiany i tyle . Ja kabinę i powietrze wymieniam co 30kkm.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się