KuteK Opublikowano 5 Lipca 2007 Opublikowano 5 Lipca 2007 Witam! Mam taki problem: kupiłem samochód, wszystko jest ok bez problemów ale zastanawia mnie płyn do wspomagania(stan narazie jest w normie, ale wolę zapytać przyszłościowo). Mam zalany płyn podchodzący pod żółty albo jasny zielony nie mam pojęcia:) na zbiorniczku pisze "use only mineral hydraulic fluid" więc powinien być wlany mineralny. Znalazłem na allegro coś takiego: http://www.allegro.pl/item210524356_plyn_do_wspom_zolty_febi_vw_audi_skoda_seat.html http://www.allegro.pl/item210168081_plyn_do_wspom_zielony_febi_vw_audi_skoda_seat.html ale w sklepie motoryzacyjnym sprzedawca powiedział mi że jeden to syntetyk, drugi półsyntetyk i w tym momencie zgłupiałem Pomocy Pozdrawiam
lukaszek13ns Opublikowano 5 Lipca 2007 Opublikowano 5 Lipca 2007 Bylo duzo na Temat Plynu od wspomagania wystarczy uzyc opcji szukaj na forum jesli chcesz dowiedziec sie wiecej, jest nawet opisana wymiana plynu ktora jest banalnie prosta. Co do twojego problemu to pisze "use only mineral hydraulic fluid" czyli tylko i wylacznie olej mineralny, tak ten zolty to polsyntetyk ale nie lej go bo bedziesz mial problemy z maglownica, a koszty sa nie male. Polecam tak jak i wszyscy Febi zielony mineralny http://www.allegro.pl/ite...i_vw_audi_skoda_seat.html ja ostatnio zmienialem koszt 1litra to w sklepie 24 zl, ten sprzedawca powinnien isc na przeszkolenie, dla pewnosci sprawdz oznaczenie oleju numerowe jakie masz na zbiorniczku od wspomagania, ale raczej do A4 leje sie minerala.
adadur Opublikowano 6 Lipca 2007 Opublikowano 6 Lipca 2007 Kup ten zielony w sklepie kosztuje ok 24zł także przez internet płacąc 20 + koszty przesyłki nie bardzo sie opłaci. Oczywiście możęsz w ASO kupić oryginał ok 40zł na litr (tylko G 004 000 M2 bo G 002 000 juz nie produkują).
YATES Opublikowano 21 Maja 2009 Opublikowano 21 Maja 2009 Panowie mam pytanie. Przy wymianie płynu wspomagania spuszczając stary płyn odpiąłem tylko ten grubszy wąż - ten który idzie do pompy. Następnie na wyłączonym silniku kręciłem kilkakrotnie kierownicą do oporu w lewo i prawo. Czy w ten sposób spuściłem cały stary płyn czy miałem jeszcze odpiąć drugi wąż ???
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się