Jump to content
IGNORED

[B5 ADR] Płyn hydrauliczny


KuteK
 Share

Recommended Posts

Witam!

Mam taki problem: kupiłem samochód, wszystko jest ok bez problemów ale zastanawia mnie płyn do wspomagania(stan narazie jest w normie, ale wolę zapytać przyszłościowo). Mam zalany płyn podchodzący pod żółty albo jasny zielony nie mam pojęcia:) na zbiorniczku pisze "use only mineral hydraulic fluid" więc powinien być wlany mineralny. Znalazłem na allegro coś takiego:

http://www.allegro.pl/item210524356_plyn_do_wspom_zolty_febi_vw_audi_skoda_seat.html

http://www.allegro.pl/item210168081_plyn_do_wspom_zielony_febi_vw_audi_skoda_seat.html

ale w sklepie motoryzacyjnym sprzedawca powiedział mi że jeden to syntetyk, drugi półsyntetyk i w tym momencie zgłupiałem :) Pomocy :)

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Bylo duzo na Temat Plynu od wspomagania wystarczy uzyc opcji szukaj na forum jesli chcesz dowiedziec sie wiecej, jest nawet opisana wymiana plynu ktora jest banalnie prosta.

Co do twojego problemu to pisze "use only mineral hydraulic fluid" czyli tylko i wylacznie olej mineralny, tak ten zolty to polsyntetyk ale nie lej go bo bedziesz mial problemy z maglownica, a koszty sa nie male. Polecam tak jak i wszyscy Febi zielony mineralny http://www.allegro.pl/ite...i_vw_audi_skoda_seat.html

ja ostatnio zmienialem koszt 1litra to w sklepie 24 zl, ten sprzedawca powinnien isc na przeszkolenie, dla pewnosci sprawdz oznaczenie oleju numerowe jakie masz na zbiorniczku od wspomagania, ale raczej do A4 leje sie minerala.

Link to comment
Share on other sites

Kup ten zielony w sklepie kosztuje ok 24zł także przez internet płacąc 20 + koszty przesyłki nie bardzo sie opłaci. Oczywiście możęsz w ASO kupić oryginał ok 40zł na litr (tylko G 004 000 M2 bo G 002 000 juz nie produkują).

Link to comment
Share on other sites

Zamiennik to Febi M6162(zielony) ;)

Link to comment
Share on other sites

Panowie mam pytanie. Przy wymianie płynu wspomagania spuszczając stary płyn odpiąłem tylko ten grubszy wąż - ten który idzie do pompy. Następnie na wyłączonym silniku kręciłem kilkakrotnie kierownicą do oporu w lewo i prawo. Czy w ten sposób spuściłem cały stary płyn czy miałem jeszcze odpiąć drugi wąż ???

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...