mendrek Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Witam, na stornie http://www.mts-technik.pl/pl/amortyzatory-sportowe-m-14.html, znalazłem takie zdanie: duża częśc amortyzatorów posiada regulację wysokości osadzenia sprężyny, co pozwala dostosować zawieszenie do obciążenia lub indywidualnych predyspozycji kierowcy. Czy te info jest prawdziwe? Ostatnio trochę czytałem o amorkach i pierwszy raz się natknąłem na informację o regulacji osadzenia sprężyny. Wie ktoś może czy akurat te do b5 taką regulację posiadają?
zgredek27 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 wejdz sobie osobno w przod i osobny w komplety na tyl. Tylko przy tyle jest opisana regulacja, pytanie co i jak to chyba tylko do mts-ow konkretnie. Czy faktycznie przod nie ma
mendrek Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2010 W tym tygodniu chyba zakupie te amorki. Jak pojadę do mechanika, to powinno się wyjaśnić. Mam nadzieje, że nie będzie za twardo i trochę komfortu pozostanie :gwizdanie: pozdrawiam
zgredek27 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 d W tym tygodniu chyba zakupie te amorki. Jak pojadę do mechanika, to powinno się wyjaśnić. Mam nadzieje, że nie będzie za twardo i trochę komfortu pozostanie :gwizdanie: pozdrawiam aj mi znac na PW jak to sie sprawuje po zalozeniu :Dto prosba taka mala z mojej strony
Kowi87 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Jest regulacja, kolega Armistead przez niedokładne zamontowanie przez mechaniora stracił dwie opony bo opony po obnizeniu zawiechy tarły o część wystajacą amortyzatora :gwizdanie: po poprawce montazu czyli tej regylacji ma sie dobrze wyszystko
zgredek27 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Jak wyglada ta regulacja? Tzn na jakiej zasadzie dziala?
Armi Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Tylne amortyzatory mają taki talerzyk, który da się regulować (podnosić i opuszczać). Tym talerzykiem reguluje się osadzenie sprężyny. Mi środkowym położeniu ten talerz przeciął dwie opony, musiałem go podnieść żeby nic nie tarło ale spowodowało to delikatne podniesienie tyłu. Teraz jest wszystko ok. Dzwoniłem do mts wyjaśnić tą sytuację, powiedzieli mi że pierwszy raz zdarzyło im się żeby ktoś dzwonił z takim problemem. Tylko mechanik,który mi montował amortki nie zauważył że kołnierz tarł o oponę
Armi Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Według certyfikatu dekry -20/30mm ale siadło więcej z przodu 40 a z tyłu 60. Po podniesieniu talerzyka jest +/- -40mm. Ale zawieszenie nie ma nic do tego dlatego, że Solar ma identyczne sprężyny i amortyzatory i jemu nic nie tarło.
mendrek Opublikowano 1 Maja 2010 Autor Opublikowano 1 Maja 2010 zgredek27: aj mi znac na PW jak to sie sprawuje po założeniu :Dto prosba taka mala z mojej strony Auto stoi u mechanika, po weekendzie jak odbiorę to napisze Ci co i jak Co do regulacji amorów, jak już słusznie zostało napisane przednie nie maja żadnej regulacji, a na tylnych jest z 6 takich rowków, gdzie w jeden z nich można wcisnąć pierścień, na którym trzyma się mocowanie sprężyny (tak mi się wydaje :gwizdanie: )
Armi Opublikowano 1 Maja 2010 Opublikowano 1 Maja 2010 Jesteś pewny tych 6 rówków (położeń)? Mi mechanik wmawiał, że są 3. _________________________________________________ Rzeczywiście jest ich sporo. Może bym pokombinował, z położeniem żeby tył mi bardziej siadł.
mendrek Opublikowano 1 Maja 2010 Autor Opublikowano 1 Maja 2010 Na pewno więcej niż 3 :-) Czy akurat 6 to nie dam sobie głowy uciąć :-) ale coś koło tego będzie. Pomiędzy najwyższym a najniższym położeniem jest dobre parę centymetrów, także może uda Ci się coś zdziałać :-) 1
Armi Opublikowano 1 Maja 2010 Opublikowano 1 Maja 2010 Na środkowym położeniu, opona nie dotyka do talerzyka ale jest może z 0,5cm odstępu i po przygodzie z przeciętymi oponami wolę nie ryzykować. Chociaż bardzo mnie kusi bo tył siedział pięknie. ;(
mendrek Opublikowano 1 Maja 2010 Autor Opublikowano 1 Maja 2010 Mi mechanik, też pewnie zostawi na domyślnym środkowym pierścieniu. Na tej fotce jakie masz koła? felga 16''? profil opony 50?
Armi Opublikowano 1 Maja 2010 Opublikowano 1 Maja 2010 Na fotce są 17 ale opona w rozmiarze 215/50. Obecnie mam opony 225/45 i wreszcie ta alufelga wygląda jak 17.
_Solar_ Opublikowano 2 Maja 2010 Opublikowano 2 Maja 2010 Ale zawieszenie nie ma nic do tego dlatego, że Solar ma identyczne sprężyny i amortyzatory i jemu nic nie tarło. no ale ja mam oponki 205/55/16
Armi Opublikowano 2 Maja 2010 Opublikowano 2 Maja 2010 Ale zawieszenie nie ma nic do tego dlatego, że Solar ma identyczne sprężyny i amortyzatory i jemu nic nie tarło. no ale ja mam oponki 205/55/16 Edmondo ma 18 i też mu też nic nie trze.
oca69 Opublikowano 28 Maja 2014 Opublikowano 28 Maja 2014 Na środkowym położeniu, opona nie dotyka do talerzyka ale jest może z 0,5cm odstępu i po przygodzie z przeciętymi oponami wolę nie ryzykować.Chociaż bardzo mnie kusi bo tył siedział pięknie. http://s3.postimage.org/ihLNJ.jpg ;( Witam , sorki ze odgrzewam kotleta . Rozumiem że to jest koło 17" opona 45 i zawias mts -40 ?
Lapek Opublikowano 21 Lutego 2019 Opublikowano 21 Lutego 2019 (edytowane) Ja mam teraz założone te MTS. Przod lala. Tyl ponoc na srodkowym rowku. Felga 17. Stoi wysokawo z tyłu. Usiadzie to jak polata troche autko czy nie ma na co liczyc. Edytowane 21 Lutego 2019 przez Lapek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się