Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B6 BKE] Co to za błąd i od czego zacząć szukanie. POMOCY!!!!!!!!!!!!!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, posiadam A4 B6 1.9 85KW BKE po włączeniu zapłonu zapala się żółta lampka od motorelektornik po odpaleniu gasnie. Po podpięciu Vaga pojawił się błąd:

w Engine

1 Fault Found:

16618 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)

P0234 - 000 - -

Nadmieniam iz bylem w tym tyg w ASO i stwierdzili ze Turbina sie zacina.

Proszę o pomoc

Opublikowano

no i chyba tym razem trzeba im przyznac racje .... :wink4:

choc najpierw zrob logi dynamiczne zeby potwierdzic ich diagnoze ...

Opublikowano

Dzisiaj po rozebraniu calej turbiny oczom nie dowierzalem jak zobaczyłem caly ten syf w EGR, normalnie jak by ktos plasteliny napchał ;-) po przeczyszczeniu dalej ten sam błąd i niska moc;-) zastanawiam sie nad wymiana EGR lub zaślepieniem.

Logi wrzuce jak tylko dostane sie do VAGa

Opublikowano

Dzisiaj po rozebraniu calej turbiny oczom nie dowierzalem jak zobaczyłem caly ten syf w EGR, normalnie jak by ktos plasteliny napchał ;-) po przeczyszczeniu dalej ten sam błąd i niska moc;-) zastanawiam sie nad wymiana EGR lub zaślepieniem.

Logi wrzuce jak tylko dostane sie do VAGa

tzn co czysciles EGR czy turbosprezarke ...

Opublikowano

zle zrobilem bo zaczelem od turbo a okazał sie EGR zabity. Ale przynajmniej all sobie wyczysciłem ;-) teraz zastanawiam sie nad zaślepieniem tego EGRa ale nigdzie nie moge znalezc jak to sie robi w silniku BKE

Opublikowano

zle zrobilem bo zaczelem od turbo a okazał sie EGR zabity. Ale przynajmniej all sobie wyczysciłem ;-) teraz zastanawiam sie nad zaślepieniem tego EGRa ale nigdzie nie moge znalezc jak to sie robi w silniku BKE

zle zrobiles bo EGR nie ma nic wspolnego z przeladowaniem ... :naughty:

Opublikowano

sprawdziłbym jak i w jakim zakresie porusza się sztanga siłownika podciśnieniowego przy turbosprężarce od sterowania zmienną geometrią w Vagu w grupie 011 w trybie Basic Settings - z pewnością sztanga będzie pewnie ruszać się tylko w niewielkim zakresie i będzie wciągnięta do gruchy, jeśli nie da się jej rozruszać ręką to trzeba będzie turbo zdemontować i wyczyścić zmienną geometrię a jeśli sztanga będzie chodzić płynnie i w pełnym zakresie czyli około 1.8 cm to trzeba szukać winy w zaworze magnetycznym sterującym podciśnieniem.

Co do zaślepienia EGR to podejrzewam, że sterownik tego silnika od razu zapoda po takim zabiegu tryb awaryjny więc lepiej sobie to odpuścić.

Opublikowano

LOL to juz sam nie wiem. :-( Co ty byś doradził?

A ja bym radzil zrobic logi... najlepiej komplet...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...