Skrzynia23 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Witam, posiadam A4 B6 1.9 85KW BKE po włączeniu zapłonu zapala się żółta lampka od motorelektornik po odpaleniu gasnie. Po podpięciu Vaga pojawił się błąd: w Engine 1 Fault Found: 16618 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition) P0234 - 000 - - Nadmieniam iz bylem w tym tyg w ASO i stwierdzili ze Turbina sie zacina. Proszę o pomoc
spanky Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 no i chyba tym razem trzeba im przyznac racje .... choc najpierw zrob logi dynamiczne zeby potwierdzic ich diagnoze ...
Skrzynia23 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Dzisiaj po rozebraniu calej turbiny oczom nie dowierzalem jak zobaczyłem caly ten syf w EGR, normalnie jak by ktos plasteliny napchał ;-) po przeczyszczeniu dalej ten sam błąd i niska moc;-) zastanawiam sie nad wymiana EGR lub zaślepieniem. Logi wrzuce jak tylko dostane sie do VAGa
spanky Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Dzisiaj po rozebraniu calej turbiny oczom nie dowierzalem jak zobaczyłem caly ten syf w EGR, normalnie jak by ktos plasteliny napchał ;-) po przeczyszczeniu dalej ten sam błąd i niska moc;-) zastanawiam sie nad wymiana EGR lub zaślepieniem. Logi wrzuce jak tylko dostane sie do VAGa tzn co czysciles EGR czy turbosprezarke ...
Skrzynia23 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2010 zle zrobilem bo zaczelem od turbo a okazał sie EGR zabity. Ale przynajmniej all sobie wyczysciłem ;-) teraz zastanawiam sie nad zaślepieniem tego EGRa ale nigdzie nie moge znalezc jak to sie robi w silniku BKE
spanky Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 zle zrobilem bo zaczelem od turbo a okazał sie EGR zabity. Ale przynajmniej all sobie wyczysciłem ;-) teraz zastanawiam sie nad zaślepieniem tego EGRa ale nigdzie nie moge znalezc jak to sie robi w silniku BKE zle zrobiles bo EGR nie ma nic wspolnego z przeladowaniem ...
Skrzynia23 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2010 LOL to juz sam nie wiem. :-( Co ty byś doradził?
Sztomel Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 sprawdziłbym jak i w jakim zakresie porusza się sztanga siłownika podciśnieniowego przy turbosprężarce od sterowania zmienną geometrią w Vagu w grupie 011 w trybie Basic Settings - z pewnością sztanga będzie pewnie ruszać się tylko w niewielkim zakresie i będzie wciągnięta do gruchy, jeśli nie da się jej rozruszać ręką to trzeba będzie turbo zdemontować i wyczyścić zmienną geometrię a jeśli sztanga będzie chodzić płynnie i w pełnym zakresie czyli około 1.8 cm to trzeba szukać winy w zaworze magnetycznym sterującym podciśnieniem. Co do zaślepienia EGR to podejrzewam, że sterownik tego silnika od razu zapoda po takim zabiegu tryb awaryjny więc lepiej sobie to odpuścić.
przemik Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 LOL to juz sam nie wiem. :-( Co ty byś doradził? A ja bym radzil zrobic logi... najlepiej komplet...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się