soolek Opublikowano 4 Maja 2010 Opublikowano 4 Maja 2010 Jakoś tak mi się wydaje, że to dalej wina czujnika. W początkowej fazie problemu u mnie, właśnie łapał mi max 86-87 stopni. Po jakimś czasie lapałem 82, a potem dochodziło tylko do 78. Skąd miałeś czujnik?
Wachstiel Opublikowano 4 Maja 2010 Autor Opublikowano 4 Maja 2010 Czujnik zskupili u mechanika, rozmawialem z gosciem co mi to robil to podobno czujnik dobry nie jakas podrobka. Moze tez wysiadl termostat. A moze byc ze termostat walniety i autko sie nie rozgrzeje? Powiem szczerze ze nie wiem co mam powiedziec u mechanika aby mnie nie zbyli z kwitkiem.
soolek Opublikowano 4 Maja 2010 Opublikowano 4 Maja 2010 Skoro termostat otwiera się przy 87 stopniach, to tutaj nawet nie łapie temperatury do otwarcia (no granica). Podepnij VAGa i sprawdź temperaturę cieczy raz jeszcze. Zalatuje mi tu czujnikiem...
Wachstiel Opublikowano 5 Maja 2010 Autor Opublikowano 5 Maja 2010 Byłem dziś u mechanika i zostawiłem im autko. Sprawdzili mi i powiedzieli że temperatura dobrze trzyma a termostat jest w porządku. Gdy odebrałem samochód to przejechałem się po mieście i 10 - 12 km pokazywał mi 85 st C gdy wjechałem na trasę (odległość ok 3-5 km) temperatura pokazała 86 st C. Podejrzewam że jakbym pojechał trasą dłużej to by temperatura się podniosła. Słyszałem tez komentarze że diesel potrzebuje minimum 20 km żeby się rozgrzać do 90 st C. A ile w tym prawdy to już nie wiem. :gwizdanie: Ale sam już nie wiem co myśleć. Może po prostu temperatura na 49 kanale przekłamuje o 3 st C i w rzeczywistości jest 88 st C i na podłączonym kompie tak pokazuje. Mechanik mówił że pojeździł samochodem i podpinał pod komputer. A zapomniałem się go o to zapytać. ;( Mechanik też posiada Audi wiec podejrzewam że chyba kuma o co chodzi.
soolek Opublikowano 5 Maja 2010 Opublikowano 5 Maja 2010 W tej chwili 90 łapię przy spokojnej jeździe po jakichś 8-10 km. Zimą, przy -15/-20 po 13 km (jak dojeżdżałem do pracy), więc 20 to przesada i to gruba. Kanał 49 pokazuje dokładnie to co VAG w 17 instrument's grupa 003. Najważniejsze, aby w 1 engine grupa 007 VAG pokazywał 90. Pojeździj kilka dni. Jak będzie tak samo, to ... nie wiem. Jak będziesz łapał coraz niższa temperaturę, to czujnik, jak dla mnie.
kris_lpgcars Opublikowano 8 Maja 2010 Opublikowano 8 Maja 2010 nie wiem na ile to ci pomoze ale po twojej wymianie czujnika zlapales temp jakie ja kiedys mialem tyle ze ja nie myslac nawet o sprawdzaniu wybralem sie do AUDI i zakupilem termostat wraz z dwiema butelkami plynu G12PLUS i od wymiany zmiany u mnie : przed temp 82-85 po 91-93 jak ci to pomoze to fajnie , ale najlepszy to ten twoj mechanik jak ci kit wciska ze czujnik to nie podrobka a co kupil go w Audi ze tak twierdzi bo jak dla mnie to czyste ciecie kosztow na czesiach zeby wiecej zarobic a tak poza tym tematow na temat temp jest tak duzo i w prawie kazdym dziale ze odpusciles zasade powodzenia w naprawie
pablo_9 Opublikowano 8 Maja 2010 Opublikowano 8 Maja 2010 Mechanik też posiada Audi wiec podejrzewam że chyba kuma o co chodzi. Takie małe OT Ogólnie z mechanikami jest tak, że jak ja u siebie miałem problem z temperaturą (po zakupie auta temp. nie dźwigała się do góry) to wymienili mi termostat - OK, poprawiło się ale jak jeździłem autem (szczególnie w trasie) to temperatura raz 90 za chwilę 70, no to pojechałem żeby sprawdził co jest (nawet podjechałem do dwóch żeby sprawdzić czy tak samo myślą) to stwierdził jeden, że w trasie takie wahania mogą być bo jest większe chłodzenie itd. a drugi stwierdził to samo i powiedział, że on też ma audi i w audi takie wahania temp. to normalne. Oczywiście nie uwierzyłem ani jednemu ani drugiemu i kupiłem czujnik i kazałem wymienić i jak ręką odjął. Koniec OT W twoim przypadku ja cały czas bym stawiał na termostat
soolek Opublikowano 8 Maja 2010 Opublikowano 8 Maja 2010 Generalnie opinia jest taka, że jak nie łapie temperatury to termostat. I ja też tak zacząłem (bez podpinania VAGa). Ale niestety to był czujnik. I objawy karzą mi sądzić, że to nadal czujnik. Ale przede wszystkim trzeba VAGa podpiąć i będzie wszystko wiadomo.
EnDrIu` Opublikowano 8 Maja 2010 Opublikowano 8 Maja 2010 Byłem dziś u mechanika i ustalili że to czujnik, wymienili, zrobili diagnostykę komputerowa i wszystko już jest dobrze. Martwi mnie jednak bo w czasie jazdy autko na 49 kanale w Climatroniku teraz mi się rozgrzewa do 86 - 85 st C, moim zdaniem to też za mało Tez mam AJM i czesto zerkam na 49 kanal z ciekawosci. W trasie 400km jak lecialem nonstop but, temp. zew. ok 17C to pokazywalo mi 88C, w miescie jak latam ( w jedna strone 20km) to osiagam 85-87C. Chyba na sile szukasz problemu;) u mnie trzyma caly czas temp. wahania sa w wielkosci max. 2-3 stopni. Masz tak samo? 92C widzialem tylko w chwili jak sie zakopalem w sniegu i probowalem wyjechac z 10 min.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się