Dev 1476 Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Panowie a jak wymieniacie swoje wahacze to co najczęsciej jest padnięte? Simerbloki czy swoznie wybite? sworznie na górnych wahaczach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sołtys85 1 Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Panowie a jak wymieniacie swoje wahacze to co najczęsciej jest padnięte? Simerbloki czy swoznie wybite? sworznie na górnych wahaczach Uuuuuuuu no to lipa bo tego sam nie zregeneruje a ściezkia raczej nie chce przecierać choć Ci z passata też ponoć to regenerowali. Z tulejami gumowymi nie ma problemu bo nie raz wprasowywałem do zawieszenia stalowego takie coś i śmiga nieporównywalnie lepiej w porównaniu ze standardową gumą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
babcuk 0 Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 co do taksówkarzy to w każdym audi i pasacie wali zawiecha bo po co wydawać pieniądze jak lepiej zarabiać i dlatego kombinują zamiennikami. według mnie oszczędny dwa razy płaci i tyle :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuzz 1 Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Jak komuś się uda na naszych drogach zrobić 50 tyś na oryginalnym zawieszeniu to będzie cud mam namyśli Wrocław dziura na dziurze Kolego zrobilem 60 tys w w 1,5 roku po dolnym śląsku na ori zawieszeniu jakie wyjechało z fabryki. Przy stanie licznika 290tys padł mi pierwszy wahacz dolny prosty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się