Sajper Opublikowano 1 Maja 2010 Opublikowano 1 Maja 2010 Próbuje doprowadzić 1Z do porządku... na wysokich brakuje ciśnienia w doładowaniu porównując do MAP, przy stałej predkości i 3100-3400 obrotów doładowuje 0,733 bar no a powinno byc jakies 0,866 bar... przekreciłem sztange najpierw o pół obrotu potem o cały i dalej podobne wyniki nic sie nie poprawiło. Układ szczelny. Jakieś pomysły na podniesienie doładowania o 0,1 bar ? .
Krzysztof Opublikowano 1 Maja 2010 Opublikowano 1 Maja 2010 Jeśli posprawdzałeś dolot to pozostaje podmiana N75. Jeśli i to nic nie da to wydaje mi się, że trzeba kręcić dalej. U mnie było podobnie - nic nie pomogło. Dopiero regulacja sztangi podniosła ciśnienie do żądanego 0.86.
Sajper Opublikowano 1 Maja 2010 Autor Opublikowano 1 Maja 2010 na sztandze nie pomaga chyba ze wiecej ja wkręcić niż 1 pełny obrót ?? http://pp.allegro.pl/item1007726708_manual_boost_control_properfekt_mbc_turbo_tuning.html wystarczy to wstawić jak na schemacie ??
domjenick Opublikowano 1 Maja 2010 Opublikowano 1 Maja 2010 pomiędzy turbiną,a N75 i będzie dobrze jak na sztandze już nie idzie,to spróbuj na MBC,najlepiej najpierw pożycz od kogoś i zobacz,czy pomoze
Sajper Opublikowano 1 Maja 2010 Autor Opublikowano 1 Maja 2010 hmm chyba że kierunki pomyliłem na sztandze...żeby zwiekszyć doładowanie trzeba sztange skrócić tak ? bo tak zrobiłem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się