Krzysztof Opublikowano 6 Maja 2010 Opublikowano 6 Maja 2010 Witam, Po przebojach ze starą pompką i czymś co steruje otwieraniem i zamykaniem w niej(diagnoza fachmana) zakupiłem teoretycznie sprawną i działającą pompkę tego samego typu. Jest to pompka o numerze: 4A0 862 257 A. Wczoraj włożyłem ją do auta i dalej cisza. Nic się nie dzieje podczas zamykania auta z pilota alarmu, przekręcania kluczyka w jednych czy drugich drzwiach. Co mogę sam sprawdzić przed oddaniem auta do fachmana? Mam miernik uniwersalny.[br]Dopisany: 06 Maj 2010, 17:21_________________________________________________Napięcie do pompki dochodzi, rozebrałem wtyczkę 'sygnałową' i oto co ujrzałem: Teraz w ogóle mnie nie dziwi, że centralny nie działa.. Pytanie teraz takie czy da się dokupić całą wtyczkę i gdzie znajdę schemat jak podłączyć kabelki w nowej wtyczce? Bo starej to chyba nie ma sensu regenerować?[br]Dopisany: 06 Maj 2010, 20:36_________________________________________________Schemat już znalazłem ale po niemiecku: http://www.digakom.de/template/downloads/Pinbelegung_4A0862257A.pdf czy ktoś by dał radę przetłumaczyć opis tej kostki sygnałowej? Teilenummer 4A0 972 883 Funktion T12 / 1 Klemme 15 / Zündungsplus T12 / 2 Schaltplus / wenn Zündschlüssel gesteckt (Kl.86s) T12 / 3 Kontaktschalter Heckklappe, ZV „auf“ T12 / 4 Kontaktschalter Heckklappe, ZV „zu“ T12 / 5 Kontaktschalter Fahrertür, ZV „auf“ und „zu“ T12 / 6 Innenraumbeleuchtung || T12 / 12 T12 / 7 Brücke zu T12 / 9 -> Codierung Audi A4 T12 / 8 Brücke zu T12 / 9 -> Codierung Audi 80 / Cabrio T12 / 9 Brücke zu T12 / 7 oder T12 / 8 T12 / 10 Türkontaktschalter T12 / 11 Kontaktschalter Beifahrertür, ZV „auf“ und „zu“ T12 / 12 Innenraumbeleuchtung || T12 / 6 Nie znając niemieckiego przetłumaczyłem to tak: 1 - zasilanie po stacyjce 15 / 2 - zasialnie po stacyjce / kiedy klucz gesteckt (Kl.86s) 3 - krańcówka klapy tylnej otwarty 4 - krańcówka klapy tylnej zamknięty 5 - krańcówka kierowcy otwarty i zamknięty 6 - światło wewnętrzne 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - krańcowka pasażera otwarty / zamknięty 12 - światło wewnętrzne Brakuje mi kilku pinów. Gorzej tylko będzie dopasować kolory kabelków do pinów. Jak to zrobić, miernikiem jakoś?
Soviet Opublikowano 6 Maja 2010 Opublikowano 6 Maja 2010 Witam, ja kiedyś znajomemu robiłem podobny przeszczep, tzn kupił on A4 bez pompki i z uciętymi wtyczkami, wtyczki zakupione w aso, pompka na alledrogo i połączyłem mu to wszystko do kupy analogicznie według mojego auta, poproś najlepiej kogoś na jakieś dwie trzy godziny żeby Ci udostępnił kolejność przewodów w swoim aucie
Krzysztof Opublikowano 11 Maja 2010 Autor Opublikowano 11 Maja 2010 A czy do nowej wtyczki bez wyprowadzonych kabli można samodzielnie wepchnąć kabelki z auta? Trzeba mieć jakieś specjalne narzędzia? Muszę się na jakiś szrot przejechać [br]Dopisany: 07 Maj 2010, 18:11_________________________________________________Zakupiłem wtyczkę niestety ma ona inny układ i kolory kabli niż instalacja w moim aucie. Buszuję po elektrodzie ale nie mogę znaleść schematu, który kolor za co odpowiada w instalacji. Pompka ma nr: 4A0862257 A. Moje kolory: 1. niebieski z czerwonym paskiem 2. czerwony 3. szary z białym paskiem 4. brązowy z białym paskiem 5. brązowy z białym paskiem 6. brązowy z białym paskiem 7. zielony z niebieskim paskiem 8. czarny z niebieskim paskiem 9. żółty z niebieskim paskiem Szukam schematu, który kolor za co odpowiada. Czy elektronik poradzi sobie z podłączeniem centralnego gdy ucięta jest wtyczka a ma tylko kable?
carlos666 Opublikowano 12 Maja 2010 Opublikowano 12 Maja 2010 T12 / 7 Brücke zu T12 / 9 -> Codierung Audi A4 pin 7 zwarty z 9 - zakodowanie jako A4 T12 / 8 Brücke zu T12 / 9 -> Codierung Audi 80 / Cabrio pin 8 zwarty z 9 - zakodowanie jako Audi 80 T12 / 9 Brücke zu T12 / 7 oder T12 / 8 wiadomo T12 / 10 Türkontaktschalter reszta krańcówek drzwi tylne + pasażer przód. Jeśli nie czujesz się na siłach to oddaj to fachmanowi bo przypadkiem coś upalisz i trza bedzie jeszcze jedną pompkę kupić
Krzysztof Opublikowano 12 Maja 2010 Autor Opublikowano 12 Maja 2010 Dzięki za opis. Mam te kostki, spróbuję sam coś podłubać a jak nie to muszę znaleźć kogoś konkretnego. Zdziwiłem się nieco jak podjechałem z obciętą wtyczką do jednego lokalnego "fachowca" to powiedział, że bez kostki z identycznymi kolorami kabli i ułożeniem pinów to się nie podejmie tego bo za trudna sprawa jest, że trzeba by jakoś dojść, który kabel od czego itd. Koleś zakłada ponoć alarmy i centralne zamki. Pomyślałem.. "jeśli bym miał kostkę z takimi samymi kolorami kabli to po co mi fachowiec?!". Odpaliłem furę i odjechałem od fachowca
radi Opublikowano 13 Maja 2010 Opublikowano 13 Maja 2010 <script src='http://img508.imageshack.us/shareable/?i=beztytuuaei.jpg&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript></noscript>
Krzysztof Opublikowano 13 Maja 2010 Autor Opublikowano 13 Maja 2010 Wielkie dzięki! Właśnie czegoś takiego mi było trzeba. Mam nadzieję, że uda mi się jakoś wskrzesić centralny bo już mi się znudziło zamykanie i otwieranie ręcznie wszystkiego.. Swoją drogą fajny program :gwizdanie:
ic3ek Opublikowano 13 Maja 2010 Opublikowano 13 Maja 2010 Kolego program to WORKSHOP. Poszukaj bedziesz miał tego pelno na necie, sciagnij sobie i bedziesz miał tez taki fajny programik. Ale sciagnij juz wersje 9.2 O wiele nowsza.
carlos666 Opublikowano 13 Maja 2010 Opublikowano 13 Maja 2010 podaj linka jak możesz. Ściągałem wersję 9,1 ale dołączony keygen nie chciał zarejetrować programu...
ic3ek Opublikowano 13 Maja 2010 Opublikowano 13 Maja 2010 podaj linka jak możesz. Ściągałem wersję 9,1 ale dołączony keygen nie chciał zarejetrować programu... Hm ciekawe czy dostane jakies ostrzezenie ale zaryzykuje. Link
Krzysztof Opublikowano 13 Maja 2010 Autor Opublikowano 13 Maja 2010 Panowie i jest problem. Podłączyłem według schematu ale działa mi teraz tylko zamykanie(z pilota alarmu oraz z kluczyka w zamku). Na otwieranie z pilota jak i z zamka nie reaguje. Nie ma też oświetlenia kabiny. Zastanawiam się, który kabel brązowo biały powinien iść do którego pinu(zmieniałem kolejność i nic nie zmieniało się w działaniu centralnego). Zwarcie zrobiłem kawałkiem kabelka z dwiema tymi wsuwkami we wtyczce, na pinie 7 i 9(bez tego mostka pompka w ogóle nie reagowała). Pin 8 według opisu zostawiłem pusty. Proszę o pomoc co robić dalej bo już się lekko podłamuje tym centralnym.. Dla bezpieczeństwa wyjąłem 38 bezpiecznik(odpowiada za oświetlenie i centralny).
radi Opublikowano 14 Maja 2010 Opublikowano 14 Maja 2010 Zobacz jeszcze bezpiecznik nr 6,dochodzi on do pinu nr A1,a za oswietlenie odpowiada pin A6 (brazowo bialy) i pin A12(brazowo bialy) grubsze kabelki,a jest jeszcze jeden (brazowo bialy)cienszy-pin A10 ktory dochodzi do zamka i chyba on odpowiada za otwieranie,i to nie jest program WORKSCHOP tylko INFOTECH.Masz tu jeszcze screen calego chematu z objesnianiem po lewej stronie,moze dojdziesz cos! Uploaded with ImageShack.us
Krzysztof Opublikowano 15 Maja 2010 Autor Opublikowano 15 Maja 2010 Auto zamyka się z pilota alarmu oraz z drzwi kierowcy i pasażera po przekręceniu kluczyka w zamku. W dalszym ciągu nie otwiera się. W trójniku powietrznym pod kanapą odpięty jest przewód idący do klapy bagażnika(ale to chyba nie wpływa na działanie pompki). Ogólnie mówiąc nie działa otwieranie w żaden sposób oraz światełko. Bezpieczniki sprawdzone - wszystkie OK. Zmieniałem kable brązowo białe(u mnie są 3 jednakowe - nie ma grubszych czy cieńszych) w różnych konfiguracjach i niestety żadnego efektu. Jak sprawdzić czy idzie jakiś sygnał po przekręceniu kluczyka ewentualnie po otwarciu drzwi? [br]Dopisany: 14 Maj 2010, 20:01_________________________________________________Panowie a może trzeba coś Vagiem kodować? Już mi się pomysły skończyły..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się