endriu16a Opublikowano 30 Maja 2010 Opublikowano 30 Maja 2010 Sprawdż przewody podciśnienia szczególnie przewody podłączone do trójnika znajdującego się na pokrywie zaworów (trójnik-zawór PA66F30) w nim powinna znajdować się membrana.Koszt nowego w serwisie to 31zl.
Przemo1979 Opublikowano 10 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2010 Panowie, czy możecie zrobić zdjęcie tego trójnika (gdzie ma wejścia - do czego dochodzą z przewody), ponieważ w błędach pokazuje mi zwarcie do innego wyjścia i jest podejrzenie że u mnie są pomylone podłączenia. U mnie odma jest szczelna. Potrzebuję układu przewodów tylko z B6 silnik ALT automat. przewody podciśnieniowe u mnie są tak: Hej no Panowie, czy tak trudno zrobić zdjęcie?? Zależy mi strasznie....ładnie proszę
tigy Opublikowano 25 Czerwca 2010 Opublikowano 25 Czerwca 2010 kolego - to na górnym zdjęciu - zaraz z lewej strony - taki trójnik grubszy w środku - jak zdejmiesz go - w środku powinno być w miarę czysto i mebrana - otwory do okoła i druga mebrana jakby listki stokrotki lekko podwiniete - zdjemujesz trójnik z pokrywy poprzez zsunięcie skobla i wysuwasz do góry i uważaj na uszczelkę.[br]Dopisany: 25 Czerwiec 2010, 07:53_________________________________________________co ciekawe - u mnie w manualu na drugim rozgałęźniku jest zawór a nie trójnik ... ciekawey jestem jak sprawdzić jego działanie ... kolego a te przewody mialeś oryginalne >?
M_ILES Opublikowano 25 Czerwca 2010 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Dla mnie ani trojnik, ani weze nie sa oryginalne (po co napis AUTOGAS? na nich)
GroG Opublikowano 26 Czerwca 2010 Opublikowano 26 Czerwca 2010 Mała uwaga - ten trójnik w oryginale jest inżektorem (zwężka powodująca spadek ciśnienia w kierunku przepustnica-silnik).
Przemo1979 Opublikowano 26 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2010 Ten gruby trójnik jest wymieniony miesiąc temu - niestety wymiana nic nie dała. Przewód faktycznie wymieniłem, ale przed wymianą też było tak samo. Czy schemat połączeń jest ok? Dajcie takie zdjęcia jak ja zrobiłem - chcę się przyjrzeć Ten mały trójnik to raczej oryginał, jest kilka rodzai właśnie. A ja mam akurat taki ps. Odłączyłem przepływomierz, samochód zaczął śmigać jak rakieta. Dziwne bo druciki są w nim nieprzepalone, ale dokładnie się mu nie przyglądałem. Może styki na wtyczce przeczyścić. Spalanie po odłączeniu wzrosło (na trasie gdzie średnia była 8.5 teraz 10,5\100km). Oczywiście błąd podciśnienia to osobna sprawa.
van helsing Opublikowano 21 Marca 2011 Opublikowano 21 Marca 2011 u mnie miałem to samo-sprawdz zawór podcisnienia przy serwie. ja wymieniłem i wszystko jest ok
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się