Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ALT] Check Engine - mieszanka za uboga


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Sprawdż przewody podciśnienia szczególnie przewody podłączone do trójnika znajdującego się na pokrywie zaworów (trójnik-zawór PA66F30) w nim powinna znajdować się membrana.Koszt nowego w serwisie to 31zl.

Opublikowano

Panowie, czy możecie zrobić zdjęcie tego trójnika (gdzie ma wejścia - do czego dochodzą z przewody), ponieważ w błędach pokazuje mi zwarcie do innego wyjścia i jest podejrzenie że u mnie są pomylone podłączenia.

U mnie odma jest szczelna.

Potrzebuję układu przewodów tylko z B6 silnik ALT automat.

przewody podciśnieniowe u mnie są tak:

56548089.jpg

96875081.jpg

Hej no Panowie, czy tak trudno zrobić zdjęcie?? Zależy mi strasznie....ładnie proszę :)

Opublikowano

kolego - to na górnym zdjęciu - zaraz z lewej strony - taki trójnik grubszy w środku - jak zdejmiesz go - w środku powinno być w miarę czysto i mebrana - otwory do okoła i druga mebrana jakby listki stokrotki lekko podwiniete - zdjemujesz trójnik z pokrywy poprzez zsunięcie skobla i wysuwasz do góry i uważaj na uszczelkę.[br]Dopisany: 25 Czerwiec 2010, 07:53_________________________________________________co ciekawe - u mnie w manualu na drugim rozgałęźniku jest zawór a nie trójnik ... ciekawey jestem jak sprawdzić jego działanie ... kolego a te przewody mialeś oryginalne >?

Opublikowano

Mała uwaga - ten trójnik w oryginale jest inżektorem (zwężka powodująca spadek ciśnienia w kierunku przepustnica-silnik).

Opublikowano

Ten gruby trójnik jest wymieniony miesiąc temu - niestety wymiana nic nie dała. Przewód faktycznie wymieniłem, ale przed wymianą też było tak samo. Czy schemat połączeń jest ok?

Dajcie takie zdjęcia jak ja zrobiłem - chcę się przyjrzeć :)

Ten mały trójnik to raczej oryginał, jest kilka rodzai właśnie. A ja mam akurat taki :)

ps. Odłączyłem przepływomierz, samochód zaczął śmigać jak rakieta. Dziwne bo druciki są w nim nieprzepalone, ale dokładnie się mu nie przyglądałem. Może styki na wtyczce przeczyścić. Spalanie po odłączeniu wzrosło (na trasie gdzie średnia była 8.5 teraz 10,5\100km).

Oczywiście błąd podciśnienia to osobna sprawa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...