koczyk Opublikowano 9 Maja 2010 Opublikowano 9 Maja 2010 silnik ahu turbo niedoladowane i blad przeplywki po czyszczeniu przeplywki nic nie pomoglo mimo ze brud caly wyszedl a bylo go sporo dodatkowo z rana ciezko pali kąt wtrysku niby ok 2-8 z tabel wynika ze wartosc w poz 2 w grupie 000 na rozgrzanym silniku powinna byc miedzy 0 a 88 u mnie jest jakies wahanie miedzy 0 do 8, grupa 001 wartosci rowniez w normie, grupa 002 3 pozycja wartosc maksymalna bo wynosi 10, jakby ktos mogl zerknac Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/koczyk_wacek_12294.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/koczyk_wacek_12295.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/koczyk_wacek_12296.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/koczyk_wacek_12297.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/koczyk_wacek_12298.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/koczyk_wacek_12299.html blad: 00553- przeplywomierz masowy powietrza - G70 27-10 wartosc sygnalu niemozliwa - Sporadyczny ! bledu nie idzie skasowac ... pewnie przeplywka do wymiany ale spojrzcie czy cos jeszcze dawka ograniczenia dymienia jest dosc niska jeszcza ... prosze o o ocene pozdrawiam [br]Dopisany: 09 Maj 2010, 14:15_________________________________________________dodam ze na zapietej przeplywce nie da sie teraz jechac auto nie ma w ogole mocy, na odpietej jakos jedzie ale rewelki tez nie ma przeplywka na bank do wymiany turbo wtedy wstanie ?
vauxhall95 Opublikowano 9 Maja 2010 Opublikowano 9 Maja 2010 Zrob komplet logow bo cos ci nie wyszly,aby przeplywke i turbo sprawdzic trzeba dynamicznych logow nawet 000BS nie ma i 001 Sory nie zauwazylem ze 011 jest dynamicznie,dla mnie albo turbo rozsypane albo dziura jak stodola,przeplywka tez do wymiany,niewiem czemu ale pol logow dynamicznych pol nie.
koczyk Opublikowano 10 Maja 2010 Autor Opublikowano 10 Maja 2010 to wiem panowie ale martwi mnie turbo jeszcze ... auto bylo dosc mocno zaniedbane filtr paliwa chyba nie byl wyeminiany od nowosc, przeplywka zamowiona ale czy turbo wtedy wstanie ? wiem ze mozna troche wyregulowac je jest nawet porada na naszej stronie ale to zostawiam na koniec najpierw chce wymienic przeplywke, wyczyscic caly dolot itp bo rury od ic jak i sam ic nie wyglada zbyt rewelacyjnie, jakie logi dorzucic aby mozna bylo cos powiedzic wiecej przemik ?
spanky Opublikowano 10 Maja 2010 Opublikowano 10 Maja 2010 zanim bedziesz fizycznie dotykal turbo to : -dolot sprawdz na szczelnosc -N75 podmien na probe z innego AHU/1Z
koczyk Opublikowano 17 Maja 2010 Autor Opublikowano 17 Maja 2010 logi po wymianie przeplywki ale nadal nie ma rewelacji Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/koczyk_wacek_12662.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/koczyk_wacek_12663.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/koczyk_wacek_12664.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/koczyk_wacek_12666.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/koczyk_wacek_12665.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/koczyk_wacek_12667.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/koczyk_wacek_12668.html
Sztomel Opublikowano 17 Maja 2010 Opublikowano 17 Maja 2010 Witaj kolego z sąsiedniego forum, moim zdaniem najpierw musisz się uporać z brakiem ciśnienia doładowania turbo a potem po dodatkowych logach zobaczysz jak będzie mierzyć przepływka, odłącz najpierw całkowicie wężyk z gruchy ciśnieniowej przy turbo i wtedy ponownie zloguj grupę 011 i jeśli nadal będzie niedoładowanie to masz problem albo z zapieczoną sztangą w gruszce przy turbo albo zacina się w części gorącej turbosprężarki oś obrotu zaworu upustowego a jeśli będzie przeładowanie to szukaj winy w N75, który nie przełącza ciśnienia na króciec połączony wężykiem z filtrem powietrza.
spanky Opublikowano 17 Maja 2010 Opublikowano 17 Maja 2010 logi po wymianie przeplywki ale nadal nie ma rewelacji i nie bedzie .. dopoki nie uporasz sie z notorycznym brakiem tlenu w cylindrach ... jak narazie zabrales sie do tematu od doopy strony ...
przemik Opublikowano 17 Maja 2010 Opublikowano 17 Maja 2010 Do sprawdzenia: - szczelnosc dolotu - poprawnosc domykania/szczelnosc - zaworu upustowego ew. - podmienic N75 i zalogowac 011 i 010
spanky Opublikowano 17 Maja 2010 Opublikowano 17 Maja 2010 Do sprawdzenia: - szczelnosc dolotu - poprawnosc domykania/szczelnosc - zaworu upustowego ew. - podmienic N75 i zalogowac 011 i 010 to już bylo ... zanim bedziesz fizycznie dotykal turbo to : -dolot sprawdz na szczelnosc -N75 podmien na probe z innego AHU/1Z
przemik Opublikowano 17 Maja 2010 Opublikowano 17 Maja 2010 Do sprawdzenia: - szczelnosc dolotu - poprawnosc domykania/szczelnosc - zaworu upustowego ew. - podmienic N75 i zalogowac 011 i 010 to już bylo ... zanim bedziesz fizycznie dotykal turbo to : -dolot sprawdz na szczelnosc -N75 podmien na probe z innego AHU/1Z Ale jak widac niektorym raz nie wystarczy...
koczyk Opublikowano 17 Maja 2010 Autor Opublikowano 17 Maja 2010 temat do zamkniecia n75 zalatwil sprawe pozdrawiam
spanky Opublikowano 17 Maja 2010 Opublikowano 17 Maja 2010 temat do zamkniecia n75 zalatwil sprawe pozdrawiam nie mozna bylo tak od razu ... -N75 podmien na probe z innego AHU/1Z
koczyk Opublikowano 17 Maja 2010 Autor Opublikowano 17 Maja 2010 niestety do dnia dzisiejszego nie mialem skad wziasc innego n75 a na innym forum kazdy mi pisal ze druga przeplywka jaka kupilem to szrot a Cddy smiga teraz az milo dziekuje i pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się