Mario Opublikowano 9 Maja 2010 Opublikowano 9 Maja 2010 Turbina zdecydowanie odetchnęła, samochód zaczął znów cieszyć :> Do tej pory check co 50-70 km i komunikat o niskiej sprawności kata. Spalanie zmniejszyło się o około 0,8l. Zamiennik bardzo dobrze pasuje do układu, jedynie niewielka regulacja (1cm) na wieszaku przy skrzyni. Drugą sondę podniosłem o 3cm, żeby nie znajdowała się w strumieniu spalin. Zobaczymy po jakim czasię powróci (o ile) znajomy żółty piktogram. Grzebałem w sobotę, więc niezbyt dużo przejechałem, ale po 250km chceck nie powrócił.
Fritz Opublikowano 10 Maja 2010 Opublikowano 10 Maja 2010 Witam! Kilka pytań do Ciebie. Jakie miałeś objawy padniętego KATa oprócz CHECKa?? Ile dałeś za zamiennik i gdzie kupiłeś??
elmo814 Opublikowano 10 Maja 2010 Opublikowano 10 Maja 2010 Fritz jest o zamiennikach katalizatora jest caly watek łacz\nie z tym kto, gdzie i za ile w dziale układ wydechowy
PARAF Opublikowano 23 Maja 2010 Opublikowano 23 Maja 2010 po 250km chceck nie powrócił. OK i co dalej...
manolo Opublikowano 1 Lipca 2011 Opublikowano 1 Lipca 2011 Witam kolege, stoje przed dylematem jaki kat wybrac.Rozwazam "Gruchota".Napisz czy jestes zadowolony i co z bledem po wiekszym przebiegu?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się