uris Opublikowano 20 Lutego 2012 Opublikowano 20 Lutego 2012 A wielkość dysz wiesz jaką masz? Zaznaczone są hana więc rozmiar dysz nie ma znaczenia, co najwyżej źle dobrane. Mnożnik jakiś dziwny, jak nie dla hana. Warto zaktualizować sterownik do najnowszej wersji, ma lepsze korekty wewnętrzne dla poszczególnych wtrysków. Jeśli szrpie do momentu zagrzania to zapewne wtryski leją i trzeba zrobić korektę od temperatury lub aktualizacja. Z tym że Hana są różne i to to samo co rozmiar dysz . Moim zdaniem mnożnik jest całkiem normalny . kolego @luke*81 przy udpdate softu będziesz musiał wszystko od nowa ustawiać , zbieranie mapek i ustawienia mnożnika ,na początek proponuję ci pobawić się korekta od temperatury , ustaw sobie najniższą temperaturę przełączania LPG ( coś koło 17* to jest ) i jak się przełączy to na postoju ustawiasz korektę od temperatury ,myślę że wiesz jak to się robi to nie będę się rozpisywał, w instrukcji jest to dobrze opisane. edit: Zapomniałem napisać ,masz za szybkie wtryski i nie uda ci się zniwelować tego szarpania ,tylko na wolnych wtryskach typu Valtek ,Reg-Fast takie triki wychodza .W ostateczności jest jeszcze patent Prinsa ale tam występuje zagrożenie przegrzania silnika .
luke*81 Opublikowano 20 Lutego 2012 Opublikowano 20 Lutego 2012 wklejam zdjecie korekty temp. taki było ustawione przez gazownika. [br]Dopisany: 20 Luty 2012, 17:30_________________________________________________Czyli wynika ze nie jestem w stanie zniwelowac szarpania tylko dlatego ze mam wtryski hana? Nie ma opcji regulacji?
grzemo Opublikowano 20 Lutego 2012 Opublikowano 20 Lutego 2012 Zapomniałem napisać ,masz za szybkie wtryski i nie uda ci się zniwelować tego szarpania ,tylko na wolnych wtryskach typu Valtek ,Reg-Fast takie triki wychodza .W ostateczności jest jeszcze patent Prinsa ale tam występuje zagrożenie przegrzania silnika . Jednak człowiek uczy się całe życie Jeszcze takiego stwierdzenia nie słyszałem aby za szybki wtryskiwacz był problemem, przyjrzyj się jak pracuje wtryskiwacz pb, jak jest szybki i chyba o to chodzi aby go odwzorować. luke*81 Ta korekta jest zła, a praktycznie jej nie ma gdyż hany przylewają w momencie przełączenia i jest to chwilowe. Warto zaktualizować sterownik, lepiej jest rozwiązana korekta wewnętrzna sterownika dla poszczególnych wtryskiwaczy.
luke*81 Opublikowano 20 Lutego 2012 Opublikowano 20 Lutego 2012 Dzięki za rade grzemo. Ta chwila u mnie trwa az sie auto nagrzeje do ok 90*C.A co myślisz zanim zaktualizuje sterownik , pobawić się w korekte temperatury dla poszczególnych temperatur?W instrukcji jest napisane żeby co 5 stopni sprawdzać jak działają wtryski .
grzemo Opublikowano 20 Lutego 2012 Opublikowano 20 Lutego 2012 Najlepiej podglądać czasy wtrysku i przełączać między pb a lpg co kilka stopni aby czasy pb na benzynie i na gazie się nie zmieniały.
uris Opublikowano 20 Lutego 2012 Opublikowano 20 Lutego 2012 Zapomniałem napisać ,masz za szybkie wtryski i nie uda ci się zniwelować tego szarpania ,tylko na wolnych wtryskach typu Valtek ,Reg-Fast takie triki wychodza .W ostateczności jest jeszcze patent Prinsa ale tam występuje zagrożenie przegrzania silnika . Jednak człowiek uczy się całe życie Jeszcze takiego stwierdzenia nie słyszałem aby za szybki wtryskiwacz był problemem, przyjrzyj się jak pracuje wtryskiwacz pb, jak jest szybki i chyba o to chodzi aby go odwzorować. luke*81 Ta korekta jest zła, a praktycznie jej nie ma gdyż hany przylewają w momencie przełączenia i jest to chwilowe. Warto zaktualizować sterownik, lepiej jest rozwiązana korekta wewnętrzna sterownika dla poszczególnych wtryskiwaczy. No widzisz kolego ,jak byś się znał i byś czytał opinie innych doświadczonych gazoników to byś się już tak nie śmiał a byś przyznał rację. Nie wiem czy wiesz ale sporo aut z grupy tkz. VAG maja problem z szarpaniem i w tej grupie aut jest silnik ALT i ci gwarantuję że na tych wtryskach one tego nie wyreguluję potwierdziło to już wielu co montują LPG i każdy z nich trafnie potwierdził tezę że im lepsze wtryski tym większa dziura na niedogrzanym silniku .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się