v1ck Opublikowano 11 Maja 2010 Opublikowano 11 Maja 2010 Witam. mam maly problem z zaplonem, troche inny niz kolega nizej, mianowicie kiedy silnik jest zimny, po nocce albo postoi z 30-40min to prawie nie odpala ;/ za pierwszym razem krece go z 10sek, nic.. za drugim razem krece 10 sek, juz prawie odpala, tzn prawie lapie ale zaraz gasnie.. za 3 razem jak krece to juz czuje jakby chcial, zlapie ale strasznie sie dusi i trzesie i po paru sekundach zgasnie.. dopiero za 4 - 5 razem jak dluzej pokrece to wkoncu wejdzie na obroty, stabilizuje sie i chodzi.. nie mam pojecia co to moze byc ;/ aku dosyc dobry, bo jednak wytrzymuje tyle prob krecenia go wiec nie wiem oco chodzi.. wymieniony zostal filtr paliwa takze to tez odpada..
Buba Opublikowano 12 Maja 2010 Opublikowano 12 Maja 2010 Najpierw VAG pozniej filtr paliwa i pompa do sprawdzenia, co za lpg masz?
v1ck Opublikowano 12 Maja 2010 Autor Opublikowano 12 Maja 2010 filtr paliwa wymieniiony zostal, na vagu blad ubogiej mieszanki byl kiedys instalacja stag300-4
Buba Opublikowano 12 Maja 2010 Opublikowano 12 Maja 2010 byl kiedys a jest teraz? czujnik temperatury kiedy wymieniales?
v1ck Opublikowano 12 Maja 2010 Autor Opublikowano 12 Maja 2010 byl kiedys a jest teraz? czujnik temperatury kiedy wymieniales? nie jestem w stanie teraz sprawdzic jakie mam bledy bo pozyczylem kabel jednemu z forumowiczow czujnika temperatury nigdy nie dotykalem. Autko mam od jakies 4msc. Czy to jest ten czujnik ktory rowniez odpowiada za wskazywanie temperatury na blacie? bo nie raz widze ze wskazowka lezy nawet po 10km a czasem wstaje juz po 3km a na klimie widze ze temp ladnie trzyma.. jutro zaopatrze sie w nowe swiece, moze cos pomoze. i tak przy okazji, gdzie znajduje sie ten czujnik temp w aeb? i czy ta instalacja gazowa nadaje sie do tego silnika? byla juz kiedy kupowalem autko.. pozdrawiam
HarryH Opublikowano 12 Maja 2010 Opublikowano 12 Maja 2010 ważniejsze w lpg oprócz sterownika są wtryskiwacze i reduktor, sterownik bezproblemowo obrobi... zacznij od vaga a potem szukaj dalej, taka moja podpowiedź.. pozdr ps. a czujnik temperatury masz za pokrywą zaworów z tyłu silnika stojąc przed autem... dochodzi do niego wtyczka niebieska z czterema kabelkami
Buba Opublikowano 13 Maja 2010 Opublikowano 13 Maja 2010 najpierw kup czujnik (ok 40zl) bo pewnie on jest przyczyna zlego zaplonu
v1ck Opublikowano 13 Maja 2010 Autor Opublikowano 13 Maja 2010 wlasnie jestem po wymianie swiec ( ngk platinum PFR6Q ), pomoglo ale tylko troche ;/ dalej autko meczy sie zeby odpalic.. co dziwne jak jest cieply to na gazie dosyc sprawnie odpala za pierwszym razem. na benzynie troche bardziej sie meczy.. ps. szukalem tego czujnika temp ale nie moge go nigdzie zlokalizowac, moze jakas fotka pomocnicza.. ? pozdro
bartek1605 Opublikowano 13 Maja 2010 Opublikowano 13 Maja 2010 wypal gaz do końca, pojeździj cały dzień na PB i zobacz czy będzie różnica
v1ck Opublikowano 13 Maja 2010 Autor Opublikowano 13 Maja 2010 wypal gaz do końca, pojeździj cały dzień na PB i zobacz czy będzie różnica juz tak probowalem, bez zmian. w dodatku jak jezdze na gazie podczas przyspieszania autko strasznie szarpie... juz sam nie wiem co robic.. jutro sproboje kupic i wymienic ten czujnik moze cos pomoze..
moskal Opublikowano 14 Maja 2010 Opublikowano 14 Maja 2010 Jak mnie rozpi***alają takie tematy chłopie podepnij najpierw auto pod kompa a dopiero później zakładaj temat , skopiuj wszystkie błędy które VAG wywali do tematu i wtedy ktoś ci odpowie. Na podstawie jakich informacji ludzie mają ci pomóc ?? bo na razie są takie : 1. auto szarpie 2. błąd mieszanki ad 1. - przyczyn szarpania moze być około 153 , zaczynając od zapchanego filtra , poprzez świece , kable i dalej dalej w las ad.2 - błąd mieszanki mi wywala średnio co 2 godz , masz instalacje lpg to sie przyzwyczaj do niego , jest nieszkodliwy na razie wymieniłeś świece , proponuje jeszcze wymienić kable , moduł zapłonu , czujnik temperatury , filtry , olej , płyn hamulcowy i zeby był komplet to jeszcze chłodniczy , tylko koncentrat bo straszna zima idzie a na samiutkim końcu podepnij vaga i okaże sie ze problemem była jakaś pierdołka , a ty wyebałeś bezsensownie w auto 1500pln
Buba Opublikowano 14 Maja 2010 Opublikowano 14 Maja 2010 Jak mnie rozpi***alają takie tematy chłopie podepnij najpierw auto pod kompa a dopiero później zakładaj temat , skopiuj wszystkie błędy które VAG wywali do tematu i wtedy ktoś ci odpowie. Na podstawie jakich informacji ludzie mają ci pomóc ?? bo na razie są takie : 1. auto szarpie 2. błąd mieszanki ad 1. - przyczyn szarpania moze być około 153 , zaczynając od zapchanego filtra , poprzez świece , kable i dalej dalej w las ad.2 - błąd mieszanki mi wywala średnio co 2 godz , masz instalacje lpg to sie przyzwyczaj do niego , jest nieszkodliwy na razie wymieniłeś świece , proponuje jeszcze wymienić kable , moduł zapłonu , czujnik temperatury , filtry , olej , płyn hamulcowy i zeby był komplet to jeszcze chłodniczy , tylko koncentrat bo straszna zima idzie a na samiutkim końcu podepnij vaga i okaże sie ze problemem była jakaś pierdołka , a ty wyebałeś bezsensownie w auto 1500pln jak nie pijesz to calkiem sensownie gadasz od siebie dodam ze przyczyn szarpania moze byc sto razy wiecej niz moskal napisal a blad mieszanki moze ale nie musi miec wplywu na odpalanie
moskal Opublikowano 14 Maja 2010 Opublikowano 14 Maja 2010 jak nie pijesz to calkiem sensownie gadasz od siebie dodam ze przyczyn szarpania moze byc sto razy wiecej niz moskal napisal a blad mieszanki moze ale nie musi miec wplywu na odpalanie no własnie od wczoraj nie pije dzieki ze zauważyłeś przypuszczam ze błąd mieszanki akurat w tym wypadku nie ma zadnego wpływu na odpalanie
sołtys85 Opublikowano 14 Maja 2010 Opublikowano 14 Maja 2010 Niech zmierzy ciśnienie paliwa Raczej pompa nie wchodzi w grę bo na gazie dzieje sie to samo. Idąc tą ściezka to bardziej obstawiał bym nieszczelne wtryskiwacze benzynowe a moze i gazowe z powodu złego ustawienia sterownika lub jego uszkodzenia. A jak odpalisz auto to spróbuj wygiągnać bezpiecznik 28 (wyłaczysz pompę paliwa) i jeździć na samym LPG. Jak wtryskiwacze benzynowe okazało by się, że nieszczelne to powinień smigać.
Buba Opublikowano 14 Maja 2010 Opublikowano 14 Maja 2010 Niech zmierzy ciśnienie paliwa Raczej pompa nie wchodzi w grę bo na gazie dzieje sie to samo. Idąc tą ściezka to bardziej obstawiał bym nieszczelne wtryskiwacze benzynowe a moze i gazowe z powodu złego ustawienia sterownika lub jego uszkodzenia. A jak odpalisz auto to spróbuj wygiągnać bezpiecznik 28 (wyłaczysz pompę paliwa) i jeździć na samym LPG. Jak wtryskiwacze benzynowe okazało by się, że nieszczelne to powinień smigać. a co ma wtryskiwacz lpg do pb? przeciez nie pracuja rownoczesnie
sołtys85 Opublikowano 14 Maja 2010 Opublikowano 14 Maja 2010 Jak sie któryś zatrze w pozycji otwartej lub nie trzyma szczelności to wtedy pracują. Może też być sytuacja, że sterownik LPG jednoczęsnie dawkuje dwa rodzaje paliwa. Listwy LPG nagminnie popuszczją lpg do kolektorów ssących, to jedna z oznak ich zużycia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się