rodney23 0 Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 Witam mam takie pytanie. Moje audi do tej pory tego nie miało. Mianowicie jak wchodzi na rezerwę albo zaraz ma już wybić rezerwa to na jałowym biegu trzęsie gałką zmiany biegów. Po tankowaniu i zwiększaniu objętości ropy w baku to nie występuje. Jadąc na biegu nic się nie dzieje. Chodzi jak powinno. Zastanawiam się gdzie leży problem za wszelkie sugestie bardzo dziękuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 albo jezdzisz na chłamie a nie paliwie,albo to zbieg okolicznosci :no: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rodney23 0 Opublikowano 14 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 a jak np to wina ropy to jak moge układ przeczyścić?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 a jak np to wina ropy to jak moge układ przeczyścić?? STP do czyszczenia wtryskow,zrob logi jeszcze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rodney23 0 Opublikowano 14 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 aha dzięki wielkie jak przetestuje to napisze o wynikach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrzecion 0 Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 a jak np to wina ropy to jak moge układ przeczyścić?? Ja Ci dam na frytkach jeździć!!! ...ale czekamy na wyniki, pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmiecic26 0 Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 Witaj Sprawdź plecionkę , u mnie z zewnątrz była ok. ale w wewnątrz była popękana ,po wymianie problem znikną Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markmark 0 Opublikowano 24 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 U mnie na takie objawy pomogła wymiana plecionki i poduszek pod skrzynią, a jeszcze przy dociśnięciu ręką tłumika środkowego całkowicie drgania znikły więc i wymiana gumy trzymającej ten wydech. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się