Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Czy warto chipować.


darqp

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy mam pytanko :mysli: Jestem po programie z 110 Afn przed modem było 115km 263Nm po wizycie w Mr Motors 142km 323Nm :naughty: ale ani wcześniej ani teraz po programie tej calibry nie łyknąłem :wallbash: :wallbash: calibra 2.0 16v 136km eco tec , może skrzynia inna w niej siedzi nie wiem :kwasny: ale na jedynce już przedłuża start 2ka dalej i pózniej równo na krótkim odcinku do ok 80km może dalej by coś było ale ten mój start jest lipny chyba że to moja wina ale 1,2,3, dalej już nie ma sensu bo jestem 3metry z tuły :( , więc może waga auta i np opony tam 195/15 u mnie 205/16 :(

Wydaje mi sie że powinieneś dać mu rade. Przy takim ściganiu najważniejszy jest start no i szybka zmiana biegów. Może masz słabe opony i na początku nie jedziesz tylko sie ślizgasz. Spróbujcie ze startu lotnego np od 30km/h.

mam fuldy carat progresso z przodu nówki a z tyłu prawie łyse , dobrze że zakładu nie robiliśmy hehe :(

to jakoś słabo sprintujesz z miejsca. Bo nie możliwe że nie dasz jej rady. Masz sporo większy moment obrotowy i więcej koni, a mówisz że zostajesz.

Może i słabo sprintuje nie mam doświadczenia a tym bardziej na jakich biegach do ilu obr kręcic więc może i moja wina w tym :wallbash: calibra jest brata i miałem okazję jezdzic , idzie to dobrze ale nie czuc przyśpieszenia tak jak u mnie pewnie przez turbo :mysli: calibra na jedynce mnie wyprzedza już na równym starcie może gdybym w odpowiednich momentach zmieniał biegi to bym dał rade bo mi się wierzyc nie chce że ja audi nie daje rady :wallbash: może słabo szukałem ale jak by był temat poświecony wyścigom itp czyli kiedy wrzucac bieg w danym silniku tak aby uzyskac najlepszy czas nawet mimo że taki AFN nie jest autem wyścigowym :mysli: a i czy zaślepienie EGR będzie odczuwalne na + dla Audi ?? pozdrawiam i poszukam tematu żeby nie zaśmiecac tego ale jeśli by w odpowiedzi pojawił się link to napewno nie tylko mi by się przydał :naughty: ale dodam jeszcze raz Warto Chipowac oczywiscie u dobrego tunnera np Rogalotti bo jest duuża różnica co do serii no i lekkie niedomagania przepływki da się skorygowac , pozdrawiam :hi::good:

Witam ponownie sprawa wygląda tak że cwiczę sobie start tak że przed puszczam sprzegło do momentu aż zaczyna brac tzn jeszcze stoi lub przytrzymuje jak ręcznym bez siadania tyłu widze żółte ,więcej gazu i puszczam sprzęgło i momentalnie ruszam ... ale dzisiaj znowu jezdziłem tym paskiem awx i niestety ma on większego buta niż mój zawirusowany afn potwierdzili to też moi pasażerowie :( może to kwestia innej skrzyni biegów albo szerokosci opon u mnie 205/16 nówki sztuki i awx 195/15 stan dobry może to kwestia rozmiaru felgi i opony , :mysli: nie mogę zrozumiec pewnej żeczy że mam przewagę w Nm i Km i pasek pewnie cieższy jest ale on ma 180tyś z 2004roku w co wierzę a moje audi 99r na zegarze 220 tyś ale ze 400 może i ma :disgust:nawet Witek coś wposminał że audi już sporo przejechało co mnie zasmuciło , ale skoro wycisnął z niej takie parametry to może nie ma tragedii, w pasku delikatne wciśnięcie gazu powoduje reakcję a u mnie już tego nie czuc :confused4: może przebieg u mnie zrobił swoje i pod obciązeniem ulicznym nie wyciąga tego samego wyniku co na hamowni (wykres pod spodem) a może te awx też mają więcej Nm i Km niż pisze i nie wiem jak sobie to wytłumaczyc :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego nie masz przewagi ani w Nm ani w Ps kazdy zdrowy awx ma 145 a i wiecej kucy i 320-340 Nm w serii na hamowni i ma inna turbine troche od twojej i seryjny program jest mocno skoksowany na dole a witek pisze programy zeby oszczedzac dwumas i inne podzespoły wiec wszystko ok z twoim afn

tu prosze wykres zdrowego avf blizniaczy silnik jak awx legitymujacy sie fabrycznym 131 Ps i 310Nm

0e0d4b9290d02677m.jpg[br]Dopisany: 29 Czerwiec 2011, 23:33_________________________________________________porównaj sobie jego serie z twoim virusem a zobaczysz dlaczego twoje auto wydaje sie wolniejsze - onma 350 Nm przy 1900 obrotów w serii a tobie daleko to tego wyniku i to samo z mocą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzieś juz widziałem ten wykres :gwizdanie:

Bliźniaczy ale jednak avf ma 310Nm a awx 285Nm

Ten pasek ma pewnie podobne parametry bo AWXy maja ok 140-145KM ale inaczej pewnie przebiegał by jego wykres. Pewnie ma takie bum przy 1900obr dlatego sie wydaje że ma kopa. Próbowałeś tak jak pisałem wcześniej ze startu lotnego np od 30 do 80-100?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to wykres ajm org 115 Ps i 280 Nm a miał tu

0a52d30797ac752fm.jpg

silniki PD takie są i zadna seria VP im nie dorówna i to samo po virusie, pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym zrobil logi na twoim miejscu,moze masz gdzies nieszczelnosc...

kiedys mialem AJM po sofcie 145/340 i objechalem kolege, ktory mial b6 avf 165/365

te wykresy tych serii co wrzucacie to sa przypadki,znam tez przypadek AWX seria 128KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym zrobil logi na twoim miejscu,moze masz gdzies nieszczelnosc...

kiedys mialem AJM po sofcie 145/340 i objechalem kolege, ktory mial b6 avf 165/365

te wykresy tych serii co wrzucacie to sa przypadki,znam tez przypadek AWX seria 128KM

Logi postaram się zrobic w wolnej chwili nawet dla zaspokojenia własnej ciekawosci ile dmucha turbo itp , z objechaniem kolegi to może jakimś niefartem dał się objechac , no ale skoro na chamowni wyszedł taki wynik to chyba nie można już mowic o nieszczelnosciach bo tyle by nie wyszło :mysli: no i ciekawi mnie jaka róznica jest w pomiarach na chamowni a np na ulicy itp pozdro i dzięki za zainteresowanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ajm to sa bardzo udane konstrukcje nie znam przypadku zeby miał mniej niz 130Ps w serii oczywiscie zdrowy silnik ,turbo i uklad wtryskowy ,pozdro [br]Dopisany: 30 Czerwiec 2011, 22:24_________________________________________________

ja bym zrobil logi na twoim miejscu,moze masz gdzies nieszczelnosc...

kiedys mialem AJM po sofcie 145/340 i objechalem kolege, ktory mial b6 avf 165/365

te wykresy tych serii co wrzucacie to sa przypadki,znam tez przypadek AWX seria 128KM

ty miales ajm na pd a kolega ma afn na pompie vp i tu jest ta róznica
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jechalem z nim kilka razy wynik caly czas taki sam 1 dl dla mnie...

wiem ze PD to nie Vp ,ale serie powinien objechac.

jeszcze jedno moze twoja locha jest ciezka,ja swojego ostatnio wazylem na rezerwie 1300kg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jechalem z nim kilka razy wynik caly czas taki sam 1 dl dla mnie...

wiem ze PD to nie Vp ,ale serie powinien objechac.

jeszcze jedno moze twoja locha jest ciezka,ja swojego ostatnio wazylem na rezerwie 1300kg

gdzie ważyłeś kolego ?ile taka przyjemnośc bo chyba nie na wadze ITD heh(no chyba Że) , mnie też ciekawi ile moja popierdółka waży , w sumie szpachla nie jest taka ciężka chyba :polew::wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te wykresy tych serii co wrzucacie to sa przypadki,znam tez przypadek AWX seria 128KM

cooler sie rozszczelnił to nie ma co sie dziwic :naughty: nie wypominaj

moje b6 wazy 1384 Kg :good:

tylko trzeba brac pod uwage ze nie mam koła kluczy. paliwa zawsze malo :decayed: wydech tez odchudził sie. wiec u Piotra nie ma co sie dziwic ze wyszło ponizej 1300 KG jak jezdzi w tej samej opcji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedziesz na skład wegla i ważą co do kilograma (koszt - na piwo dasz faciowi lub jak pazerny to na flache), ja juz nie raz sprawdzalem i po zatankowaniu auta do pelna wychodzi + -5 kg z dowodu rejestracyjnego czyli tyle ile podaje producent

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...