bushi 0 Opublikowano 9 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2006 Mój silnik to 19 TDI (110 KM). Ostatnio zauważyłem ubytki w oleju po porzejechaniu 10000 km. Wiem, że w niektórych samochodach jest to normalne, ale czy tutaj też? Jakie to są wielkości ubytku w oleju?JAk macie coś takiego napiszcie swoje uwagi pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 9 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2006 Mój silnik to 19 TDI (110 KM). Ostatnio zauważyłem ubytki w oleju po porzejechaniu 10000 km. Wiem, że w niektórych samochodach jest to normalne, ale czy tutaj też? Jakie to są wielkości ubytku w oleju?JAk macie coś takiego napiszcie swoje uwagi pozdrawiam napisz dokladnie jakie sa to ubytki po tych 10 000 km ...... Audi w instrukcji obslugi dopuszcza nawet 1l/1000 km :!: ;-) jezeli dolales 0,5-1l /10000 km to nie jest jeszcze powod do zmartwien ... zalezy takze jak operujesz mokasynem ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rob Opublikowano 9 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2006 ja dolewam około 0,6l na 1000 km, wszystko zależy od eksploatacji samochodu jeśli masz ciężką nogę trzeba wlewać, tak jak napisal SPANKY norma to 1l/1000km :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bushi 0 Opublikowano 10 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 Dzięki panowie za pomoc chodziło mi o auto brata A6 1,9 TDI (99r) więc dolewa 0,8 l na 1000 km więc jednak wszystko ok dzięki jeszcze raz pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 niby oki ale jak dla mnie nie jest to do konca jak nalezy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 Dzięki panowie za pomoc chodziło mi o auto brata A6 1,9 TDI (99r) więc dolewa 0,8 l na 1000 km więc jednak wszystko ok dzięki jeszcze raz pozdrawiam oj nie jest tak bardzo rózowo .... 0,8 l/1000 km to juz sporo rzeklbym nawet duzo ..... na jakim oleju jezdzi ,jaki przebieg,jak sie autko zachowuje,dymi,czy ma seryjna moc itp ..... P.S 1l/1000 km to tylko w instrukcji .... w rzeczywistosci takie spozycie oliwy nie zbyt dobrze wrózy ..... P.S 0,8-1,0 litra to mi bralo moje ex-B4 TDI z przebiegiem xxx tys km .... ;-) ale na 10 000 km :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bushi 0 Opublikowano 10 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 Piotr masz wątpliwości że jednak nie tak jeżeli tak to napisz i podaj co może być przyczyną ??????!! [ Dodano: 2006-07-10, 11:33 ] Zero kopcenia z rury czyścutko a co do na jakim oleju jezdzi ,jaki przebieg,jak sie autko zachowuje,dymi,czy ma seryjna moc itp .. to spaky podam jak wróci z pracy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pbogusz13 Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 Troche za dużo bierze tego oleju.W swoim audi po 10000 tys poprostu wymieniam olej bez rzednego dolewania wlewam zawsze 2/3 miarki i po 10000 tys mam 1/2 wiec nie ma co dolewac:) Olej moze ci zjadac np od szybkiej jazdy:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 uszczelniacze popychaczy pewnie puszczaja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolek 0 Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 Cos jest nie tak ale chyba tragedii jeszcze nie ma,zrob jeszcze jakies10 tys i sprawdz czy ubytek sie zwiększa,moj bierze max 0.5 l na 10000km,jak cos to uszczelniacze sie wysraly tak jak Piotr napisał,pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zdeniu Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 więc dolewa 0,8 l na 1000 km to raczej stanowczo za dużo zakładając że nie ma wycieków oleju to jedyne co pozostaje to jego spalanie uszczelniacze popychaczy pewnie puszczaja chyba raczej uszczelniacze zaworowe :mrgreen: W swoim audi po 10000 tys poprostu wymieniam olej bez rzednego dolewania wlewam zawsze 2/3 miarki i po 10000 tys mam 1/2 wiec nie ma co dolewac dokładnie tak jak u mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 Cos jest nie tak ale chyba tragedii jeszcze nie ma,zrob jeszcze jakies10 tys i sprawdz czy ubytek sie zwiększa,moj bierze max 0.5 l na 10000km,jak cos to uszczelniacze sie wysraly tak jak Piotr napisał,pozdrawiam radze tematem sie jak najszybciej zainteresowac zeby tragedii nie bylo ..... :twisted: jeszcze raz powtarzam : zuzycie oleju w graniach 1l/1000 km przy normalnej jezdzie nie jest czyms NORMALNYM :!: w silnikach 1.9 TDI .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baskecior 2 Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 V6 pije olej i jest to normą, ale R4 (do których zaliczmy wszystkie 1,9 TDI) nie powinno wciągać więcej niż ok 1,5 l/10000 km. 0,6 l./1000 km. to już sporo i należy się temu przyjrzeć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarek 0 Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 V6 pije olej i jest to normą, ale R4 (do których zaliczmy wszystkie 1,9 TDI) nie powinno wciągać więcej niż ok 1,5 l/10000 km. 0,6 l./1000 km. to już sporo i należy się temu przyjrzeć. A moja V6 nie bierze oleju...po 11 500 mam tyle ile nalałem przy wymianie...to jak to jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 V6 pije olej i jest to normą, ale R4 (do których zaliczmy wszystkie 1,9 TDI) nie powinno wciągać więcej niż ok 1,5 l/10000 km. 0,6 l./1000 km. to już sporo i należy się temu przyjrzeć. A moja V6 nie bierze oleju...po 11 500 mam tyle ile nalałem przy wymianie...to jak to jest? ja tu nie widze powodu do zmartwien ... wrecz przeciwnie ..... :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarek 0 Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 V6 pije olej i jest to normą, ale R4 (do których zaliczmy wszystkie 1,9 TDI) nie powinno wciągać więcej niż ok 1,5 l/10000 km. 0,6 l./1000 km. to już sporo i należy się temu przyjrzeć. A moja V6 nie bierze oleju...po 11 500 mam tyle ile nalałem przy wymianie...to jak to jest? ja tu nie widze powodu do zmartwien ... wrecz przeciwnie ..... :twisted: dzieki tak myslalem ale jak zobaczylem ze to norma w V6 musialem zapytac pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychu88 0 Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 Ja jak u siebie zmieniam olej , to prawie nie ma ubytkow albo tylko znikome ale napewno nie takie duze jak koledzy pisza, czyli cos musi byc nie tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bratpit 3 Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 V6 pije olej i jest to normą Z tego co ja wiem to właśnie V6 tdi niepiją oleju co się potwierdza na moim silniczku 10000km w tej chwili od wymiany oliwy i stan taki jak po wymianie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baskecior 2 Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 V6 pije olej i jest to normą, ale R4 (do których zaliczmy wszystkie 1,9 TDI) nie powinno wciągać więcej niż ok 1,5 l/10000 km. 0,6 l./1000 km. to już sporo i należy się temu przyjrzeć. A moja V6 nie bierze oleju...po 11 500 mam tyle ile nalałem przy wymianie...to jak to jest? Masz TDI, które kręci się do 4500 rpm. Pisałem o silnikach benzynowych które kręcą się ciut wyżej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sprinter 1 Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 Mój AFN popija jakieś 0,2-0,25 na 1000km, ale to nie jest jazda 90-120, ale przedziały 130-200 w zależności od drogi no i przy tym sporo dynamicznego wyprzedzania. Nawet przy mojej jeździe gdyby wziął 0,5-0,8L / 1000km to mooocno bym się zaczął sprawą interesować i skupił się na wymianie uszczelniaczy o ile turbina nie puszcza. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się