fortitudo Opublikowano 18 Maja 2010 Opublikowano 18 Maja 2010 witam W ciągu 3 Tyg straciłem 3 pompy wspomagania o co mocze chodzić ?? Pompy padły 3 pompa numer 1 krecenie kółek. pompa numer 2 zamontowałem pompę odpowietrzyłem zbiorniczek ruszyłem skręciłem kierownica wydobyli sie STRASZNY metaliczny dźwięk zatrzymałem auto silnik odkręciłem zbiorniczek zobaczyłem opiłki metalu pompa pada i na dodatek wystrzelił zimering na kółku !! pompa numer 3 Wymontowałem maglownice wszystkie węże dałem maglownice do sprawdzenia była OK wymieniłem zaworek zwrotny w maglownicy na NOWY przedmuchałem wszystkie węże zmontowałem jak powinno być zalałem zielone febi wypłukałem układ spuściłem zalałem następna butelka odpowietrzyłem ruszyłem i ten sam metaliczny dźwięk i znów opiłki metalu w układzie ale pompa działa tylko na wysokich obrotach. pompa numer 4 jest już w domu co mam jeszcze sprawdzić co wymienić. bo juz nie mam sil na to auto 1) Maglownica sprawdzona ok 2) plyn zielony Febi 3) wymieniony zaworek zwrotny na maglownicy na NOWY Jaka może być jeszcze przyczyna ?? czy mocze być coś ze zbiorniczkiem ?? albo z wężem zasilający który idzie od pompy do maglownicy ?? bo reszta węzy jest ok ma druza średnice i na pewno nie jest zapchana Proszę pomóżcie mi.
iwadrian Opublikowano 18 Maja 2010 Opublikowano 18 Maja 2010 Musisz mieć jakiś syf w układzie który cały czas krąży u uszkadza pompy, bo innej możliwości nie ma. Pompa ot tak sobie nie pada i nie pluje opiłkami dziwna sprawa.Może z maglownicy jakieś zmielone opiłki z olejem do pompy się przedostają, skądś muszą się tam pojawiać. Przed założeniem kolejnej pompy obejrzyj cały układ centymetr po centymetrze a szczególnie maglownicy się przyjrzyj.
augustA4 Opublikowano 19 Maja 2010 Opublikowano 19 Maja 2010 Proponuje przeczyścic cały układ. tzn. przedewszystkim maglownicę najlepiej by było rozebrać ja kompletnie przemyć i złożyć wszystko w całość. Następnie przewody hydrauliczne- przemyć dokładnie pod ciśnieniem. Zbiorniczek wyciągnąć i przemyć. Na pewno w środku jest jakiś syf z opiłków starej pompy i dlatego masz takie problemy.
czaki22 Opublikowano 20 Maja 2010 Opublikowano 20 Maja 2010 jak dzial na wys obrotach to jest zapowietrzona, zrob nia z 30 km jak nie to tylko demontowanie i płokanie
fortitudo Opublikowano 21 Maja 2010 Autor Opublikowano 21 Maja 2010 Przed ostatnim zamontowaniem 3 pompy maglownica była wyjęta dana do sprawdzenie pompa druga wszystkie węże i zbiorniczek wyjęty rozmontowany cały układ wyczyszczony założony spowrotem i tak to nic nie dało. Jedyna wina to moze byc w odpowietrzeniu chyba .
Dev Opublikowano 21 Maja 2010 Opublikowano 21 Maja 2010 nie za mocno przypadkiem masz napiety pasek ????? :mysli: troche to dziwne że tak szybko nastepuje awaria pompy
fortitudo Opublikowano 21 Maja 2010 Autor Opublikowano 21 Maja 2010 Pasek jest ok oryginalny napinacz tez oryginalny nie zmieniałem nawet. Mnie tez to wszystko dziwi nie powinno tak przecież być jak by mnie to nie spotkało to bym w to nie uwierzył.
Arturoo Opublikowano 31 Maja 2010 Opublikowano 31 Maja 2010 Hej,ja miałem podobną historię w poprzedniej b5, okazało się ,że winny był wąż między pompą ,a przekładnią . 3 pompy kupiłem ,każda poszła z powrotem do sprawdzenia na gwarancji ale nie uznano mi ich bo się okazało ,że to z mojej(węża ciśnieniowego) winy się posypały. Też sprawdzano mi cały układ,regenerowałem przekładnie 2 razy w ciągu 2 tygodni bo się rozszczelniła z powodu złego ciśnienia spowodowanego uszkodzonym w/w wężem. Kupa kasy i nerwów poszła. Spróbuj podmienić wąż-u mnie to było zbawienne dla mojego portfela.
iwadrian Opublikowano 31 Maja 2010 Opublikowano 31 Maja 2010 Hej,ja miałem podobną historię w poprzedniej b5, okazało się ,że winny był wąż między pompą ,a przekładnią . 3 pompy kupiłem ,każda poszła z powrotem do sprawdzenia na gwarancji ale nie uznano mi ich bo się okazało ,że to z mojej(węża ciśnieniowego) winy się posypały. Też sprawdzano mi cały układ,regenerowałem przekładnie 2 razy w ciągu 2 tygodni bo się rozszczelniła z powodu złego ciśnienia spowodowanego uszkodzonym w/w wężem. Kupa kasy i nerwów poszła. Spróbuj podmienić wąż-u mnie to było zbawienne dla mojego portfela. Tak z ciekawości, co temu wężowi dolegało, pokruszył się, zatkał, rozwarstwił czy jeszcze coś innego?
Arturoo Opublikowano 31 Maja 2010 Opublikowano 31 Maja 2010 Z tego co mi mówiło 3 mechaników(z różnych warsztatów) wynikało ,że wąż miał złą przepustowość-może to źle nazywam sorki ale nie wiem jak to się fachowo nazywa- z powodu uszkodzenia metalowej rurki ,która wchodziła do niego i była zakuwana -chyba tak to się nazywało- na tej powyginanej rurce uszkodzeniu uległa jej końcówka-ta zakuta w wężu .Takie dostałem opinie tych "szpeców "jak im dałem do obejrzenia mój wymieniony w końcu na "używkę" wąż. O powody uszkodzenia tej wygiętej rurki nie pytaj ,ja również nie dostałem jednoznacznej odpowiedzi . Wszyscy wykręcali się wiekiem samochodu .
iwadrian Opublikowano 1 Czerwca 2010 Opublikowano 1 Czerwca 2010 Ciekawe możliwe, że niska przepustowość przewodu powodowała zbyt duże obciążenie pompy a w konsekwencji jej awarię. Kolega fortitudo powinien pójść tym tropem i sprawdzić stan przewodów może tam siedzi problem.
Wihajster Opublikowano 1 Czerwca 2010 Opublikowano 1 Czerwca 2010 2) plyn zielony Febi czy przypadkiem nie powinieneś wlać płynu w pełni syntetycznego a nie minerala Febi
udy Opublikowano 1 Czerwca 2010 Opublikowano 1 Czerwca 2010 2) plyn zielony Febi czy przypadkiem nie powinieneś wlać płynu w pełni syntetycznego a nie minerala Febi że co proszę ??
Wihajster Opublikowano 1 Czerwca 2010 Opublikowano 1 Czerwca 2010 2) plyn zielony Febi czy przypadkiem nie powinieneś wlać płynu w pełni syntetycznego a nie minerala Febi że co proszę ?? o ile wiem to powinno sie lać G004000 M2 a to syntetyk
augustA4 Opublikowano 1 Czerwca 2010 Opublikowano 1 Czerwca 2010 Z tego co mi mówiło 3 mechaników(z różnych warsztatów) wynikało ,że wąż miał złą przepustowość-może to źle nazywam sorki ale nie wiem jak to się fachowo nazywa- z powodu uszkodzenia metalowej rurki ,która wchodziła do niego i była zakuwana -chyba tak to się nazywało- na tej powyginanej rurce uszkodzeniu uległa jej końcówka-ta zakuta w wężu .Takie dostałem opinie tych "szpeców "jak im dałem do obejrzenia mój wymieniony w końcu na "używkę" wąż. O powody uszkodzenia tej wygiętej rurki nie pytaj ,ja również nie dostałem jednoznacznej odpowiedzi . Wszyscy wykręcali się wiekiem samochodu . Może przez złą przepustowość rurki w pompie powstała kawitacja która ją niszczyła.
macieek Opublikowano 2 Czerwca 2010 Opublikowano 2 Czerwca 2010 2) plyn zielony Febi czy przypadkiem nie powinieneś wlać płynu w pełni syntetycznego a nie minerala Febi że co proszę ?? o ile wiem to powinno sie lać G004000 M2 a to syntetyk Na zbiorniczku w B6 pisze, że powinien byc mineralny G002000 M2 Ale szwaby poźniej wymysliły syntetyk G004000 M2 który wg nich również dobrze działa w B6 niestety stara informacja pozostała na zbiorniczku i wiele osób wprowadza ona w błąd dlatego niektórzy leją np febi zamiast G004 bo boją sie go, że syntetyk. Uważam, że dolewanie G004 do G002 jest niezbyt mądre (sam tak robilem a po roku magiel do wymiany, może to przypadek ale kto wie...). Najlepiej poprostu zmienic plyn na nowszy i dolewać nowszy Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się