egonms Opublikowano 20 Maja 2010 Opublikowano 20 Maja 2010 Witam. Mam pytanie czy można się pozbyć EGRa w A4 1.9 AWX 130 KM. 2002r.. Umyłem ostatnio EGRa w ropie bo słyszałem, że umycie dobrze mu zrobi i po założeniu go mam problem. Spora ilość spalin zaczęła wychodzić przy gumowym kolanku, które dochodzi do niego. Nie wiem czy może ropa mu zaszkodziła, czy się zawiesił i nie domyka wlotu spalin. Drugie pytanie to czy na wężyku który do niego dochodzi ma być cały czas odczuwalne ssanie. Proszę o jakieś podpowiedzi bo chciałem mu zrobić dobrze a narobiłem sobie problemów. Może znajdzie się ktoś kto doradzi czy można się pozbyć EGRa w B6 czy lepszym wyjściem będzie naprawa.
Nonilion Opublikowano 20 Maja 2010 Opublikowano 20 Maja 2010 Ja nie mam EGR. Auto nie dymi, trochę inaczej brzmi silnik, trochę dłużej się nagrzewa ale za to zbiera się lepiej w niskim zakresie obrotów silnika no i nie zalepia dolotu spalinami/sadzą
egonms Opublikowano 20 Maja 2010 Autor Opublikowano 20 Maja 2010 Brak EGRa nie zapcha katalizatora ? W jaki sposób się go pozbyłeś przez zatkanie dolotu spalin blaszką czy może w inny sposób ?
Jarol Opublikowano 21 Maja 2010 Opublikowano 21 Maja 2010 Brak EGRa nie zapcha katalizatora ? W jaki sposób się go pozbyłeś przez zatkanie dolotu spalin blaszką czy może w inny sposób ? Jak tak zrobisz to będzie wywalał błąd. Funkcje EGRa musisz wyłączyć w programie.
macieek Opublikowano 21 Maja 2010 Opublikowano 21 Maja 2010 Brak EGRa nie zapcha katalizatora ? W jaki sposób się go pozbyłeś przez zatkanie dolotu spalin blaszką czy może w inny sposób ? Jak tak zrobisz to będzie wywalał błąd. Funkcje EGRa musisz wyłączyć w programie. Sugerujesz ze wystarczy vagiem wylaczyc egr i to rozwiąże problem z saczeniem oliwy? Fajnie by bylo ale watpie w to. Moglbys opisac jak vagiem to sie robi dla AVF ? pozdr
Nonilion Opublikowano 21 Maja 2010 Opublikowano 21 Maja 2010 Ja mam autko po wirusie u Rob555. Jak go wagowałem po wirusie to już widziałem, że EGR nie pracował w pełnym zakresie. Nie znam się tu na szczegółach tak jak jest to opisane w wątkach poświęconych robieniu logów, ale u mnie EGR duty cycle nie było takie jak we wzorcowych. Nie wiem, czy była to wina/zaleta programu czy może EGR się przycinał. Po zaślepieniu wzmacnianą blachą żaden błąd nie wywala. Oliwa nie sączy się na plecionkę i nic nie kapie, klapa gasząca działa poprawnie itd. Pytasz o katalizator? Dla mnie jest to zbędny element w samochodzie i nie zamierzam z nikim polemizować o tym. U mnie jeszcze jest i jest w dobrym stanie. Jak pisałem. Auto nie kopci. Wcześniej, z działającym EGR, jak depnąłem za świateł to małego bączka zostawił. Teraz tylko górskie powietrze leci z rurki
egonms Opublikowano 22 Maja 2010 Autor Opublikowano 22 Maja 2010 Ku przestrodze dla wszystkich : nie myjcie EGRa w ropie. Mi rozpuściło membrane w tym czarnym bączku tj.jakiś zawór gaszący. Po wymianie wszystko OK. Zastanawiam się nad pozbyciem EGRa tylko boję się, że poleci szybko katalizator.
macieek Opublikowano 22 Maja 2010 Opublikowano 22 Maja 2010 Ku przestrodze dla wszystkich : nie myjcie EGRa w ropie. Mi rozpuściło membrane w tym czarnym bączku tj.jakiś zawór gaszący. Po wymianie wszystko OK. Zastanawiam się nad pozbyciem EGRa tylko boję się, że poleci szybko katalizator. Mam dokladnie ten sam dylemat co ty. Niedlugo sie za to wezme z takim jednym ziomkiem ktory tez sobie wylaczyl. pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się