Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVJ] Problem z turbiną


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich klubowiczów. Na ostatnim spocie w Bydgoszczy podłączyłem się do kompa i wyskoczyły mi błędy które przedstawiam poniżej. Błędy zostały opisane ale nie wiem czy prawidłowo.

Poniżej przedstawiam opis błędów:

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 909 518 M

Component: 1.8L R4/5VT 0002

Coding: 0011701

Shop #: WSC 63351

3 Faults Found:

16712 - Knock Sensor 1 (G61): Signal too High

P0328 - 001 - Upper Limit Exceeded – Intermittent Czujnik uderzeniowy #1 – niskie wejście (bank 1 lub pojedynczy sensor)

16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected

P0411 - 002 - Lower Limit Exceeded – Intermittent System wprowadzania wtórnego powietrza (B2) – niewłaściwy przepływ – TU BĘDZIE COS Z TURBO CHYBA?!L

17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small

P1290 - 002 - Lower Limit Exceeded – Intermittent WYTRYSKI PALIWA

Readiness: 0000 0000

Będę bardzo wdzięczny jeśli ktoś mi pomoże w opisaniu tych błędów i poradzi mi do kogo uderzyć z tym problemem. Jestem przekonany że naprawa będzie mnie kosztowała wiele więc chciałbym przygotować się merytorycznie do problemu tak aby mnie żaden mechanik nie zaskoczył tekstem że trzeba wymienić pół silnika.

Czekam na Waszą pomoc.

Opublikowano

trzeci błąd to jakiś czujnik temperatury cieczy do wymiany( chyba :mysli: ) a drugi błąd dotyczy pompy sai, czyli ustrojstwa które na dobrą sprawę można wywalić z auta, poszukaj w necie jest sporo info na ten temat, ogólnie nie przejmuj się tym,

pierwszy błąd nie wiem o co chodzi

czy coś się dzieje z autem, jest słabe ??

pozdro

Opublikowano

Jakoś nie odczułem spadku moce ale już zaczyna mi turbinka świszczeć jak gazicho bardziej przycisnę. Jak dowiedziałem się o tych wszystkich błędach to zacząłem jeździć jak emeryt :polew:

Poza tym to jest ok.

Opublikowano

wykasuj błedy, zrób logi i wstaw na forum, jak zrobic logi znajdziesz w dziale diagnostyka

kanał 3, 115, 31

Opublikowano

Jak chcesz mieć zrobione dobrze w bdg to podjedź do Tobolskiego albo do Raf-Maru, tyle że tam dobrze cię skasują za naprawę.

Opublikowano

Tobolskiego a gdzie to jest???[br]Dopisany: 21 Maj 2010, 11:15_________________________________________________A co myślisz o http://www.turbosprezarki.bydgoszcz.pl/ ????

Opublikowano

A skąd masz pewność że to turbo, od tak po prostu, logi to fajna rzecz, można zobaczyć jak turbinka pompuje

Opublikowano

No wiesz po konsultacji z kumplami doszliśmy do wniosku że to może być Turbo. Poza tym słyszę wyraźny świst turbiny podczas pracy silnika wcześniej tego nie słyszałem ale spróbujemy tak jak mówisz miejmy nadzieje że dowiemy się coś więcej.

Opublikowano

wiesz nie wykluczone, czasami świst może się wydobywać z innych powodów, gdzieś jakaś nieszczelność, wydech, dolot itp,

lepiej sprawdzić dokładnie zanim zaczniemy wydawać pieniądze tak mi się wydaje....

Masz katalizator ????

Opublikowano

Tak kata mam ale może się go pozbęde :kox:

Opublikowano

Jeżeli masz lpg to już tam pewnie się przypchal z lekka, wywalaj kata i wstawiaj test pipe

Opublikowano

Cartur jest ok jeżeli chodzi o regenerację turbiny, ale nie masz jeszcze pewności, że to ona jest winna. Pierwsze kroki skierowałbym do warsztatu.

Opublikowano

Marek jakas nieszczelnosc to jest dobry trop - nie koniecznie musi to byc zaraz turbina :hi:

Opublikowano

No zobaczymy chłopaki w poniedziałek zaniose furmankę do mechanika i zobaczymy.

Póki co dzięki za pomoc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...