siucek Opublikowano 21 Maja 2010 Opublikowano 21 Maja 2010 Witam wszystkich klubowiczów. Na ostatnim spocie w Bydgoszczy podłączyłem się do kompa i wyskoczyły mi błędy które przedstawiam poniżej. Błędy zostały opisane ale nie wiem czy prawidłowo. Poniżej przedstawiam opis błędów: Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 909 518 M Component: 1.8L R4/5VT 0002 Coding: 0011701 Shop #: WSC 63351 3 Faults Found: 16712 - Knock Sensor 1 (G61): Signal too High P0328 - 001 - Upper Limit Exceeded – Intermittent Czujnik uderzeniowy #1 – niskie wejście (bank 1 lub pojedynczy sensor) 16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected P0411 - 002 - Lower Limit Exceeded – Intermittent System wprowadzania wtórnego powietrza (B2) – niewłaściwy przepływ – TU BĘDZIE COS Z TURBO CHYBA?!L 17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small P1290 - 002 - Lower Limit Exceeded – Intermittent WYTRYSKI PALIWA Readiness: 0000 0000 Będę bardzo wdzięczny jeśli ktoś mi pomoże w opisaniu tych błędów i poradzi mi do kogo uderzyć z tym problemem. Jestem przekonany że naprawa będzie mnie kosztowała wiele więc chciałbym przygotować się merytorycznie do problemu tak aby mnie żaden mechanik nie zaskoczył tekstem że trzeba wymienić pół silnika. Czekam na Waszą pomoc.
udy Opublikowano 21 Maja 2010 Opublikowano 21 Maja 2010 trzeci błąd to jakiś czujnik temperatury cieczy do wymiany( chyba ) a drugi błąd dotyczy pompy sai, czyli ustrojstwa które na dobrą sprawę można wywalić z auta, poszukaj w necie jest sporo info na ten temat, ogólnie nie przejmuj się tym, pierwszy błąd nie wiem o co chodzi czy coś się dzieje z autem, jest słabe ?? pozdro
siucek Opublikowano 21 Maja 2010 Autor Opublikowano 21 Maja 2010 Jakoś nie odczułem spadku moce ale już zaczyna mi turbinka świszczeć jak gazicho bardziej przycisnę. Jak dowiedziałem się o tych wszystkich błędach to zacząłem jeździć jak emeryt Poza tym to jest ok.
udy Opublikowano 21 Maja 2010 Opublikowano 21 Maja 2010 wykasuj błedy, zrób logi i wstaw na forum, jak zrobic logi znajdziesz w dziale diagnostyka kanał 3, 115, 31
majkel_majki Opublikowano 21 Maja 2010 Opublikowano 21 Maja 2010 Jak chcesz mieć zrobione dobrze w bdg to podjedź do Tobolskiego albo do Raf-Maru, tyle że tam dobrze cię skasują za naprawę.
siucek Opublikowano 21 Maja 2010 Autor Opublikowano 21 Maja 2010 Tobolskiego a gdzie to jest???[br]Dopisany: 21 Maj 2010, 11:15_________________________________________________A co myślisz o http://www.turbosprezarki.bydgoszcz.pl/ ????
udy Opublikowano 21 Maja 2010 Opublikowano 21 Maja 2010 A skąd masz pewność że to turbo, od tak po prostu, logi to fajna rzecz, można zobaczyć jak turbinka pompuje
siucek Opublikowano 21 Maja 2010 Autor Opublikowano 21 Maja 2010 No wiesz po konsultacji z kumplami doszliśmy do wniosku że to może być Turbo. Poza tym słyszę wyraźny świst turbiny podczas pracy silnika wcześniej tego nie słyszałem ale spróbujemy tak jak mówisz miejmy nadzieje że dowiemy się coś więcej.
udy Opublikowano 21 Maja 2010 Opublikowano 21 Maja 2010 wiesz nie wykluczone, czasami świst może się wydobywać z innych powodów, gdzieś jakaś nieszczelność, wydech, dolot itp, lepiej sprawdzić dokładnie zanim zaczniemy wydawać pieniądze tak mi się wydaje.... Masz katalizator ????
siucek Opublikowano 21 Maja 2010 Autor Opublikowano 21 Maja 2010 Tak kata mam ale może się go pozbęde
udy Opublikowano 21 Maja 2010 Opublikowano 21 Maja 2010 Jeżeli masz lpg to już tam pewnie się przypchal z lekka, wywalaj kata i wstawiaj test pipe
majkel_majki Opublikowano 21 Maja 2010 Opublikowano 21 Maja 2010 Cartur jest ok jeżeli chodzi o regenerację turbiny, ale nie masz jeszcze pewności, że to ona jest winna. Pierwsze kroki skierowałbym do warsztatu.
Artur82 Opublikowano 22 Maja 2010 Opublikowano 22 Maja 2010 Marek jakas nieszczelnosc to jest dobry trop - nie koniecznie musi to byc zaraz turbina
siucek Opublikowano 22 Maja 2010 Autor Opublikowano 22 Maja 2010 No zobaczymy chłopaki w poniedziałek zaniose furmankę do mechanika i zobaczymy. Póki co dzięki za pomoc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się