kamilus7 Opublikowano 25 Maja 2010 Autor Opublikowano 25 Maja 2010 śmiejcie się śmiejcie (profesjonaliści zawodowcy śmieją się z amatora) ale powiedzcie co to takiego
mech15 Opublikowano 25 Maja 2010 Opublikowano 25 Maja 2010 No fault code found. czy coś jeszcze trzeba dodać??
sokram Opublikowano 25 Maja 2010 Opublikowano 25 Maja 2010 Inaczej - bledow brak w wymienionych podzespolach. Czekamy na powtorzenie logów: 011,010,008,003.... Sokram
kamilus7 Opublikowano 25 Maja 2010 Autor Opublikowano 25 Maja 2010 Nowe logi zrobione: 003 011 008 010 Proszę o ocenę.
przemik Opublikowano 25 Maja 2010 Opublikowano 25 Maja 2010 masz mozliwosc wymiany tego przeplywomierza ? ew. mozesz zalozyc od innego auta i zalogowac ?
kamilus7 Opublikowano 26 Maja 2010 Autor Opublikowano 26 Maja 2010 z innego auto nie mam możliwości, mogę oddać w intercarsie na gwarancji jeśli ten jest zepsuty, jest możliwe ze po 9 dniach się zepsuł ??? może być coś innego jest powodem ? A co do reszty logów, jak to wygląda ???, jak tam turbina ???[br]Dopisany: 26 Maj 2010, 07:21_________________________________________________hej szpece ! : przemik, sokram, mech15, spanky powiedzcie jak tam działa turbina ??? w dobrym stanie na tych logach ?
przemik Opublikowano 26 Maja 2010 Opublikowano 26 Maja 2010 Turbo zdrowe... regulacja cisnienia doladowania poprawna...
kamilus7 Opublikowano 27 Maja 2010 Autor Opublikowano 27 Maja 2010 Dzięki !!! [br]Dopisany: 26 Maj 2010, 22:30_________________________________________________Podczas wejścia w programie VAG COM do "Basic Settings" zaświeca mi się na liczniku kontrolka świec żarowych, zaraz po wyjściu z Basic Settings gaśnie, wiecie dlaczego tak jest ?, też tak macie ???
Sztomel Opublikowano 27 Maja 2010 Opublikowano 27 Maja 2010 to normalny objaw przy logowaniu w trybie BS, nie ma powodów do niepokoju.
sokram Opublikowano 27 Maja 2010 Opublikowano 27 Maja 2010 Czesc, Daj znac co zrobiles z ta nowa przepływka...po wynikach widac ze ona kuleje. Sokram
kamilus7 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2011 Witam ponownie, dziś założyłem nowy przepływomierz i dalej to samo zrobiłem logi i są identyczne jak na tamtej przepływce, tak więc co jest grane ??? dwie nówki przepływki z Bosha i nawalają ??? ciągnie dobrze do 2600 obr ( 847,9 ) i potem leci w dół powoli, tj jak w logach które dałem, chyba że tak już ma być ??? co poradzicie ???? Pozdro
Sztomel Opublikowano 19 Stycznia 2011 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Mam taką propozycję abyś sprawdził sobie dokładnie wszystkie logi zapisane w pliku "Logs" programu VAG-COM bo mam wrażenie, że wykonujesz dalsze logi, które doklejają się pod pierwszy log a Ty ciągle patrzysz na ten pierwszy a nie na najświeższy bo wszędzie widzę 25 maj 2010 godz. 20.05. Skasuj wszystkie zapisane do tej pory logi z pliku "Logs" a następnie zloguj te grupy ponownie i wtedy wklej linki do logów.
kamilus7 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2011 Właśnie tak wczoraj zrobiłem wszytko wywaliłem i zrobiłem nowe logi, nie wiem czemu tak wychodzi tak wyglądają te logi: [br]Dopisany: 20 Styczeń 2011, 07:50_________________________________________________A może mam mieć przepływomierz z drucikiem i z diodą prostowniczą. a nie z płytką ??? coś takiego ( http://cgi.ebay.es/CAUDALIMETRO-VW-1-9-TDI-AUDI-SEAT-IBIZA-GOLF-0281002216-/280462385465 ) tam pisze że to do A4 Avant 1.9 TDI 66kw 90km rok: 04.97-12.98 , ja mam Audi z maja 1998 roku . jak myślicie ???
spanky Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 sprawdz czy nie ma jakiejs malej nieszczelnosci miesdzy lmm a turbo,puszka z filtrem szczelna,filtr powietrza nowy/prawidlowy ?
ciahciah Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 już dwie przeplywki kupiłeś...zgroza tak jak już napisał przemik statyczny kąt wtrysku do poprawy odepnij od gruszki wężyk idący do N18 i zatkaj wężyk i zrób loga dynamicznego 003, będzie wiadomo czy N18 nie szczelny czy ERG się nie domyka..
kamilus7 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2011 Ok zrobione, zatkany wężyk idący do N18 i zrobiony Log Dynamiczny 003: I co teraz myślicie ??? [br]Dopisany: 21 Styczeń 2011, 12:26_________________________________________________aha filtr powietrza dobry (bosch) /prawidłowy, wszytko szczelne, miedzy LMM a turbiną też jest szczelnie.
spanky Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 przeplyw taki sam jak poprzednio wiec pewnie i dawki sa ciete jak poprzednio
ciahciah Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 teraz dopiero zajarzyłem że to sprawdzenie nic ciekawego nie moglu dąć no ale masz pewność że N18 sprawny, proponuje wyczyścić erg w nafcie oraz wypalić kolektor ssący, potem trzeba nową uszczelkę kolektor-głowica map sensor masz na rurze czy w ECU?
kamilus7 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2011 MAP SENSOR mam na rurze . więc ??? czy ten kolektor ssący może powodować ten spadek przepływu w lmm ??
ciahciah Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 skoro o nim napisałem to powinien, inaczej się na niego obrażę :> pokaż jeszcze loga 010 satycznego
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się