ardian6 Opublikowano 22 Maja 2010 Opublikowano 22 Maja 2010 Witam Coż to może być, że właśnie gaśnie mi czasem jak silnik jest zimny i się powoli rozgrzewa na benzynie i przy przejściu na gaz obroty spadają do zera. Zdarza się to czasem dlatego jak sobie o tym przypomnę to lekko gazuje(profilaktycznie) hehe Czy konieczna jest wizyta u gaziarza?? Oczywiście mówimy o sekwencji. Pozdro
wojtek26 Opublikowano 22 Maja 2010 Opublikowano 22 Maja 2010 Napisz jaka masz sekwencje, oraz jak mozesz to screen z ustawieniami, problem moze byc w zbyt niskiej temp przełaczania, zbyt krótkim czasie przełaczania na LPG.
ardian6 Opublikowano 22 Maja 2010 Autor Opublikowano 22 Maja 2010 sekwencja to BRC. a te zdjęcie z ustawieniami to będzie ciężko nie mam kabla do gazu.
Miszka82 Opublikowano 22 Maja 2010 Opublikowano 22 Maja 2010 Napisz jaka masz sekwencje, oraz jak mozesz to screen z ustawieniami, problem moze byc w zbyt niskiej temp przełaczania, zbyt krótkim czasie przełaczania na LPG. to można sprawdzić na klimatroniku przy jakiej temperaturze się przełącza na LPG
sołtys85 Opublikowano 22 Maja 2010 Opublikowano 22 Maja 2010 A ile już zrobiłes kkm na tych wtryskach? Masz objawy klejenia sie. ez wizyty u gaziarza sie nie obędzie można zwiekszyć temp przełączania sie jak pracują na ciepło poprawnie. A jak na ciepło też falują obroty to korekta mapy. Można jeszcze czyścić wtryskiwacze falami - mam zaćmienie teraz i nie pamiętam. Wtryskiwacze są nierozbieralne. Wymieniasz systematycznie filtry?
ardian6 Opublikowano 22 Maja 2010 Autor Opublikowano 22 Maja 2010 Dzięki za zainteresowanie tematem. A więc według gaziarza jak mi montował to przy 40 stopniach się przełączać powinien-Jak jest w rzeczywistości to sprawdzę na vagu. Kilometrów już zrobiłem około 15tyś -od montażu.Przy 10 tyś filtry były czyszczone.Ogólnie instalacja sprawuje się bardzo dobrze.Było falowanie ale to przepustnica-czyszczenie, adaptacja pomogło.Kiedyś miałem problem przy przyspieszaniu przełączał się na benzynę ale gazownik podkręcił coś imbusem -chyba ciśnienie zwiększył i pomogło. gaziarza mam 60km ode mnie i nie wiem czy zaprzątać sobie tym głowę i jechać.Czy może problem dość blachy i przy jakiejś okazji go zmonitować A o co chodzi z oczyszczeniem wtrysków falami i jak sprawdzić efekt klejenia się ?? jak napisał kolega sołtys85
sołtys85 Opublikowano 22 Maja 2010 Opublikowano 22 Maja 2010 Wtryskiwacze jakich używa BRC są nierozbieralne i wkłądasz je do maszynki i poddają procesom w wyniku, których bród ma sie odkleić od elementów wtryskiwacza. Ale jak przejechałeś tak znikomą liczbę km to wątpie, że sie zabrudziły no chyba, że zatankowałeś gaz jakiś zabrudzony strasznie. Klejenie sie wtrysków to ich duże wyeksploatowanie i sklejanie sie mazutem (fachowo tak nazywa sie brud wydzielający sie z LPG) po osiągnięcu temperatury roboczej mazut rozrzedza sie i pozwala pracować wtryskom w miarę normalnie.
ardian6 Opublikowano 22 Maja 2010 Autor Opublikowano 22 Maja 2010 Kumam czacze. A może można jakoś zresetować ustawienia gazu??Tak jak w benzynie odłączenie akumulatora na 20 min od nowa resetuje i przywraca ustawienia.
sołtys85 Opublikowano 22 Maja 2010 Opublikowano 22 Maja 2010 Można odłaczyć aku i wtedy zgubi mapy benzyny i od nowa gaz bedzie sie musiał zaadoptować według wcześniej ustawionych mnożników. Można spróbować ale wątpie, że pomoże. A na ciepłym pracuje poprawnie?
d4rk Opublikowano 23 Maja 2010 Opublikowano 23 Maja 2010 Taki efekt może jeszcze występować jak masz nieszczelność na przewodzie miedzy butlą a reduktorem. Przez noc zejdzie ciśnienie z przewodu i rano gdy przełącza się pierwszy raz to, najpierw wtryski gazowe muszą przepuścić powietrze bo gaz uciekł.
ardian6 Opublikowano 23 Maja 2010 Autor Opublikowano 23 Maja 2010 Dzięki wszystkim za wskazówki. Na początku pisałem że problem sporadyczny i chyba za bardzo pochwaliłem. Ostatnio miałem małe problemy z odpalaniem -praca silnika nie równa przy odpalaniu na zimnym.Posłuchałem się koloegi z forum i odłączyłem akumulator na około 30 minut. Problem zniknął ale za to problem sporadyczny przełączania się z benzyny na gaz narósł do takiego stopnia że : -praktycznie przy każdym ruszaniu na gazie(bieg numer 1) muł na maksa. -po puszczeniu pedału gazu obroty niemal do 30 spadają -no i oczywiście za każdym odpaleniem gaśnie przy zmianie na gaz. Przy owym odłączaniu aku zapomniałem pierw bezpiecznik od gazu odłączyć.Czy taka czynność może namieszać w mapie(nagły skok napięcia)
bartek1605 Opublikowano 23 Maja 2010 Opublikowano 23 Maja 2010 przy przełączaniu na gaz może jeszcze wieszać się zawór w parowniku
ap Opublikowano 24 Maja 2010 Opublikowano 24 Maja 2010 Witam, ja mam następujący problem jak odpale samochód to na benzynie chodzi jak czołg strzela nie chce wejść na obroty a jak się przełączy na gazy wszystko chodzi ok. Czy ktoś mógłby mi doradzić jak zlikwidować ten problem?
ardian6 Opublikowano 26 Maja 2010 Autor Opublikowano 26 Maja 2010 Co do twojego problemu to możesz sprawdzić zawór ciśnienia paliwa. Ale oczywiście pierw błędy w Vag
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się