kmop 0 Opublikowano 17 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2007 witam w piatek koles zamontowal mi nowe lampki do mojej a4-orgin. xenony valeo, wyglada pieknie ale dzisiaj pierwszy raz jechalem w nocy (w ciemnosciach) i jestem zalamanybo swiatlo jest strasznie slabe moje stare lampy swiecily dalej czy to sie da jakos ustawic i czy nie bede oslepiac innych dodam ze moja a4 ma nisko przod. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin j 0 Opublikowano 17 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2007 Vagiem da się ustawić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzo-Dzo 0 Opublikowano 17 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2007 kolego z tego co sie oriętuje to xenony nie przejdą badania technicznego jak nie bedą miały spryskiwaczy na nie . a co do tego jak swiecą to powinnej miec zamo regulującego ten xenoniki nic sie nie ustawia same sie ustawiją p.s ale moge sie mylić to tylko spostrzezenie moje bo ja tak mam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motor 1 Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 Leć na stację diagnostyczną na wstępną mechaniczną regulacje kąta i wysokości świecenia ,przydało by się Vagiem ewentualnie zwiększyć zasięg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmop 0 Opublikowano 18 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 ok, jestem umowiony na jutro z pewnym magikiem zobaczymy co zrobi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berciu 0 Opublikowano 19 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2007 Co do regulacji mechanicznej wysokści i kąta to rozumiem, ale co można wyrególować VAG`iem ?? Mam u siebie też dołożone orig xenony, bez silniczków i spryskiwaczy z góry dzięki za odpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmop 0 Opublikowano 22 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 Mam u siebie też dołożone orig xenony, bez silniczków i spryskiwaczy z góry dzięki za odpowiedź moj magik stwierdzil ze lampy sa bez sterownikow i nic tu nie zdziala a jek tobie BERCIU swieca .pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin j 0 Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 Co do regulacji mechanicznej wysokści i kąta to rozumiem, ale co można wyrególować VAG`iem ?? Mi mechanik zasięg regulował kompem, bo po mocnej glebie świeciły za nisko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmop 0 Opublikowano 22 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 maja a4 tez ma bardzo nisko przod- moze to jest powodem kiepskich swiatel ,ale czemu nikt nie moze sobie z tym poradzic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 Jak ma mu cokolwiek regulować Vagiem skoro nie ma instalacji ?? Co wy klubowicze za bzdury wypisujecie?? Jedyne co ma to ori ksenony :bicz3: Wyregulujesz to tylko na stacji diagnostycznej - mechanicznie - Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berciu 0 Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 ja mam silniczki popsute, a co do reszty to poziomek ma reacje, żeby było wszystko to jeszcze potrzebny komp od lamp i czujniki wysokości na tylnych wahaczach, co do świecenia wyregulowałem na stacji diagnostycznej, ale mam wrażenie że inne xenonowe soczewki świacą bardziej na biało, na drodze niby jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebMis 0 Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 inne xenonowe soczewki świacą bardziej na biało, na drodze niby jest ok są różne temperatury barwy żarówki, od żółtych do niebieskich Mi mechanik zasięg regulował kompem, bo po mocnej glebie świeciły za nisko niezłą ściemę Ci wcisnął ten mechanik, w xenonach jeśli się już coś reguluje to tylko tak zwane "ustawienie zerowe", czyli auto na płaskim ręczny zwolniony i wchodzisz w odpowiedni kanał aby dokonać adaptacji, reflektory się ustawiają w położenie "zerowe" wtedy ustawiasz światła mechanicznie jak każde inne i zapamiętujesz ustawienie i to cała procedura VAGiem, żadnego zasięgu zmienić nie można, każdy reflektor ma fabrycznie ustawiony kont świecenia aby dostał homologacje i ten kont jest napisany na obudowie, przeważnie 1% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się