Marcoo_26 Opublikowano 18 Lipca 2007 Opublikowano 18 Lipca 2007 Witam. Zakupilem niedawno A4 z silnikiem 1.8 T AEB.Problem polega na tym ze auto chodzi jak bez turbo.Nie kopci na zaden kolor.Check Engine sie nie swieci. Rozebralem uklad dolotowy, dostalem sie do turbo i wyglada ze wszystko z turbo jest OK.Wirnik kreci sie lekko, co prawda ma maly luz wyczuwalny pod reka.Jak moge sprawdzic czy wastegate jest ok??.Sprawdzilem szczelnosc ukladu dolotowego wyglada ze wszystko wporzadku.CO moge jeszcze sprawdzic w warunkach domowych zanim oddam go do jakiegos "fachowca".Czy Diagnostyka Vagiem wskarze gdzie jest problem?? pozdrawiam i dzieki za odpowiedzi proszę stosuj 2 punkt regulaminu
Motor Opublikowano 18 Lipca 2007 Opublikowano 18 Lipca 2007 Pewnie ,że diagnostyka pokaże Ci co jest nie tak!! Nie zastanawiaj się nad tym i Vaguj furmane.
cymek28 Opublikowano 18 Lipca 2007 Opublikowano 18 Lipca 2007 Witam. Właśnie wróciłem z wczasów i mam ten sam problem co ty kolego.Moja odmówiła mi też posłuszeństwa,nie ma mocy tak jakby turbina nie chodziła.Pojechałem do serwisu,podłączyłem pod VAG i okazało sie że turbo jest do wymiany.Cena jaka będę musiał zainwestować w swoją bryczkę to 2 tys złotych ( MASAKRA ) Radze jechać podpiąć pod VAG i będziesz wiedział co jest grane.Pozdrowionka Piotr
Marcoo_26 Opublikowano 19 Lipca 2007 Autor Opublikowano 19 Lipca 2007 Dzieki za rade panowie.Tak zrobie.
cymek28 Opublikowano 19 Lipca 2007 Opublikowano 19 Lipca 2007 Witam. Nie wiem jak u kolegi Marcoo_26 ale u mnie to raczej nie jest wina wydechu,katalizator mam wycięty.Moc była i się skończyła, przy 120km/h spaliła od groma oczywiście w trasie.Trzy tysiące obrotów i zmiana biegu bo dalej nie chciała ciągnąć a poza tym zawsze było czuć jak sie turbinka załączała a teraz lipa.Pozdrawiam Piotr
sławo Opublikowano 19 Lipca 2007 Opublikowano 19 Lipca 2007 Witam, Ja ostatnio miałem ten sam problem,autko nie chciało jechać i paliło jak szalone i co się okazało ,że turbinka padła.Koszt regeneracji turbiny to 1100 zł + wymiana oleju,filtrów 200 zł oraz wymiana jakiegoś zaworu mechanicznago przez który leci powietrze 120 zł no i robocizna 400zł co razem dało 1820zł. Przyczyną awarii turbiny była rurka smarująca turbinę:poprostu się zatkała ,rurka idzie nad kolektorem i od temperatury trefnego oleju zrobił się w niej nagar i nie było smarowania.Turbinę regenerowałem we Wrocławiu i jak narazie śmiga ;-). Fachowiec który mi to reperował zanim doszedł że to turbina sprawdzał jeszcze czy nie przestawił się pasek rozrządu bo mówił że objawy na to wskazują,ale naszczęście było OK. Pozdrawiam,
Marcoo_26 Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2007 turbo zamowione i znow bedzie latac mam nadzieje[br]Dopisany: 21 Lipiec 2007, 04:25 _________________________________________________turbo zamontowane ale nie wszystko chodzi jak nalezy.mianowicie: czasami wylacza mi sie turbo (nowe) pytanie dlaczego???? co moge sprawdzic w pierwszej kolejnosci???? turbo wlacza sie od 2500 obr.-jak ustawic turbine zeby nie bylo dziury???? PS: niema zadnych bledow check engine sie nie swieci dzieki za pomoc i wszelkie wskazowki
Gość MorgothV8 Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Zadne turbo "na włącza się od iluś tam RPM", każde turbo działa cały czas (napędzane jest spalinami) lub nie działa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się