Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] problemy z turbo


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Zakupilem niedawno A4 z silnikiem 1.8 T AEB.Problem polega na tym ze auto chodzi jak bez turbo.Nie kopci na zaden kolor.Check Engine sie nie swieci. Rozebralem uklad dolotowy, dostalem sie do turbo i wyglada ze wszystko z turbo jest OK.Wirnik kreci sie lekko, co prawda ma maly luz wyczuwalny pod reka.Jak moge sprawdzic czy wastegate jest ok??.Sprawdzilem szczelnosc ukladu dolotowego wyglada ze wszystko wporzadku.CO moge jeszcze sprawdzic w warunkach domowych zanim oddam go do jakiegos "fachowca".Czy Diagnostyka Vagiem wskarze gdzie jest problem??

pozdrawiam i dzieki za odpowiedzi

proszę stosuj 2 punkt regulaminu

Opublikowano

Pewnie ,że diagnostyka pokaże Ci co jest nie tak!! Nie zastanawiaj się nad tym i Vaguj furmane.

Opublikowano

Witam.

Właśnie wróciłem z wczasów i mam ten sam problem co ty kolego.Moja :a4fan: odmówiła mi też posłuszeństwa,nie ma mocy tak jakby turbina nie chodziła.Pojechałem do serwisu,podłączyłem pod VAG i okazało sie że turbo jest do wymiany.Cena jaka będę musiał zainwestować w swoją bryczkę to 2 tys złotych ( MASAKRA )

Radze jechać podpiąć pod VAG i będziesz wiedział co jest grane.Pozdrowionka Piotr :audi:

Opublikowano

2 x zatkany wydech :)

Opublikowano

Witam.

Nie wiem jak u kolegi Marcoo_26 ale u mnie to raczej nie jest wina wydechu,katalizator mam wycięty.Moc była i się skończyła, przy 120km/h spaliła od groma oczywiście w trasie.Trzy tysiące obrotów i zmiana biegu bo dalej nie chciała ciągnąć a poza tym zawsze było czuć jak sie turbinka załączała a teraz lipa.Pozdrawiam Piotr :a4fan:

Opublikowano

Witam,

Ja ostatnio miałem ten sam problem,autko nie chciało jechać i paliło jak szalone i co się okazało ,że turbinka padła.Koszt regeneracji turbiny to 1100 zł + wymiana oleju,filtrów 200 zł oraz wymiana jakiegoś zaworu mechanicznago przez który leci powietrze 120 zł no i robocizna 400zł co razem dało 1820zł. Przyczyną awarii turbiny była rurka smarująca turbinę:poprostu się zatkała ,rurka idzie nad kolektorem i od temperatury trefnego oleju zrobił się w niej nagar i nie było smarowania.Turbinę regenerowałem we Wrocławiu i jak narazie śmiga ;-).

Fachowiec który mi to reperował zanim doszedł że to turbina sprawdzał jeszcze czy nie przestawił się pasek rozrządu bo mówił że objawy na to wskazują,ale naszczęście było OK.

Pozdrawiam,

Opublikowano

turbo zamowione i znow bedzie latac :a4fan: mam nadzieje[br]Dopisany: 21 Lipiec 2007, 04:25 _________________________________________________turbo zamontowane ale nie wszystko chodzi jak nalezy.mianowicie:

czasami wylacza mi sie turbo (nowe) pytanie dlaczego???? co moge sprawdzic w pierwszej kolejnosci????

turbo wlacza sie od 2500 obr.-jak ustawic turbine zeby nie bylo dziury????

PS: niema zadnych bledow check engine sie nie swieci

dzieki za pomoc i wszelkie wskazowki

Gość MorgothV8
Opublikowano

Zadne turbo "na włącza się od iluś tam RPM", każde turbo działa cały czas (napędzane jest spalinami) lub nie działa

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...