Łukasz 23 Opublikowano 24 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 Witam klubowiczów Chciałbym się podzielić moimi przejściami ,sprawa wydawała się prosta że gazownik stwierdził padnięta cewka i do wymiany bo auto nie pali na jeden cylinder (2),dodam że na pB auto jeździło dobrze, ale wracając do tematu po założeniu cewki i ustawieniu gazu auto śmiga ,w drodze powrotnej do domu wszystko ok a wieczorem wyjazd a objawy szarpania powróciły wiec na drugi dzień do gaziarza no i komp podpięty pokazało że następna cewka padnięta ,wiec zakup drugiej założenie a tu lipa bo nic się nie zmieniło szukanie dalej co jest okazało się że wtrysk od gazu tak się zatkał że nie dawał ciśnienia ,wtryski oczyszczone ponowna adaptacja i autko jeździ :> ,wtryski mam magic jet i auto na nich ma przejechane 18kkm a gazownik powiedział że tak wyglądaj jakby 100kkm miały przejechane, a co najlepsze że tankowałem się zawsze na statoilu i teraz zmieniam stacje na inna . Pozdrawiam Łukasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek26 Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 A jaki masz filtr fazy lotnej, jezeli jakis słaby to sie nie dziw ze wtryski sie zabrudziły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz 23 Opublikowano 25 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 wymiana filtrów była robiona według zaleceń gazownika bez jakiegoś zaniedbywania czyli co 10kkm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się