maciek_gdansk87 Opublikowano 25 Maja 2010 Opublikowano 25 Maja 2010 witam, zauwazylem ze samochod wpada w takie lekkie drgania przy 140-160 km/h (czuje ze pulsuje lekko pedal gazu i dyga budą). samochod ma rowniez czasem troche slabsza moc i slabiej odpala (moze jest to zwiazane z tym) moze macie jakies pomysly co to moze byc oraz namiary na jakiegos dobrego mechanika w trojmiescie ktory by wiedzial o co chodzi ?
wuju Opublikowano 25 Maja 2010 Opublikowano 25 Maja 2010 zacznij od sprawdzenia czy gumy nie są wyząbkowane i od wyważenia kółek :gwizdanie:
maciek_gdansk87 Opublikowano 25 Maja 2010 Autor Opublikowano 25 Maja 2010 zapomnialem dodac ze felgi, opony nowe- wywazone przy zakladaniu, poduszki pod silnikiem, i skrzynia zmienione, lozysko z piasta i polos zmienione . czy katy, zbieznosc moga w jakis sposob wplywac na takie zachowanie? zawieszenie nie ma zadnych luzow. dodam ze mialem spotkanie z kraweznikiem i od tego czasu sa takie objawy.
turdzi Opublikowano 26 Maja 2010 Opublikowano 26 Maja 2010 czy katy, zbieznosc moga w jakis sposob wplywac na takie zachowanie? nie , ale moga to byc przeguby
Mroczko Opublikowano 26 Maja 2010 Opublikowano 26 Maja 2010 A ja mam coś podobnego przy normalnej jezdzie - jest to mój pierwszy diesel i pierwszy automat - przy ruszaniu jakby czuje na pedale gazu takie drapanie (cos jak abs przy hamowaniu) / czy to jest normalne ? _________________ auto giełda i euro giełda
Zimny Chirurg 2 Opublikowano 26 Maja 2010 Opublikowano 26 Maja 2010 dodam ze mialem spotkanie z kraweznikiem i od tego czasu sa takie objawy. Sam sobie odpowiadasz na pytanie. NA dokładny przegląd zawieszenia i sprawdz zbiezność. Pewnie coś zkrzywiłeś i dlatego masz takie wibracje. Mozliwe ze Twoją nową opone juz z którejs strony zaczyna szarpać i za chwile będzie jej koniec. Moze felga lekko dostała. Musisz to posprawdzać. Pozdro ZC
maciek_gdansk87 Opublikowano 26 Maja 2010 Autor Opublikowano 26 Maja 2010 napisalem ze zawieszenie nie ma luzow, felgi nowe, opony nowe, wszystko idealnie wywazone i zalozone. zawieszenie idealne, kola tez. (sprawdzane na szarpakach, u kilku mechanikow, i u kilku wulkanizatorow i wszystko ok). samochod ma slabsza moc. moze drgania sa zwiazane z moca, paliwem turbo? jakies pomysly?
yahoo Opublikowano 26 Maja 2010 Opublikowano 26 Maja 2010 Jak ma slabsza moc to podlacz na poczatek pod VAGA. A potem bym szukal problemu w ukladzie kierowniczym, jesli nie zawieszenie ani kola to moze cos byc wlasnie z ukladem kierowniczym.
maciek_gdansk87 Opublikowano 26 Maja 2010 Autor Opublikowano 26 Maja 2010 http://www.a4-klub.pl/smf/b6_awx_prosba_o_ocene_logow_003_008_010_011-t135595.0.html tutaj zrobilem logi. czy przez przycinajace kierowniczki moze samochod wpadac w lekkie drgania ?
rob555 Opublikowano 27 Maja 2010 Opublikowano 27 Maja 2010 Nic ci sie nie przycina...zmien kola i wtedy jak cos bedziemy dalej kombinowac
boguki Opublikowano 27 Maja 2010 Opublikowano 27 Maja 2010 Koła wyważone ale felga moze być lekko skrzywiona po spotkaniu z krawężnikiem. Ja tam miałem i przy 140 wpadał w wibracje. Sprawdź samą felgę bez opony
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się