ruzo Opublikowano 26 Maja 2010 Opublikowano 26 Maja 2010 witam prosze o analize logow grupa 008 oraz 011. autko po chipie kopci ale tylko jak dobrze przycisne, podczas normalnej jazdy ten problem nie wystepuje, przyspiesza bardzo dobrze. jezeli chodzi o spalanie to moze wzroslo o 0.5 litra. w logu 011 cisnienie zadane jest duzo nizsze niz rzeczywiste co to oznacza? jak sie maja dawki paliwa w tej sytuacji? z gory dziekuje ps. dolot szczelny, kat jest, egr nie jest zaslepiony, wszystko jak fabryka dala. [br]Dopisany: 26 Maj 2010, 22:22_________________________________________________przepraszam za brak obrobki logow nie bardzo mi to idzie
Wihajster Opublikowano 26 Maja 2010 Opublikowano 26 Maja 2010 za mało logów :gwizdanie: lekkie przeładowanie turbiny a soft lajtowy
karbonek Opublikowano 26 Maja 2010 Opublikowano 26 Maja 2010 soft lajcik, ja mam ładowanie ponad 2100
ruzo Opublikowano 26 Maja 2010 Autor Opublikowano 26 Maja 2010 a jakie logi zrobic? czy dawka jest odpowiednia? co moze byc przyczyna kopcenia i przeladowania? czytalem o n75 itd.. ale przed chipem tego problemu nie bylo
przemik Opublikowano 26 Maja 2010 Opublikowano 26 Maja 2010 Wrzuc logi jak przystalo na to forum... w przeciwnym razie bede zmuszony wywalic ten watek w kosmos. Pozdrawiam
ruzo Opublikowano 26 Maja 2010 Autor Opublikowano 26 Maja 2010 a czemu? znajomy... mozesz mi cos o tym powiedziec?? ps jak tylko sie dowiem jak to zaraz wstawie obrobione logi[br]Dopisany: 26 Maj 2010, 22:56_________________________________________________czy to przeladowanie moze wynikac ze zbyt duzej dawki paliwa?
Wihajster Opublikowano 26 Maja 2010 Opublikowano 26 Maja 2010 czy to przeladowanie moze wynikac ze zbyt duzej dawki paliwa? nie...
spanky Opublikowano 26 Maja 2010 Opublikowano 26 Maja 2010 a czemu? znajomy... mozesz mi cos o tym powiedziec?? to powiedz znajomemu zeby sie podszkolil ... a jak zrobisz komplet 001/004/008/010/011 to Ci powiem jak bardzo ma sie podszkolic ... czy to przeladowanie moze wynikac ze zbyt duzej dawki paliwa? nie... napewno ? ...
ruzo Opublikowano 26 Maja 2010 Autor Opublikowano 26 Maja 2010 czy to ma negatywny wplyw na jednostke? jezeli tak to jaką?
spanky Opublikowano 26 Maja 2010 Opublikowano 26 Maja 2010 czy to ma negatywny wplyw na jednostke? jezeli tak to jaką? to juz pytaj znajomego ...
ruzo Opublikowano 26 Maja 2010 Autor Opublikowano 26 Maja 2010 niepokoi mnie ta sytuacja, a nie chcialbym zeby mi cos wysiadke zrobilo.. ten gosc robi auta od 3-ch lat. do doladowanie zadane troche male.. co z tym zrobic??[br]Dopisany: 26 Maj 2010, 23:18_________________________________________________jak rozmawialem ze znajomym mial mi zrobic lajtowy sofcik na 130 km, autko smiga tyklo przy 160km/h kopci. czy ktos pomoze bo problem jest.. czy dac zeby soft poprawil czy fabryczny zalozyc?[br]Dopisany: 26 Maj 2010, 23:27_________________________________________________dziekuje za pomoc laikowi.. pozdrawiam
Krzysztof Opublikowano 27 Maja 2010 Opublikowano 27 Maja 2010 Zrób komplet logów i wrzuć na: http://vaglog.rtnet.pl/ bez żadnego obrabiania. Wyjdą ładne tabelki
przemik Opublikowano 27 Maja 2010 Opublikowano 27 Maja 2010 paliwa dolane wiadrem, a powietrza strzykawką... czekamy na logi...
Wihajster Opublikowano 27 Maja 2010 Opublikowano 27 Maja 2010 paliwa dolane wiadrem, a powietrza strzykawką... czekamy na logi... dlatego kopci
ruzo Opublikowano 27 Maja 2010 Autor Opublikowano 27 Maja 2010 dziekuje za pomoc rozmawialem ze znajom ym i faktycznie macie racje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się