misiek21 Opublikowano 26 Maja 2010 Opublikowano 26 Maja 2010 wiyam panowie mam problem cofa mi sie paliwo od czego zaczac zeby znalesc usterke??????
domjenick Opublikowano 26 Maja 2010 Opublikowano 26 Maja 2010 pompa paliwowa-nie wiem,czy w dieslach jest regulator paliwa ,jeśli tak-to też sprawdz
misiek21 Opublikowano 27 Maja 2010 Autor Opublikowano 27 Maja 2010 ok dzieki za podpowiedz.........pzdr
mily Opublikowano 27 Maja 2010 Opublikowano 27 Maja 2010 Kolego ja ostatnio miałem problem z odpalaniem i był przeglądany cały układ i wiem że na filtrze paliwa jest zaworek który działa tylko w jedną stronę i on odpowiada żeby paliwo się nie cofało. Takie coś białego, znajduje się na widoku, wystarczy odkręcić dwie śrubki. To dziadostwo kosztuje ok 20-30 zł w serwisie ori 50-60.[br]Dopisany: 27 Maj 2010, 10:20_________________________________________________Hmy Ty masz 2,5 nie wiem jak jest w 2,5, ale myślę że jest układ taki sam.
tx-didi Opublikowano 27 Maja 2010 Opublikowano 27 Maja 2010 nie jest tak samo, w 2.5 na filtrze jest 'podgrzewacz' paliwa - chociaz tez warto go sprawdzic czy 'ciasno' siedzi - zdarza sie nieszczelnosc. Wlasciwie wypadaloby w pierwszej kolejnosci poszukac jakichkolwiek 'sladow' nieszczelnosci w ukladzie paliwowym. Najczesciej zdarzaja sie wlasnie przy filtrze paliwa (podociagac zaciski) lub przy przelewach (zawilgocone - wyraznie 'czuc' rope).
misiek21 Opublikowano 27 Maja 2010 Autor Opublikowano 27 Maja 2010 dzisiaj juz wymienilem ten zaworek na filtrze paliwa, wsadzilem zaworek zwrotny tylko nie wiem czy w dobrym miejscu bo przed filtrem paliwa.? i wraz to samo....jutro przejrzę wszystkie przewody paliwowe jak nie pomorze to trzeba bedzie jeszcze szukac dalej tylko ciekawe w czym....moze w zbiorniku cos puszcza?????
Sleepknot Opublikowano 27 Maja 2010 Opublikowano 27 Maja 2010 Kolego nie ma czegos takiego jak cofające sie paliwo. Masz poprostu nieszczelny układ paliwowy, albo założony niewłaściwy filtr paliwa. Wymyj dokładnie fitr paliwa od góry i po nocy sprawdź czy nie ma na nim śladów diesla. Proponuje tez sprawdzenie i ewentualną wymianę, lub chociaż przycięcie końcówek węży na fitrze bo często są poprostu sparciałe i dziurawe czego nie widzac na pierwszy rzut oka. pozdro
misiek21 Opublikowano 28 Maja 2010 Autor Opublikowano 28 Maja 2010 co kolego do filtra paliwa to jest ok wymienilem na oryginał.....dzisiaj zostawilem go na noc z bańką zobacze jak odpali jutro rano....i tez poprawie te przewody i powymieniam opaski na przewody......
kudalty66 Opublikowano 13 Czerwca 2010 Opublikowano 13 Czerwca 2010 co kolego do filtra paliwa to jest ok wymienilem na oryginał.....dzisiaj zostawilem go na noc z bańką zobacze jak odpali jutro rano....i tez poprawie te przewody i powymieniam opaski na przewody...... kolego w 2.5 wystarczy żeby był nieszczelny jeden z przelewów i juz z rana nie odpali, skoro wymieniłes juz zaworek zwrotny to jedna rzecz wyelimnowana, kup nowe rureczki na przelewy i podkładeczki miedziane pod śrubki, nie jest to drogi inetres a bedziesz pewien, może pomoże,. U mnie kiedys miałem pekniety o-ring na zaworku zwrotnym przy filtrze, i tez sie zapowietrzał,. pozdo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się