Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Naprawa powłoki lakierniczej


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Otóż mam rdze na nadkolu i chciał bym to sam zrobić tzn przygotować do malowania. Myślałem żeby to zrobić tak:

Goła blacha>podkłak reaktywny nabity w spray>podkład akrylowy nabity w spray> szpachla> oddać do kolegi lakiernika na podkładowanie końcowe, bazę i bezbarwny?

I pytanie czy musze wszystko malować tzn cały błotnik? Czy tylko kawałek? Bo myślę że jak by psikną bazą naprawiany kawałek i troszkę szerzej bezbarwnym to by spolerował i było by ok?

http://img199.imageshack.us/img199/1318/p5150952.jpg

Jak myślicie ile za to wziął by lakiernik?

Opublikowano

da radę spolerować ,ale lepiej jest bezbarwnym psiknąć całość :wink4:

Opublikowano

pewnie ze da rade spolerowac i lakiernik nie powinnien wziac wiecej niz 300zl wiec lepiej sam sie nie baw tylko daj do lakiernika i niech to zrobi

Opublikowano

dobry lakiernik zcieniuje i bedzie malina :good:

Opublikowano

element nie za wielki myślę że jeśli masz czym i znasz podstawy próbuj. By pomalować tylko kawałek musi ktoś ci dobrze farbę dobrać uwzględniając blaknięcie. Farba na samochodzie będzie jaśniejsza i ciemniejsza plama, będzie widać, więc to podstawa. I gdybyś ładnie przygotował pod spód wszystko wyrównał, i na koniec clear na cały element i będzie ok. I ten temat mógłby być pomocny http://www.a4-klub.pl/smf/all_naprawa_porysowanej_powloki_lakierniczej-t133807.0.html

Opublikowano

maluj sam trening czyni mistrza :wink4:

Opublikowano

pewnie maluj sam najwyżej sp....isz i wtedy oddasz w ręce fachmana :polew: a może ci sie uda i bedziesz zadowolony tyle ze ja bym nie używał sprayu...

Opublikowano

tyle ze ja bym nie używał sprayu

lepiej użyć lakieru w aerozolu,choć firmy lakiernicze i w sprayach mają juz dobre lakiery i farby-trzeba tylko malować w zamkniętym pomieszczeniu-ze względu na wiatr
Opublikowano

tak ale puszką tak nie pomalujesz jak pistoletem... tym bardziej jak podejrzewam brak doświadczenia...

Opublikowano

tak ale puszką tak nie pomalujesz jak pistoletem... tym bardziej jak podejrzewam brak doświadczenia...

w tym przypadku-atakowałbym to sprayem :wink4: to jest na załamaniu i po polerce nawet śladu by nie było-oczywiscie bezbarwny na całośc
Opublikowano

tak ale raczej bazy nie położy tylko do załamania... takie moje zdanie a jak najbardziej cały element klarem ale w sprayu może być kiepski efekt jeśli nie ma wprawy sprayem ogólnikowo sie kiepsko maluje.

Opublikowano

Podniesc auto postawic na klocku zdjac koło i nadkole potem kantówka w reke zjechac do gołej blachy i sprawdzic czy nie gnije jak tak to wyciac i wspawac jak nie to nałożyc mase antykorozyjna szpachle podkład i mozesz sam pomalowac na metode cieniowania elementu 5 min po nałożeniu bazy nałożyc specyfik o nazwie clar i po 12-16 h jezeli jest ciepło polerowanko elementu a pozniej nałozenie wosku koloryzujacego. Jak masz dryk do tego to 300-350 w kieszeni

Smiało możesz dorobic sobie baze i wziac clar w sparyu nie mówiac o podkładzie

ps nie zapomnij o matowieniu elementu na mokro<po pomalowaniu a przed polerowaniem> drobnym papierem sciernym kupisz tam gdzie dasz lakier do dorobienia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...