Vienio Opublikowano 20 Lipca 2007 Opublikowano 20 Lipca 2007 dzisiaj wsiadam do swojego Audi i po przekreceniu kluczyka na zaplon na liczniku nic sie nie wyswietlilo juz myslalem ze akumulator, ale samochod bez problemu zapalil. Po wlaczeniu swiatel licznik jest podswietlony, kierunkowskazy dzialaja zegarek(wskazowkowy) dziala. Nie dziala predkosciomierz, obrotomierz, licznik kilmoterow. Co to moglo sie stac, prosze o pomoc
lukaszek13ns Opublikowano 21 Lipca 2007 Opublikowano 21 Lipca 2007 Nie wiem czy w twoim modelu jest cos takiego jak wylaczanie FIS-u, Moze nie chcacy sobie go wyłaczyles sprawdz na manetce od wycieraczek czy, pod spodem nie masz takiego przelacznika. Jesli to nie to, to zostaje podlaczyc Vag-a i bedziesz wszystko wiedzial.
adamq Opublikowano 21 Lipca 2007 Opublikowano 21 Lipca 2007 lukaszek13ns, ale jemu nie świeci również licznik km i nie działa prędkościomierz i obrotomierz. Zrób VAGiem testy zegarów i sczytaj błędy
Vienio Opublikowano 21 Lipca 2007 Autor Opublikowano 21 Lipca 2007 bawiłem sie VAGiem i nie mogłem znaleść tego testu liczniku, możecie powiedzieć gdzie to jest...
Vienio Opublikowano 21 Lipca 2007 Autor Opublikowano 21 Lipca 2007 sprawdzałem VAGiem i wogóle nie chce mi się połączyć z 17-instruments. Ma ktoś jeszcze jakieś propozycje?
lukaszek13ns Opublikowano 21 Lipca 2007 Opublikowano 21 Lipca 2007 lukaszek13ns, ale jemu nie świeci również licznik km i nie działa prędkościomierz i obrotomierz. Zrób VAGiem testy zegarów i sczytaj błędy przepraszam zagapilem sie i nie dokonca przeczytalem problem, myslalem ze chodzi tylko o sam FIS . Ja stawiam na brak polączenia (slaby styk) na pinie w liczniku posprawdzaj to moze cos sie odpielo. I sprubuj ponownie Vag-iem.
Vienio Opublikowano 21 Lipca 2007 Autor Opublikowano 21 Lipca 2007 po 20 rozbiorę licznik i zobaczę, może znajdę powód nie działania
adamq Opublikowano 21 Lipca 2007 Opublikowano 21 Lipca 2007 Ja stawiam na brak polączenia (slaby styk) na pinie w liczniku posprawdzaj to moze cos sie odpielo. I sprubuj ponownie Vag-iem. To oczywiście trzeba sprawdzić przed oddaniem zegarów do magika :th:
lukaszek13ns Opublikowano 21 Lipca 2007 Opublikowano 21 Lipca 2007 Rozbierz zegary i zobacz czy wszystko z nimi w porzadku, jesli nie wiesz jak sie za to zabrac w dziale warsztat, jest temat jak rozebrac zegary. Jesli tam bedzie wszystko na swoim miejscu to sie odezwij bedziemy radzic dalej aby ci pomoc. Pozdrawiam
Vienio Opublikowano 22 Lipca 2007 Autor Opublikowano 22 Lipca 2007 rozebrałem i nic nie znalazłem, nic nie przepalone zadnych luznych lutowan itp chyba tylko specialista zostaje??[br]Dopisany: 21 Lipiec 2007, 22:11 _________________________________________________a możecie polecić jakiegoś "magika" w warszawie który by mi to zrobił?
Rogalotti Opublikowano 22 Lipca 2007 Opublikowano 22 Lipca 2007 W Warszawie to tylko 22-844-23-14 Mokotów... Pozdrawiam
Vienio Opublikowano 23 Lipca 2007 Autor Opublikowano 23 Lipca 2007 no i problem rozwiązany dzwoniłem rano do pana z Mokotowa i powiedział mi że to na 99% wina popsutego procesora w liczniku, wymiana w częstochowie za około 350zł, trochę się załamałem. Później zadzwoniłem do znajomego elektryka samochodowego i kazał mi przyjechać sprawdzić. Szukał, posprawdzał i znalazł okazało się że to wina przekaźników które znajdują się za bezpiecznikami, podobno nie były dobrze dociśnięte. Całość kosztowa mnie 20zł :th:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się