wampir 62 Opublikowano 6 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 Dzięki za info... To ciekaw, że część modeli ma wentylowane, a część zwykłe. Ciekawe jaka jest różnica w real life pomiędzy nimi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 6 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 Dzięki za info... To ciekaw, że część modeli ma wentylowane, a część zwykłe. Ciekawe jaka jest różnica w real life pomiędzy nimi... przy normalnej jezdzie żadna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wampir 62 Opublikowano 6 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 W książce Audi pisze, ze minimalna grubość klocka wynosi 2mm, ale to chyba lekkie przegięcie...Jakie są Wasze doświadczenia ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 6 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 przegięcia na plus czy na minus ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wampir 62 Opublikowano 6 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 Przegięcia? Ja mówię o granicznej grubość wkładki ciernej bez płytki grzbietowej w mm Wg książki Audi jest to 2 mm, ale tyle to chyba jest przegięcie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 6 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 dlaczego ? możesz to uzasadnic bo nie bardzo rozumiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wampir 62 Opublikowano 6 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 Wydaje mi sie, że 2mm to już prawie sam metal a nie klocek... Ale w zasadzie kazdy moze zmieniac klocki kiedy chce nawet co 1000km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 6 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 minimum 2 mm to normalne parametry zuzycia poniżej trzeba wymienic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nightmar 0 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 Jestem właśnie zmuszony wymienić tarcze i klocki i zalezy mi na czasie. Co myslicie o takim zestawie : http://moto.allegro.pl/item1072945581_tarcze_brembo_klocki_ferodo_audi_a4_1994_tyl.html z góry dziekuje za odpowiedz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sołtys85 1 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 Jestem właśnie zmuszony wymienić tarcze i klocki i zalezy mi na czasie. Co myslicie o takim zestawie : http://moto.allegro.pl/item1072945581_tarcze_brembo_klocki_ferodo_audi_a4_1994_tyl.html z góry dziekuje za odpowiedz W tej cenie trudno będzie znalexc coś lepszego Tu masz taniej ale nie wiem czy pewniej http://moto.allegro.pl/item1061911910_tarcze_brembo_klocki_ferodo_tyl_passat_b5_97.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 Sołtys85 te tarcze nie podchodzą do B5 FWD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guregoru 2 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 Też się przymierzam do zmiany tarcz i klocków (przód i tył) u mnie pójdą tarcze ATE i klocki Ferodo premium. Chciałem wymienić na ATE powerdisc z przodu ale do tego mi polecili klocki Ferodo DS a ich cena to lekka przesada a różnica w cenie pomiędzy nimi i premium ogromna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 Też się przymierzam do zmiany tarcz i klocków (przód i tył) u mnie pójdą tarcze ATE i klocki Ferodo premium. Chciałem wymienić na ATE powerdisc z przodu ale do tego mi polecili klocki Ferodo DS a ich cena to lekka przesada a różnica w cenie pomiędzy nimi i premium ogromna jezeli nie masz czujników zuzycia w klockach to nie ma odmiany FDSP do Twojego auta Kolego nie zakładaj Ate, nie warto a i cena tez jest za wysoka :thumbdown: :thumbdown: tutaj masz tarcze: http://www.allegro.pl/item1059337718_tarcze_ferodo_audi_a4_a6_vw_passat_skoda_superb.html cena jest za komplet :good: :good: :good: klocki Ferodo z czujnikiem to FDB1323, bez FDB1167 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guregoru 2 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 Też się przymierzam do zmiany tarcz i klocków (przód i tył) u mnie pójdą tarcze ATE i klocki Ferodo premium. Chciałem wymienić na ATE powerdisc z przodu ale do tego mi polecili klocki Ferodo DS a ich cena to lekka przesada a różnica w cenie pomiędzy nimi i premium ogromna jezeli nie masz czujników zuzycia w klockach to nie ma odmiany FDSP do Twojego auta Kolego a mi powiedzieli w 3 sklepach że to jednak różnica czy chcę premiumy czy DS-ki (największa w cenie bo jakieś 400 zł ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 nie ma odmiany FDS1167 - bez czujnika jest tylko z czujnikiem - FDS1323 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guregoru 2 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 nie ma odmiany FDS1167 - bez czujnika jest tylko z czujnikiem - FDS1323 A kto mówi że ja szukałem DS-ów bez czujnika Zawsze można wziąć z czujnikiem a podłączenia pozbyć się za pomocą noża :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 :polew: :polew: :polew: :polew: Kolego, konstrukcja klocka z czujnikiem i bez jest minimalnie inna róznią sie minimalnie wymiarami i innym mocowaniem klocka w tłoczku pomine tutaj sam fakt że tłoczek w zacisku do klocków z czujnikiem i bez tez jest inny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guregoru 2 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 :polew: :polew: :polew: :polew: Kolego, konstrukcja klocka z czujnikiem i bez jest minimalnie inna róznią sie minimalnie wymiarami i innym mocowaniem klocka w tłoczku pomine tutaj sam fakt że tłoczek w zacisku do klocków z czujnikiem i bez tez jest inny To może jak już tak pomijasz wszystko to ja pominę że teraz mam klocki które też mają czujnik zużycia tylko jest obcięte podłączenie (bo akurat jak kupowałem to w sklepie nie mieli bez czujnika a ja potrzebowałem na "już") i pasują idealnie a jak widziałem później te same bez czujnika to nie różniły się niczym w wyglądzie czy konstrukcji zewnętrznej (oprócz podłączenia) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 no to przyjrzyj sie im dokładnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guregoru 2 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 no to przyjrzyj sie im dokładnie No myślę że jak by były inne to by nie pasowały w zaciski i jarzma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się